AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #1 Del Skrevet 28. august 2022 Vet enda ikke om vi får gutt eller jente, men har noen få navn vi liker men ingenting vi er bestemt på. Jente: Emilia, Lilje, Gutt: Oskar, Isak, Oooog der stopper det. Mest fordi jeg er så uhyre kresen og har merkelige assosiasjoner med alle navn. Samtidig vil jeg IKKE ha noe som er «sært». Men heller ikke noe alle andre bruker.. Så utrolig vanskelig! Tips mottas med millioner takk ❤️ Anonymkode: 7fc5f...3a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #2 Del Skrevet 28. august 2022 Isak begynner å bli veldig vanlig, Oskar har vært vanlig lenge, Lilje er spesielt, så utifra det burde det være mange navn å velge i. Foreslår Mali eller Agnethe, ingen forslag på guttenavn. Anonymkode: eb63a...d3a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #3 Del Skrevet 28. august 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Vet enda ikke om vi får gutt eller jente, men har noen få navn vi liker men ingenting vi er bestemt på. Jente: Emilia, Lilje, Gutt: Oskar, Isak, Oooog der stopper det. Mest fordi jeg er så uhyre kresen og har merkelige assosiasjoner med alle navn. Samtidig vil jeg IKKE ha noe som er «sært». Men heller ikke noe alle andre bruker.. Så utrolig vanskelig! Tips mottas med millioner takk ❤️ Anonymkode: 7fc5f...3a4 Lilly. Lise. Elisa. Louise. Emily. Anonymkode: 16233...33d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #4 Del Skrevet 28. august 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vet enda ikke om vi får gutt eller jente, men har noen få navn vi liker men ingenting vi er bestemt på. Jente: Emilia, Lilje, Gutt: Oskar, Isak, Oooog der stopper det. Mest fordi jeg er så uhyre kresen og har merkelige assosiasjoner med alle navn. Samtidig vil jeg IKKE ha noe som er «sært». Men heller ikke noe alle andre bruker.. Så utrolig vanskelig! Tips mottas med millioner takk ❤️ Anonymkode: 7fc5f...3a4 Tobias Anonymkode: f2abd...cd7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #5 Del Skrevet 28. august 2022 Oskar og Isak kommer i samme kategori som Elias, Sivert og Vemund syns jeg. Anonymkode: 03a71...b30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #6 Del Skrevet 28. august 2022 Oskar er topp 10 guttenavn nasjonalt. Isak er topp 10 i Trøndelag, mulig flere fylker. Emilia er tungt på norsk, si heller emilie så det ikke høres så hjemmesnekra og white trash ut. Lilje var spesielt. Lilje/vilje/vilde. Når du sier det høyt og presenterer deg som Lilje så er der bare veldig rart. Høres ut som foreldrene enten var kunstnere eller er litt i det lavere sjiktet sosioøkonomisk. Anonymkode: 80637...8e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #7 Del Skrevet 28. august 2022 Emilia er 100% finere enn Emilie. En fin vri på et utrolig kjedelig navn. Andre navn: Vilja/Vilje, Eira, Aurora, Saga, Anine, Mali, Selma, Wilma, Rebekka Syver, Armand, Erlend, August, Theodor, Elias, Sølve, Wilmer. Anonymkode: b1b9b...660 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #8 Del Skrevet 28. august 2022 Leni Anonymkode: 19ccf...594 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eneri Skrevet 28. august 2022 #9 Del Skrevet 28. august 2022 Ella, Aurora, Signe. Vegar, Halvar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gidavmeg Skrevet 28. august 2022 #10 Del Skrevet 28. august 2022 Ludvig, Lilliane Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #11 Del Skrevet 29. august 2022 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Vet enda ikke om vi får gutt eller jente, men har noen få navn vi liker men ingenting vi er bestemt på. Jente: Emilia, Lilje, Gutt: Oskar, Isak, Oooog der stopper det. Mest fordi jeg er så uhyre kresen og har merkelige assosiasjoner med alle navn. Samtidig vil jeg IKKE ha noe som er «sært». Men heller ikke noe alle andre bruker.. Så utrolig vanskelig! Tips mottas med millioner takk ❤️ Anonymkode: 7fc5f...3a4 Likte godt guttenavnene, ikke fan av jentenavnene. noen forslag : Ane Nina Amalie .................... Sindre Daniel Matheo Anonymkode: 17c8d...899 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå