Gjest Hel Skrevet 5. desember 2005 #41 Skrevet 5. desember 2005 Jeg vet allerede hvem som vinner og skjønner det ikke at det var henne som gikk av med seieren. Fortjente den ikke.
Gjest Catwoman Skrevet 5. desember 2005 #42 Skrevet 5. desember 2005 Ja, egentlig rart hvis det er tusenvis av jenter som har meldt seg på, også ender de opp med 10 stk, hvorav 2-3 stk er under 170 høy, en er plus-size osv. Litt rart, når det de vet de er ute etter er syltynne jenter som får plass i prøvekolleksjonene... ← At de tar med en plus size er garantert bare for syns skyld. Denne kommer aldri til å vinne, og det vet de fra før. Men det skal se ut som alle størrelser, ikke bare de sylslanke, har sjanse på å bli modell Det er synd at det skal være sånn, men temmelig sikker på at det stemmer. Det med høyden.... Eva vant jo, og hun var like høy som meg tror jeg, 168. SÅ jeg vet ikke om de er så nøye på det lenger likevel.
Gjest lilletroll Skrevet 8. desember 2005 #46 Skrevet 8. desember 2005 Tror jeg har greie på dette modellgreiene jeg, for i alle seriene så langt går mine favoritter til topps Tror både Gemma og Chloe kommer til å gjøre det bra som modeller!!
Gjest Fruktfat Skrevet 8. desember 2005 #47 Skrevet 8. desember 2005 gemma og simmone var mine favoritter, en av dem vant ihvertfall!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå