Ost Skrevet 1. september 2022 #81 Del Skrevet 1. september 2022 Synes det er mer behagelig å rusle rundt, rydde/vaske og sånn i joggebukse enn med bukse m/belte og alt mulig. Pluss mindre skitne klær som brukes blant folk. Jeg kaller det dog ikke koseklær. Chilleklær er mer passende. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #82 Del Skrevet 1. september 2022 Dere som skifter til joggebukse med en gang dere kommer inn døren - skifter dere på nytt hvis dere skal ut igjen? I butikken, innom en venn - eller hvis det kommer noen innom? Anonymkode: b5cfc...46d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #83 Del Skrevet 1. september 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dere som skifter til joggebukse med en gang dere kommer inn døren - skifter dere på nytt hvis dere skal ut igjen? I butikken, innom en venn - eller hvis det kommer noen innom? Anonymkode: b5cfc...46d Nei, på ettermiddagen får folk ta meg for den slasken jeg er😅 Anonymkode: f2f55...ecd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #84 Del Skrevet 1. september 2022 Har alltid skiftet til mer Komfortable klær når jeg kommer hjem. Nå som voksen har jeg gått til anskaffelse av komfortable klær som også kan brukes på jobb, så helt nødvendig er det ikke å skifte, men jeg liker at jobbklærne blir minst mulig slitt og rynkete, å da passer det dårlig å krølle seg oppi sofaen med de 😅 Anonymkode: ecad7...37f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #85 Del Skrevet 1. september 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Dere som skifter til joggebukse med en gang dere kommer inn døren - skifter dere på nytt hvis dere skal ut igjen? I butikken, innom en venn - eller hvis det kommer noen innom? Anonymkode: b5cfc...46d Skal jeg på butikken så skifter jeg ut av den slitne joggebuksa. Men om folk kommer på besøk så får de ta meg som jeg er 😛 Anonymkode: ecad7...37f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #86 Del Skrevet 1. september 2022 Jeg holder med Karl Lagerfeld: Den som kler seg i jobbebukse har mistet kontrollen over livet sitt. Jeg bruker uniform på jobb så ja, jeg bytter klær når jeg kommer hjem, men det er aldri joggebukse. Det finnes massevis bekveme klær som likevel ser ordentlig ut. Dere som bruker joggebukse e.l. hjemme - hvordan holder dere dere attraktiv for partneren deres? Eller er det ikke så viktig? Begge dasser rundt? Anonymkode: 48710...821 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #87 Del Skrevet 1. september 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Dere som skifter til joggebukse med en gang dere kommer inn døren - skifter dere på nytt hvis dere skal ut igjen? I butikken, innom en venn - eller hvis det kommer noen innom? Anonymkode: b5cfc...46d Nå bruker jeg sjeldent joggebukse, men annet fritidstøy, og hvis jeg skal ut blant folk skifter jeg igjen, så absolutt. Hvis det kommer noen innom kommer det an på hva jeg har på (hvor rent og helt det er), men er det relativt akseptabelt skifter jeg ikke. Anonymkode: fd22c...48a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #88 Del Skrevet 1. september 2022 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Ikke jeg heller, aldri hørt om engang, bortsett fra på KG. Anonymkode: 58f2a...1b9 Du vet vel ikke hva alle du kjenner gjør når de kommer hjem? Jeg gjør dette, og kjenner mange som liker å skifte. Vi har faktisk snakket om det på jobben Anonymkode: 5cf8a...30b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #89 Del Skrevet 1. september 2022 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Dere som skifter til joggebukse med en gang dere kommer inn døren - skifter dere på nytt hvis dere skal ut igjen? I butikken, innom en venn - eller hvis det kommer noen innom? Anonymkode: b5cfc...46d Jeg vet som regel hva jeg skal gjøre ila en dag. Så om jeg vet jeg skal ut igjen så skifter jeg ikke til koseklær. Hvis jeg har skiftet og må ut uten å ha planlagt det så skifter jeg til penere klær, det tar bare et minutt. Anonymkode: ddb07...8fa 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #90 Del Skrevet 1. september 2022 Anonym Brukar0 skrev (2 timer siden): Å, hvem da? Bruk huet Anonymkode: 45e47...482 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #91 Del Skrevet 1. september 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jeg holder med Karl Lagerfeld: Den som kler seg i jobbebukse har mistet kontrollen over livet sitt. Jeg bruker uniform på jobb så ja, jeg bytter klær når jeg kommer hjem, men det er aldri joggebukse. Det finnes massevis bekveme klær som likevel ser ordentlig ut. Dere som bruker joggebukse e.l. hjemme - hvordan holder dere dere attraktiv for partneren deres? Eller er det ikke så viktig? Begge dasser rundt? Anonymkode: 48710...821 Både jeg og mannen min tenner på hverandre og elsker hverandre uavhengig av klesplagg. Har gjort det i snart 20 år uten problemer Anonymkode: ddb07...8fa 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #92 Del Skrevet 1. september 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg holder med Karl Lagerfeld: Den som kler seg i jobbebukse har mistet kontrollen over livet sitt. Jeg bruker uniform på jobb så ja, jeg bytter klær når jeg kommer hjem, men det er aldri joggebukse. Det finnes massevis bekveme klær som likevel ser ordentlig ut. Dere som bruker joggebukse e.l. hjemme - hvordan holder dere dere attraktiv for partneren deres? Eller er det ikke så viktig? Begge dasser rundt? Anonymkode: 48710...821 Den dagen attraktiviteten min kun ligger i hvor mye farge, og hvor lite slitt, hjemmeklærne mine har/er, har jeg feilet. Jeg håper virkelig at attraktiviteten min ligger i den jeg er, og hva jeg gjør for partneren min, ikke tilstanden på klærne. (Vi har holdt sammen i mer enn 30 år, og vi finner fremdeles den andre attraktiv, så noe ser ut til å fungere) Den største forskjellen på deg, og flere av oss her inne, er at du tydeligvis kjøper bekvemme klær som er forbeholdt hjemmebruk, mens mine (og flere andres) "koseklær" koseklær er som sagt plagg som en gang har vært "uteklær". For min del er det stort sett kjoler og skjørt, noen slitte jeans (som har fått hull), og overdeler som har blitt falmet og nuppete. Anonymkode: fd22c...48a 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym Brukar0 Skrevet 1. september 2022 #93 Del Skrevet 1. september 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Bruk huet Anonymkode: 45e47...482 Denne måten å svare på er så patetisk at du burde skjemmes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tuppeluri Skrevet 1. september 2022 #94 Del Skrevet 1. september 2022 Mamma har alltid gjort det, født rundt 60-tallet, og jeg også gjør det, gubben gjør det, søskna mine gjør det. Pappa derimot har alltid på seg olabukse. Tar den på om morran og av når han legger seg. Trur kanskje han eier en joggebukse. Han er født mye tidligere enn mamma. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kri.star Skrevet 1. september 2022 #95 Del Skrevet 1. september 2022 (endret) Mine foreldere, øvre middelklasse skiftet til koseklær 20.50 (ti minutter før nyhetene( hver kveld. Endret 1. september 2022 av mrs.tld Skrivefeil 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #96 Del Skrevet 1. september 2022 37 minutter siden, AnonymBruker said: Dere som skifter til joggebukse med en gang dere kommer inn døren - skifter dere på nytt hvis dere skal ut igjen? I butikken, innom en venn - eller hvis det kommer noen innom? Anonymkode: b5cfc...46d Ja, selvsagt. Anonymkode: e66cb...c15 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #97 Del Skrevet 1. september 2022 26 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg holder med Karl Lagerfeld: Den som kler seg i jobbebukse har mistet kontrollen over livet sitt. Jeg bruker uniform på jobb så ja, jeg bytter klær når jeg kommer hjem, men det er aldri joggebukse. Det finnes massevis bekveme klær som likevel ser ordentlig ut. Dere som bruker joggebukse e.l. hjemme - hvordan holder dere dere attraktiv for partneren deres? Eller er det ikke så viktig? Begge dasser rundt? Anonymkode: 48710...821 Hvis klær er det som gjør at partneren din ser deg som attraktiv, hadde jeg seriøst vurdert å bytte partner. Du bruker uniform på jobb, så antar at du ikke har meget høy utdannelse, eller eksepsjonell høy lønn. Ofte er det viktigere for de i litt lavere samfunnslag å kle seg opp (kanskje for å føle seg bedre?). Naboene, som også er gode venner av oss, går gjerne i utvasket joggebukse på kveldstid. Selv om han er direktør i ett av Norges største shippingselskaper og bor i en villa til 44 millioner. Jeg bruker så og si bare kjoler, og de er så mye og deilige at jeg ofte bare går med de hele dagen, men kan kose meg i joggebukse også Anonymkode: 9e69c...284 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #98 Del Skrevet 1. september 2022 Født i 81, og kan ikke huske at pappa skiftet etter jobb. Heller ikke besteforeldre. Mormor gikk alltid i kjole og forkle, og bestefar i bukse og skjorte❤️ Selv startet jeg med det for mange år siden, men ikke rett etter jobb. Ofte så har man jo ærend, møter el., så jeg skifter til joggebukse/kosebukse og hettegenser/t-skjorte når jeg vet at jeg ikke skal ut av huset igjen. Eks. 19-20-tida Anonymkode: 5b52c...f4f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #99 Del Skrevet 1. september 2022 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Hvis klær er det som gjør at partneren din ser deg som attraktiv, hadde jeg seriøst vurdert å bytte partner. Du bruker uniform på jobb, så antar at du ikke har meget høy utdannelse, eller eksepsjonell høy lønn. Ofte er det viktigere for de i litt lavere samfunnslag å kle seg opp (kanskje for å føle seg bedre?). Naboene, som også er gode venner av oss, går gjerne i utvasket joggebukse på kveldstid. Selv om han er direktør i ett av Norges største shippingselskaper og bor i en villa til 44 millioner. Jeg bruker så og si bare kjoler, og de er så mye og deilige at jeg ofte bare går med de hele dagen, men kan kose meg i joggebukse også Anonymkode: 9e69c...284 Fordommer much? Sorry, du tar feil. Uniform betyr i min jobb buksedress/skjørtdress og pensko i nokså kjedelige farger. Ikke virkelig min stil men dresskode er dresskode, derfor bruker jeg uttrykket uniform. Høy utdannelse (teller mastergrad i din verden som høyere utdannelse?) og grei lønn har jeg forresten også. Jeg har ingen behov for Keeping up with the Joneses men jeg mener oppriktig at klær sier noe om en selv, også og spesielt på privaten. De fleste tilpasser jobbklær til nettopp jobben og hva kollegaer har på seg, trenger slett ikke være en formell uniform. Kommer man hjem og bytter til hverdagskjole eller skinny jeans med mye stretch anser jeg som bekvem men likevel ordentlig. Tenker jeg på koseklær ser jeg joggebukse, oversized genser, wifebeater. Type Onslow i Keeping up appearances. Min mann tenner på meg mest når jeg er naken, men når vi ikke har oss liker han å se på noe attraktiv. Velstelt. Vi har nok forskjellige meninger om det. På samme måte som mange mener at det er helt ok å rape og fise hjemme. Rart at man har manerer foran vilt fremmede men den man deler livet med må tåle slikt. Anonymkode: 48710...821 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #100 Del Skrevet 1. september 2022 Har alltid gjort det selv mens min far går i dongeribukse hele dagen. Anonymkode: 65e68...da1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå