AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #1 Del Skrevet 30. august 2022 Usikker på hvilken vi skal gå for til lillebøll. Jeg elsker tonen i alle disse kombinasjonene, og vi føler at de er litt utenom A4, og noe helt eget for lille. Hvilket ville du valgt? Tage-Leander Noah-Chrisander Trym-Nathaniel Anonymkode: 94c01...5a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #2 Del Skrevet 30. august 2022 Hvorfor dobbeltnavn? De var tunge å uttale. Anonymkode: 5e8bc...4c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #3 Del Skrevet 30. august 2022 Godt forsøk, men litt for mye troll i det innlegget. Prøv igjen. Anonymkode: e7cbb...b82 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #4 Del Skrevet 30. august 2022 Noe så teit! Men du skal ha for godt forsøk! Anonymkode: 101eb...694 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #5 Del Skrevet 30. august 2022 Litt utenfor a4? Sleng på Liam Oliander så definerer du a4. Anonymkode: 04f12...e43 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 30. august 2022 #6 Del Skrevet 30. august 2022 Tviler på at dette er sant, men det var noen usedvanlige dårlige kombinasjoner. Veldig stilkræsj. Ville gått for kun Tage eller kun Trym i dette tilfellet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #7 Del Skrevet 30. august 2022 Hva med Oluf-Maximillian? Anonymkode: bc882...ef2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #8 Del Skrevet 30. august 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Usikker på hvilken vi skal gå for til lillebøll. Jeg elsker tonen i alle disse kombinasjonene, og vi føler at de er litt utenom A4, og noe helt eget for lille. Hvilket ville du valgt? Tage-Leander Noah-Chrisander Trym-Nathaniel Anonymkode: 94c01...5a3 Noah Nathaniel kanskje? det synes jeg er fint De du har satt sammen passer ikke, evt Nathaniel Leander eller Noah Leander Tage ,Trym og Chrisander er grusomt Anonymkode: b5bd5...f3d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #9 Del Skrevet 30. august 2022 Du kan kalle ham Kurv Jordbæråker. Synes du det høres teit ut, så kan jeg si det er det samme jeg synes om det du har nevnt. Det er vel kanskje slike navn norske troll har? 🤔 Anonymkode: 4bcc1...0df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå