Vicky__ Skrevet 18. oktober 2022 #161 Del Skrevet 18. oktober 2022 Duff skrev (4 timer siden): Hun så litt medtatt ut Blussende begge to. De har nok gjort det. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 18. oktober 2022 #162 Del Skrevet 18. oktober 2022 Boetica skrev (15 timer siden): Så daffe og trege Frank og Anna er. De er som sirup begge to. Så mange ord og oppstyltet analysering og så lite action. Skikkelig pute-tv det der. Det er ikke ofte at jeg høylytt kommenterer handling på tv, men når der ikke er handling og vi venter så inderlig på at noe skal skje....KOM IGJEN DA...SNAKK MED HVERANDRE...SPØR OM NOE.....SNAKK OM HOBBYER, STJERNETEGN, ALTERNATIVITET, ELLER HVA SOM HELST SÅ SAMTALEN KOMMER I GANG.....men neida. Tviler sterkt på at de ble noe mere der. ...og jeg håper at han slipper taket i henne for godt og lærer, om hun skulle forsøke seg igjen om noen år. Stian og Janne: der er det dødere enn i dødehavet. Gi slipp og la den andre gå. Gutta i Ålesund: Hvorfor dro de avsted når han hadde bestemt seg allerede? Redeligere å si det som det er og ikke gi falskt håp til en helt sikkert utmerket mann som håpet at alt var på vei til et godt sted for de to. Ikke godt å få avslag midt i beste sendetid. Jeg savner gammelvarianten av programmet og jeg regner med at programleder og "de" leser her; ta oss med på laget når vi sier at vi føler oss litt snytt for oppkjøringen til programmet. Vi vil ha detaljer og få bli kjent med folk i brevutvelgelsen. Jeg kommer til å fortsette å se, men...det bør endre seg til det bedre. Igjen. 17 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 18. oktober 2022 #163 Del Skrevet 18. oktober 2022 (endret) http://www.kroppsdesign.no/atle-hoff.html Tenkte flere ganger under episodene at han skulle jeg ha likt å lage en skulptur av, for han har så fin hodeform og profil. Fullkropps danser i marmor. Jo, jeg likte han, selv om han får meg til å tenke på Jane Fonda i videoen over her. Endret 18. oktober 2022 av Hoppetaujenta 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellulven Skrevet 18. oktober 2022 #164 Del Skrevet 18. oktober 2022 Jeg liker Tormod men synes han virker i overkant kravstor når det gjelder fremtidig partner. Jeg visste innerst inne helt fra første episode at ingen av frierne var noe for han og at det mest sannsynlig ikke ble noe varig kjærlighet der. Helt ærlig, som en annen skriver her i tråden tror jeg Tormod drømmer om en Jan Thomas-type. Jeg så han jo på Jan Thomas sitt sjekkeprogram og da var han jo veldig betatt av JT og lei seg da han ble avvist. Håper selvsagt Tormod finner kjærligheten tilslutt men kanskje han må senke kravene litt om han skal lykkes. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tio Skrevet 18. oktober 2022 #165 Del Skrevet 18. oktober 2022 Fjellulven skrev (37 minutter siden): Jeg liker Tormod men synes han virker i overkant kravstor når det gjelder fremtidig partner. Jeg visste innerst inne helt fra første episode at ingen av frierne var noe for han og at det mest sannsynlig ikke ble noe varig kjærlighet der. Helt ærlig, som en annen skriver her i tråden tror jeg Tormod drømmer om en Jan Thomas-type. Jeg så han jo på Jan Thomas sitt sjekkeprogram og da var han jo veldig betatt av JT og lei seg da han ble avvist. Håper selvsagt Tormod finner kjærligheten tilslutt men kanskje han må senke kravene litt om han skal lykkes. Han kan jo selvfølgelig ikke "se seg blind" etter en JT-type, men samtidig så kan han jo ikke "bestemme" hva slags mann han skal falle for. Det kan ingen. Liker han en spesiell type, det være seg av "sinn eller skinn" så er ikke det så enkelt å endre på. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vicky__ Skrevet 19. oktober 2022 #166 Del Skrevet 19. oktober 2022 Fjellulven skrev (19 timer siden): Jeg liker Tormod men synes han virker i overkant kravstor når det gjelder fremtidig partner. Jeg visste innerst inne helt fra første episode at ingen av frierne var noe for han og at det mest sannsynlig ikke ble noe varig kjærlighet der. Helt ærlig, som en annen skriver her i tråden tror jeg Tormod drømmer om en Jan Thomas-type. Jeg så han jo på Jan Thomas sitt sjekkeprogram og da var han jo veldig betatt av JT og lei seg da han ble avvist. Håper selvsagt Tormod finner kjærligheten tilslutt men kanskje han må senke kravene litt om han skal lykkes. Synes de fleste av frierne hans virket litt bumsete. Tenkte derfor at han kanskje mest har valgt utifra personlighet 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 19. oktober 2022 #167 Del Skrevet 19. oktober 2022 Jørgen og Sofie 😍 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellulven Skrevet 19. oktober 2022 #168 Del Skrevet 19. oktober 2022 Leste på en av nettavisene nå at Tormod har fått seg kjæreste. Fint for ham da❤️ Får håpe det varer. 11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
makkapakka Skrevet 19. oktober 2022 #169 Del Skrevet 19. oktober 2022 Vicky__ skrev (1 time siden): Synes de fleste av frierne hans virket litt bumsete. Tenkte derfor at han kanskje mest har valgt utifra personlighet Tror han valgte utifra "dette vil jeg ikke" og lot det bare skure å gå, og så fikk han dårlig samvittighet for hele greia. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tirben Skrevet 19. oktober 2022 #170 Del Skrevet 19. oktober 2022 Fjellulven skrev (21 timer siden): Jeg liker Tormod men synes han virker i overkant kravstor når det gjelder fremtidig partner. Jeg visste innerst inne helt fra første episode at ingen av frierne var noe for han og at det mest sannsynlig ikke ble noe varig kjærlighet der. Helt ærlig, som en annen skriver her i tråden tror jeg Tormod drømmer om en Jan Thomas-type. Jeg så han jo på Jan Thomas sitt sjekkeprogram og da var han jo veldig betatt av JT og lei seg da han ble avvist. Håper selvsagt Tormod finner kjærligheten tilslutt men kanskje han må senke kravene litt om han skal lykkes. Hvorfor i all verden skal noen som helst senke kravene? Hvis jeg ble singel, ville jeg aldri senket på min standard bare for å finne en? Skal man ta til takke med en som man ikke er tiltrukket av da, liksom? Neitakk! Da er jeg heller alene. Så mye er ikke en partner verdt. Tormod er en flott mann, og frierne hans matchet ikke han i det hele tatt. Heldigvis er han forelsket i en annen nå. 14 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 20. oktober 2022 #171 Del Skrevet 20. oktober 2022 (endret) Fjellulven skrev (13 timer siden): Leste på en av nettavisene nå at Tormod har fått seg kjæreste. Fint for ham da❤️ Får håpe det varer. Da passer det med et første bilde av paret. Ung, mørk og sjarmerende. Helt ulik frierne i stilen, men...lykke til! https://www.instagram.com/tormod.b.johnsen/?utm_source=ig_embed&ig_rid=f1aab513-f6b0-4912-85d1-c0aadf42b7ca Endret 20. oktober 2022 av Hoppetaujenta 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellulven Skrevet 20. oktober 2022 #172 Del Skrevet 20. oktober 2022 Hoppetaujenta skrev (25 minutter siden): Da passer det med et første bilde av paret. Ung, mørk og sjarmerende. Helt ulik frierne i stilen, men...lykke til! https://www.instagram.com/tormod.b.johnsen/?utm_source=ig_embed&ig_rid=f1aab513-f6b0-4912-85d1-c0aadf42b7ca Oi, han så mye yngre ut. Ser ut som han er i 30 årene eller noe😮 Jaja, så lenge de er lykkelig er det jo det som spiller en rolle. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duff Skrevet 20. oktober 2022 #173 Del Skrevet 20. oktober 2022 Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Da passer det med et første bilde av paret. Ung, mørk og sjarmerende. Helt ulik frierne i stilen, men...lykke til! https://www.instagram.com/tormod.b.johnsen/?utm_source=ig_embed&ig_rid=f1aab513-f6b0-4912-85d1-c0aadf42b7ca Totalt ulik frierne. Bortsett fra alderen så ser han her mere ut slik jeg så for meg at Tormod ville gå for. Ønsker de lykke til med kjærligheten ♥️ Dog, flere av frierne hadde nydelige personligheter. 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 20. oktober 2022 #174 Del Skrevet 20. oktober 2022 (endret) Frierne til Tormod ble jo diskutert helt fra start, de var jo aldri noe for han. Skjønner ikke hvorfor han gjennomførte sesongen. Han ene som jo faktisk litt tilbakestående ut. Jeg tror han som ble nr to hadde vært et godt valg, han likte jeg veldig godt og tror han hadde elsket å bo med Tormod på gården. Stelt i hagen, hjulpet til med dyrene og vartet opp og sørget for at alle hadde det bra, inkludert døtrene til Tormod. Håper han finner drømmemannen sin ❤️ Også veldig spent på hva slags mann Janne har funnet seg! Endret 20. oktober 2022 av Nutz 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sen ve ben Skrevet 20. oktober 2022 #175 Del Skrevet 20. oktober 2022 Nutz skrev (11 minutter siden): Frierne til Tormod ble jo diskutert helt fra start, de var jo aldri noe for han. Skjønner ikke hvorfor han gjennomførte sesongen. Han ene som jo faktisk litt tilbakestående ut. Jeg tror han som ble nr to hadde vært et godt valg, han likte jeg veldig godt og tror han hadde elsket å bo med Tormod på gården. Stelt i hagen, hjulpet til med dyrene og vartet opp og sørget for at alle hadde det bra, inkludert døtrene til Tormod. Håper han finner drømmemannen sin ❤️ Også veldig spent på hva slags mann Janne har funnet seg! Skjønner ikke jeg heller 🙄 Enig med deg ang nr.2, jeg heiet på han fra starten av fordi, han virker så snill og god, tøyser, morsomt å være i hans nærvær, han hadde passer så godt på gården, liksom. Han fortjener noen som er like god som han selv er og håper han finner ham❤️ Lurer jeg også på mannen til Janne? Noen som vet hvem det er? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 20. oktober 2022 #176 Del Skrevet 20. oktober 2022 14 minutter siden, Sen ve ben said: Skjønner ikke jeg heller 🙄 Enig med deg ang nr.2, jeg heiet på han fra starten av fordi, han virker så snill og god, tøyser, morsomt å være i hans nærvær, han hadde passer så godt på gården, liksom. Han fortjener noen som er like god som han selv er og håper han finner ham❤️ Lurer jeg også på mannen til Janne? Noen som vet hvem det er? Han fikk jo brevene før serien startet og valgte ut de han gjorde. Allerede her må han jo ha sett at det ikke var noen aktuelle kandidater. Han kunne bare droppet det, men kanskje han bare ville på tv. Han har jo vært på tv før 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duff Skrevet 20. oktober 2022 #177 Del Skrevet 20. oktober 2022 Nutz skrev (36 minutter siden): Han fikk jo brevene før serien startet og valgte ut de han gjorde. Allerede her må han jo ha sett at det ikke var noen aktuelle kandidater. Han kunne bare droppet det, men kanskje han bare ville på tv. Han har jo vært på tv før Sant det, kan jo være han liker å treffe nye mennesker og tenkte han uansett fikk markedsført seg som singel på jakt etter kjæreste. Er ikke bare han som plutselig fant seg kjæreste etter programmet. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 20. oktober 2022 #178 Del Skrevet 20. oktober 2022 Som en nevnte her ang. frolandskaren; så dere et klipp med ei som skulle hjelpe han å velge ut frierne i starten av serien? ...evt. hvis dere har klipplinken liggende så bring den til folket, sånn i tilfelle. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøver11 Skrevet 20. oktober 2022 #179 Del Skrevet 20. oktober 2022 29_j skrev (20 timer siden): Men han fra Froland (Frank) Han fant seg ei kollega. Merkelig det alltid skal blusse opp etter jakten?!🥴 Var det hun kollegaen som de tidligere viste på tv tro, som skulle hjelpe han å velge? Husker de gav hverandre en umåtelig lang klem og tenkte kanskje det kom til å bli noe mellom dem . Tviler på det var henne. I artikkelen fra tv2 om hvordan det hadde gått i ettertid sto det at det var en kollega han bare hadde truffet en gang tidligere før han startet på jakten han nå var blitt sammen med 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christina82 Skrevet 22. oktober 2022 #180 Del Skrevet 22. oktober 2022 Ryddet for persondebatt og spekulasjoner. Christina82, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå