AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #1 Del Skrevet 28. august 2022 Netflix, Viaplay? Anonymkode: ccdb4...3e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trøndermann38 Skrevet 28. august 2022 #2 Del Skrevet 28. august 2022 (endret) disney+, netflix, viaplay, hbo max, prime og tv2 play Endret 28. august 2022 av trøndermann38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #3 Del Skrevet 28. august 2022 Ok. Den har jeg dessverre ikke 🙂 Anonymkode: ccdb4...3e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #4 Del Skrevet 28. august 2022 https://fmovies.to/movie/fight-club-9om0/1-full Anonymkode: ff513...b14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #5 Del Skrevet 28. august 2022 Amazon Prime, Viaplay og Netflix har den inkludert i abonnementet. Allente har den til leie, 39 kr. Dette var de fire første jeg sjekket, så det er sikkert flere som har den. Anonymkode: 38673...300 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #6 Del Skrevet 28. august 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ok. Den har jeg dessverre ikke 🙂 Anonymkode: ccdb4...3e7 Sjekket du de du faktisk har, eller ble det for mye jobb? Anonymkode: 38673...300 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #7 Del Skrevet 28. august 2022 På kg. Bare ta en titt inn på singel forumet 🤣🤣🤣 Anonymkode: 35baa...d07 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #8 Del Skrevet 28. august 2022 Anonymkode: 04aa3...04b 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #9 Del Skrevet 28. august 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Sjekket du de du faktisk har, eller ble det for mye jobb? Anonymkode: 38673...300 Nei, sjekket ikke. Sto midt i matlaging og svarte på en sms og noe på KG, så la det inn der som spørsmål siden jeg trodde vi ikke hadde den siden den er gammel. 17 åringen ropte fra rommet sitt om jeg hadde sett fight club, så derfor spurte jeg når jeg likevel var på KG Anonymkode: ccdb4...3e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #10 Del Skrevet 28. august 2022 Takk for svar alle sammen. Nå skal jeg og 17 åringen min se den sammen. Mange år siden jeg har sett den selv ☺️ Ts Anonymkode: ccdb4...3e7 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #11 Del Skrevet 28. august 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Takk for svar alle sammen. Nå skal jeg og 17 åringen min se den sammen. Mange år siden jeg har sett den selv ☺️ Ts Anonymkode: ccdb4...3e7 Kos dere! Tror jammen jeg skal sette opp et gjensyn på lista selv. Takk for påminnelsen. Anonymkode: 38673...300 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #12 Del Skrevet 29. august 2022 eller kanskje du rett og slett kan kjøpe den hos for eksempel CDON eller lignende? dermed slipper du i alle fall å være redd for å ikke finne den igjen på forskjellige strømme-tjenester, fordi du allerede har et eksemplar liggende i hylla hjemme. Anonymkode: 535fc...808 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #13 Del Skrevet 29. august 2022 48 minutter siden, AnonymBruker said: eller kanskje du rett og slett kan kjøpe den hos for eksempel CDON eller lignende? dermed slipper du i alle fall å være redd for å ikke finne den igjen på forskjellige strømme-tjenester, fordi du allerede har et eksemplar liggende i hylla hjemme. Anonymkode: 535fc...808 Tenk logisk: Vi står foran en loppemarkedsesong med store bunker av DVD-er som selges til en tier. Hvorfor betale ti ganger mer hos CDON eller Platekompaniet når man får samme film slengt etter seg på et loppemarked ...? Med dagens strøm- og matpriser gjelder det å venne seg til en økonomisk tilværelse, og lære seg å spare penger som et rent prinsipp; en krone her og en krone der. Anonymkode: c8b7a...a3a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #14 Del Skrevet 29. august 2022 8 hours ago, AnonymBruker said: eller kanskje du rett og slett kan kjøpe den hos for eksempel CDON eller lignende? dermed slipper du i alle fall å være redd for å ikke finne den igjen på forskjellige strømme-tjenester, fordi du allerede har et eksemplar liggende i hylla hjemme. Anonymkode: 535fc...808 Det er penger ut av vinduet å kjøpe en DVD av en film som er inkludert i streamingnettsiden hun betaler for. Og om Fight Clu skulle forsvinne fra streamingtjenesten så kan hun jo heller kjøpe filmen den dagen hun har lyst til å se den. 7 hours ago, AnonymBruker said: Tenk logisk: Vi står foran en loppemarkedsesong med store bunker av DVD-er som selges til en tier. Hvorfor betale ti ganger mer hos CDON eller Platekompaniet når man får samme film slengt etter seg på et loppemarked ...? Med dagens strøm- og matpriser gjelder det å venne seg til en økonomisk tilværelse, og lære seg å spare penger som et rent prinsipp; en krone her og en krone der. Anonymkode: c8b7a...a3a Man betaler mer på CDON både fordi man får en ubrukt utgave, men også fordi det er MYE lettere å gå til en nettside og bestille en DVD enn å gå ti et loppemarked og lete etter filmen man ønsker å kjøpe, men som de trolig ikke har. De fleste verdsetter jo tiden sin og er villig til å betale for å slippe bruke en evighet på å få kjøpt det man ønsker å kjøpe. Anonymkode: 78114...1f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå