Gjest Adobyen Skrevet 29. august 2022 #1 Del Skrevet 29. august 2022 Ny serie, virker spennende. Slutten på første episode overrasket meg, så jeg fortsetter å se. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #2 Del Skrevet 29. august 2022 Jeg begynte litt på første episode, ga den en halv time ca, men så orket jeg ikke mer. Noe med hele stemningen, skuespillet og hovedpersonene som jeg ikke orket å bruke mange timer på. Men mulig jeg burde holdt ut litt til... Anonymkode: 49997...8f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 29. august 2022 #3 Del Skrevet 29. august 2022 Jeg så denne for noen dager siden. Leste litt på Facebook i gruppa "Vi som elsker serier" om den. Var litt enig med både de som likte den og de som ikke likte den fordi den var litt rotete og ikke så fryktelig velspilt. Jeg likte den sånn summa summarum. Litt forutsigbart da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AprilRyan Skrevet 29. august 2022 #4 Del Skrevet 29. august 2022 Jeg holder på å se nå og den er underholdende nok til at jeg kommer til å se ferdig, men den er litt kaotisk til tider. Flere av karakterene irriterer meg også litt. Legger noe i spoiler siden alle sikkert ikke har sett alt. Spoiler Stusser også litt over at ingen av deres nærmeste har hatt en mistanke om at de bytter roller, men kanskje det er fordi de har holdt på med det hele livet. Allikevel så er det jo forskjell på deres personligheter og ingen eneggede tvillinger er vel helt 100% like. Det må uansett være slitsomt med slik bytting og det å gå inn i en slik rolle for ett år. Veldig spesielt forhold de tvillingene hadde. Det som er mitt er ditt. Merkelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 29. august 2022 #5 Del Skrevet 29. august 2022 AprilRyan skrev (51 minutter siden): Jeg holder på å se nå og den er underholdende nok til at jeg kommer til å se ferdig, men den er litt kaotisk til tider. Flere av karakterene irriterer meg også litt. Legger noe i spoiler siden alle sikkert ikke har sett alt. Skjul innhold Stusser også litt over at ingen av deres nærmeste har hatt en mistanke om at de bytter roller, men kanskje det er fordi de har holdt på med det hele livet. Allikevel så er det jo forskjell på deres personligheter og ingen eneggede tvillinger er vel helt 100% like. Det må uansett være slitsomt med slik bytting og det å gå inn i en slik rolle for ett år. Veldig spesielt forhold de tvillingene hadde. Det som er mitt er ditt. Merkelig. Fortsetter i spoiler: Spoiler Jeg er enig. Syns det er veldig rart at i hvert fall jentungen ikke merket forskjell på moren og tanten sin. Eller ektemannen. Tenker at de byttet hvert år, men så har de jo sannsynligvis i hvert fall hver sin stil å ha sex, syns det er rart om ikke det er plukket opp. Syns også det er veldig merkelig at hun som fødte Mattie syns det var greit å være borte fra henne et helt år. Det er mer, men siden jeg ikke vet hvor langt du er kommet i serien kan jeg ikke skrive mer uten å muligens ødelegge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Lovelylocks Skrevet 30. august 2022 #6 Del Skrevet 30. august 2022 Jeg syns den var helt ok. Men hadde trodd at den skulle avsluttes etter dette. Det ser ikke sånn ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AprilRyan Skrevet 1. september 2022 #7 Del Skrevet 1. september 2022 Jeg så ferdig hele i går og jeg synes det ble for kaotisk og mye forskjellig som skjedde. Siste episoden synes jeg også at var litt svak og for en irriterende slutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #8 Del Skrevet 1. september 2022 I utgangspunktet er det et spennende plot, men synes ikke skuespillerprestasjonene var særlig bra selv om Matt Bomer egentlig er en bra skuespiller. Ga meg etter 3 episoder. Anonymkode: 53da2...5cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #9 Del Skrevet 1. september 2022 Prøvde å se den siden den virka spennende, men Guri malla for noen dårlige skuespillerprestasjoner. 🫣 Så en halv episode og ga opp. Anonymkode: 48a60...b11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #10 Del Skrevet 1. september 2022 Polly Ester skrev (På 30.8.2022 den 1.20): Fortsetter i spoiler: Skjul innhold Jeg er enig. Syns det er veldig rart at i hvert fall jentungen ikke merket forskjell på moren og tanten sin. Eller ektemannen. Tenker at de byttet hvert år, men så har de jo sannsynligvis i hvert fall hver sin stil å ha sex, syns det er rart om ikke det er plukket opp. Syns også det er veldig merkelig at hun som fødte Mattie syns det var greit å være borte fra henne et helt år. Det er mer, men siden jeg ikke vet hvor langt du er kommet i serien kan jeg ikke skrive mer uten å muligens ødelegge. Han ene mannen skjønte jo at de byttet roller, blant annet på sex’en. Valgte å ikke si noe. Elsket begge på hver sin måte. Han som bor i LA Anonymkode: b2107...7ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vintermåne Skrevet 3. september 2022 #11 Del Skrevet 3. september 2022 Jeg ser den nå…… er på siste episode nå….. synes den er veldig kaotisk, og litt vanskelig å følge med på egentlig- ble liksom ikke helt hekta heller, men har sett nesten hele da😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå