Entern Skrevet 9. september 2022 #181 Del Skrevet 9. september 2022 Cid skrev (3 minutter siden): 🏃♂️🏃♂️🏃♂️🏃♂️🏃♂️🏃♂️🏃♂️🏃♂️🏃♂️🏃♂️🏃♂️🏃♂️ 🧓🏻😚💋 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 9. september 2022 #182 Del Skrevet 9. september 2022 😱🥺😲🏃♂️🏃♂️🏃♂️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 9. september 2022 #183 Del Skrevet 9. september 2022 Cid skrev (3 minutter siden): 😱🥺😲🏃♂️🏃♂️🏃♂️ 👵🏻👙😘😘😘 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 9. september 2022 #184 Del Skrevet 9. september 2022 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marihønepøne Skrevet 9. september 2022 #185 Del Skrevet 9. september 2022 Agent smith skrev (42 minutter siden): Hvor gammel er hun? 93. Nylagt hår, sprek som en fole, blid og gjestmild og like rund i formene som hun er rund i ryggen! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 9. september 2022 #186 Del Skrevet 9. september 2022 Marihønepøne skrev (7 minutter siden): 93. Nylagt hår, sprek som en fole, blid og gjestmild og like rund i formene som hun er rund i ryggen! Alderen tatt i betraktning er hun en 9. At tøflene ikke matcher rullatoren trekker litt ned Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marihønepøne Skrevet 9. september 2022 #187 Del Skrevet 9. september 2022 (endret) Agent smith skrev (1 time siden): Alderen tatt i betraktning er hun en 9. At tøflene ikke matcher rullatoren trekker litt ned Skal kjøpe en boks bengalakk og få orden på det der. Endret 9. september 2022 av Marihønepøne 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 9. september 2022 #188 Del Skrevet 9. september 2022 Agent smith skrev (1 time siden): Alderen tatt i betraktning er hun en 9. At tøflene ikke matcher rullatoren trekker litt ned Det heter color block! Det er trendy! Du følger jo ikke med ass Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 9. september 2022 #189 Del Skrevet 9. september 2022 Marihønepøne skrev (1 time siden): Skal kjøpe en boks bengalakk og få orden på det der. Ikke hør på ham, se mitt svar over Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marihønepøne Skrevet 9. september 2022 #190 Del Skrevet 9. september 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Ikke hør på ham, se mitt svar over Takk. Bestemor ble faktisk litt lei seg av kritikken, det var jo hjelpemiddelsentralen som glemte å sjekke tøffelfargene hennes før de leverte ut rullator. Hun er jo helt uskyldig når det kommer til fargevalget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 9. september 2022 #191 Del Skrevet 9. september 2022 Marihønepøne skrev (Akkurat nå): Takk. Bestemor ble faktisk litt lei seg av kritikken, det var jo hjelpemiddelsentralen som glemte å sjekke tøffelfargene hennes før de leverte ut rullator. Hun er jo helt uskyldig når det kommer til fargevalget. @Agent smith er god på mye men på trender slår jeg ham nok altså. HMS kan være litt uproffe sånn altså, I know Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 9. september 2022 #192 Del Skrevet 9. september 2022 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Det heter color block! Det er trendy! Du følger jo ikke med ass Men 93 åringer skal ikke være trendy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 9. september 2022 #193 Del Skrevet 9. september 2022 Marihønepøne skrev (2 timer siden): Skal kjøpe en boks bengalakk og få orden på det der. Kan du lakke permanenten hennes samtidig også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 9. september 2022 #194 Del Skrevet 9. september 2022 Frøkenfryden skrev (1 time siden): @Agent smith er god på mye men på trender slår jeg ham nok altså. HMS kan være litt uproffe sånn altså, I know Ja jeg gikk i stygge sko i 2004 og kom ikke inn på tiger tiger, mens du var kul med nagler, halsbånd og magetopp på stargate Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 9. september 2022 #195 Del Skrevet 9. september 2022 Agent smith skrev (47 minutter siden): Ja jeg gikk i stygge sko i 2004 og kom ikke inn på tiger tiger, mens du var kul med nagler, halsbånd og magetopp på stargate Og jeg var kulere enn begge og hang på Bar Boca 😎😎😎 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marihønepøne Skrevet 9. september 2022 #196 Del Skrevet 9. september 2022 Entern skrev (9 minutter siden): Og jeg var kulere enn begge og hang på Bar Boca 😎😎😎 Jeg var kulest og hang rundt i parkene barbent med fotsidt omslagsskjørt med elefanter på og bindi i panna og diskuterte krig og fred og religion og politikk og sånn til langt ut i de lyse timer mens jeg drakk økologisk eplejuice og spiste fornuftige matpakker bestående av grovt speltbrød, hummus og fermenterte rødbeter. Dette gjorde at jeg forsov meg til gramatikktimene hvor vi var ment å lære å dele opp ekstremt lange setninger i flere korte. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 10. september 2022 #197 Del Skrevet 10. september 2022 Marihønepøne skrev (4 timer siden): Jeg var kulest og hang rundt i parkene barbent med fotsidt omslagsskjørt med elefanter på og bindi i panna og diskuterte krig og fred og religion og politikk og sånn til langt ut i de lyse timer mens jeg drakk økologisk eplejuice og spiste fornuftige matpakker bestående av grovt speltbrød, hummus og fermenterte rødbeter. Dette gjorde at jeg forsov meg til gramatikktimene hvor vi var ment å lære å dele opp ekstremt lange setninger i flere korte. å! Moroooo! Ser deg SÅ for meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 10. september 2022 #198 Del Skrevet 10. september 2022 Marihønepøne skrev (8 timer siden): Jeg var kulest og hang rundt i parkene barbent med fotsidt omslagsskjørt med elefanter på og bindi i panna og diskuterte krig og fred og religion og politikk og sånn til langt ut i de lyse timer mens jeg drakk økologisk eplejuice og spiste fornuftige matpakker bestående av grovt speltbrød, hummus og fermenterte rødbeter. Dette gjorde at jeg forsov meg til gramatikktimene hvor vi var ment å lære å dele opp ekstremt lange setninger i flere korte. Da tror jeg faktisk jeg møtt deg en gang i Sofienbergparken. Vi delte en vannpipe og sang kumbaya Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 10. september 2022 #199 Del Skrevet 10. september 2022 Agent smith skrev (2 minutter siden): Da tror jeg faktisk jeg møtt deg en gang i Sofienbergparken. Vi delte en vannpipe og sang kumbaya Sammen med disse to? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 10. september 2022 #200 Del Skrevet 10. september 2022 Cid skrev (1 minutt siden): Sammen med disse to? Hvem er det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå