AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #1 Del Skrevet 30. august 2022 Jeg har parkeringsplass som er ganske liten, men jeg har også en mellomstor hund. Tips til små biler som har grei str på bagasjerommet? Grei bruktbil som ikke koster en formue.. Hunden er ca 25 kg (liten Golden). Anonymkode: a5285...e6c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #2 Del Skrevet 3. september 2022 Jeg har en Suzuki 4xs, og jeg digger hvor mye jeg får plass til i den 😁 Bilen er relativt liten og lett å parkere overalt, og masse plass inni. Nå har jeg tatt ut baksetene da, for å utnytte plassen maksimalt, men det fungerer bra å bare legge setene ned også. God plass til to hunder og masse bagasje. Men om du vil benytte deg av baksetene også, da blir bagasjerommet ganske lite... Anonymkode: a3ed8...1ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #3 Del Skrevet 4. september 2022 Kia Soul er helt firkantet bak, så hunden får god plass i et ellers normalt bagasjerom. Anonymkode: c7e98...cc5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #4 Del Skrevet 4. september 2022 Caddy, og andre små varebiler. Anonymkode: e1aff...5d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #5 Del Skrevet 4. september 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg har en Suzuki 4xs, og jeg digger hvor mye jeg får plass til i den 😁 Bilen er relativt liten og lett å parkere overalt, og masse plass inni. Nå har jeg tatt ut baksetene da, for å utnytte plassen maksimalt, men det fungerer bra å bare legge setene ned også. God plass til to hunder og masse bagasje. Men om du vil benytte deg av baksetene også, da blir bagasjerommet ganske lite... Anonymkode: a3ed8...1ce Hvorfor skrev du sx4 baklengs? Anonymkode: 5b9be...843 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #6 Del Skrevet 4. september 2022 Jeg har Toyota auris. Har hund på 40 kg som er bakerst i bilen i bagasjerommet. Har gitter mellom der hunden er og ryggstøtten til baksetene. Det funker gull for oss 😊 Anonymkode: cbba6...9b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #7 Del Skrevet 4. september 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hvorfor skrev du sx4 baklengs? Anonymkode: 5b9be...843 For å kødde med deg 😁 Anonymkode: a3ed8...1ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mintgrønn Skrevet 4. september 2022 #8 Del Skrevet 4. september 2022 Hva med en Skoda fabia? Eller en Peugeot 308 evt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #9 Del Skrevet 4. september 2022 Har en golf pluss, og den er romslig. Du kan flytte baksetene lenger frem, slik at bagasjerommet blir større. Anonymkode: e8fdb...b54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #10 Del Skrevet 4. september 2022 Rav4👍🏼 Anonymkode: 36d37...dc2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #11 Del Skrevet 5. september 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Rav4👍🏼 Anonymkode: 36d37...dc2 Liten. Bil. Anonymkode: c7e98...cc5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 5. september 2022 #12 Del Skrevet 5. september 2022 AnonymBruker skrev (På 4.9.2022 den 0.20): Jeg har en Suzuki 4xs, og jeg digger hvor mye jeg får plass til i den 😁 Bilen er relativt liten og lett å parkere overalt, og masse plass inni. Nå har jeg tatt ut baksetene da, for å utnytte plassen maksimalt, men det fungerer bra å bare legge setene ned også. God plass til to hunder og masse bagasje. Men om du vil benytte deg av baksetene også, da blir bagasjerommet ganske lite... Anonymkode: a3ed8...1ce Sx4 er temmelig liten, om man ikke tar ut baksetene. Vi har selv hund og samboer hadde en sx4 og det var ikke snakk om at hunden fikk plass i bagasjerommet. Han måtte sitte i baksetet. I tillegg har i hvert fall vi særdeles dårlig erfaring med Sx4. Møkkabil i mine øyne 😝 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 6. september 2022 #13 Del Skrevet 6. september 2022 ASX 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiuren Skrevet 6. september 2022 #14 Del Skrevet 6. september 2022 On 8/30/2022 at 2:03 PM, AnonymBruker said: Jeg har parkeringsplass som er ganske liten, men jeg har også en mellomstor hund. Tips til små biler som har grei str på bagasjerommet? Grei bruktbil som ikke koster en formue.. Hunden er ca 25 kg (liten Golden). Anonymkode: a5285...e6c Ny eller brukt (eventuelt gammel)? Trenger du bagasjerommet til andre ting eller kan du bruke baksetet til handleposer eller bagasje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #15 Del Skrevet 6. september 2022 Takk for forslag, sjekker dem ut. Er ute etter bruktbil, har ikke veldig mye å kjøpe for med renteøkning og strøm. 100k kanskje. Trenger i utgangspunktet ikke bagasjerom til annet enn hunden. Anonymkode: a5285...e6c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiuren Skrevet 6. september 2022 #16 Del Skrevet 6. september 2022 2 hours ago, AnonymBruker said: Takk for forslag, sjekker dem ut. Er ute etter bruktbil, har ikke veldig mye å kjøpe for med renteøkning og strøm. 100k kanskje. Trenger i utgangspunktet ikke bagasjerom til annet enn hunden. Anonymkode: a5285...e6c Jeg hadde en gang en hund på 45kg og bil i Fiesta/Polo klassen, det gikk helt fint Skulle jeg på tur la jeg baggen i baksetet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #17 Del Skrevet 12. september 2022 Har blandingshund på størrelse med en rasetypisk Golden som reiser i bur. Har nå Honda HR-V og hadde Suzuki SX4 S-cross før den. I Hondaen får buret hennes aaaakkurat plass i bagasjen. Er da ikke plass i bagasjen til noe annet enn ting som kan stappes mellom buret og veggen. Hattehylla må ut. Er ikke noe problem med tanke på bagasje og vi får også med oss barnevogn samtidig siden rumpa på de ytterste baksetene kan vippes opp. I Suzukien hadde vi plass til buret og en liten bag i bredden, men var så vidt bakluka gikk igjen pga. høyden på buret. Igjen måtte hattehylla ut. Var i utganspunktet ikke noe problem med bagasje i Suzukien heller, men vi fikk ikke med oss barnevogn og hund samtidig. De er tilnærmet like i størrelse utvendig og jeg mener å huske at bagasjerommet er tilnærmet likt liter-messig, men bagasjerommet har ulik form. Suzukien sitt er mer jevn-stort, mens Hondaen sitt er bredere ved luka og smalere innover. Suzukien har også mindre bakseteplass og rumpene på de ytterste baksetene kan ikke vippes opp. Er også høyere under taket i bagasjerommet og baksetet i Hondaen. Anonymkode: 0c4a6...9d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carrot Skrevet 12. september 2022 #18 Del Skrevet 12. september 2022 (endret) Golf.. (evt Polo) Endret 12. september 2022 av Carrot Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #19 Del Skrevet 12. september 2022 Jeg hadde en gammel golf og en stor Border Collie. Den fikk fint plass i bagasjerommet på den. Jeg var skikkelig imponert over plassen bak i den bilen, jeg har hatt større biler med mindre plass for å si det sånn. Vet ikke hvordan de nyere golfene er, men verdt å sjekke ut. Anonymkode: 088cd...584 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå