Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

jaja men nå er denne tynne jenta ute av programmet så dere kan slutte å diskutere kroppen hennes nå.

forøvrig syns jeg programmet tok seg opp veldig idag! jeg syns det var mindre "reklamepauser" og færre repetisjoner av ting som skal skje og hva som skjedde tidligere i episoden sammenligna med den norske og amerikanske top model. ganske mange bitchy jenter og mye baksnakking. men er jo det som er morro da! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen som har et bilde av denne jenta det diskuteres om?

Skrevet

Ikke så veldig bra bilde men du ser jo beina hennes ganske godt (hun er i hvitt).

Hun er 178 og veier 50 kg.

post-5609-1132986171_thumb.jpg

Skrevet

Det eg reagerte mest på var at alle var så tynne. Var jo berre ei med puppar, resten var skikkelig magre. Skal ikkje sei at nokon av dei hadde spiseforstyrringar, men dei var mykje tynnare enn dei skandinaviske, og også tynnare enn dei fleste amerikanske eg har sett så langt.

Skrevet

Hun så jo ikke spesielt tynn ut. Man må nesten være slik dersom man skal ha en sjangs som modell i dag, spesielt i Paris og Italia.

Skrevet
Hun så jo ikke spesielt tynn ut. Man må nesten være slik dersom man skal ha en sjangs som modell i dag, spesielt i Paris og Italia.

Hun ser kanskje ikke så tynn ut på det bilde der, men det var hun virkelig.

Joda, modeller skal være tynnere enn resten av oss "normale" for ¨å ha en sjangs i dag, men dommerne i konkurransen syntes faktisk også at hun var for tynn.

Skrevet
Hun ser kanskje ikke så tynn ut på det bilde der, men det var hun virkelig.

Joda, modeller skal være tynnere enn resten av oss "normale" for ¨å ha en sjangs i dag, men dommerne i konkurransen syntes faktisk også at hun var for tynn.

Det er noe av problemet med både den amerikanske og australske top model (vet ikke nok om den norske..), de velger altfor "vanlige" jenter. Sikkert fordi de er redd for dårlig omtale. Det er igjen grunnen til at vinnerne ikke blir kjente, men såkalte katalog-modeller...

Synes ikke Nicole var spesielt tynn sammenliknet med andre modeller.

Skrevet
Det er noe av problemet med både den amerikanske og australske top model (vet ikke nok om den norske..), de velger altfor "vanlige" jenter. Sikkert fordi de er redd for dårlig omtale. Det er igjen grunnen til at vinnerne ikke blir kjente, men såkalte katalog-modeller...

Synes ikke Nicole var spesielt tynn sammenliknet med andre modeller.

Deg om det.

Skrevet

en ting de burde skjerpe seg med er dette:

i hver sesong, amerikansk, norsk eller australsk, så tar de med en jente som er under 170 høy... hvilket er altfor lavt til å bli modell. dette blir da hovedgrunnen til at vedkommede blir kasta ut fra serien tidlig i konkurransen. slik som for eksempel i fredagens episode. hvorfor lar de da disse laveste jentene gå videre fra auditions?

Skrevet
en ting de burde skjerpe seg med er dette:

i hver sesong, amerikansk, norsk eller australsk, så tar de med en jente som er under 170 høy... hvilket er altfor lavt til å bli modell. dette blir da hovedgrunnen til at vedkommede blir kasta ut fra serien tidlig i konkurransen. slik som for eksempel i fredagens episode. hvorfor lar de da disse laveste jentene gå videre fra auditions?

Nemlig..

Og hvis Tyra tar med nok en plus-size modell denne gangen...aaah. Da blir jeg irritert.

Skrevet

Æææææææh... Jeg har alltid blitt sett på som tynn, ble kalt "spikern" av onkelen min og sånn, men hun på det bildet var sinnsykt tynn!!! Om hun har spiseproblemer eller ikke aner jeg ikke, mne tynn, det var hun! :overrasket:

Skrevet

ja de må ikke ta med folk som ikke oppfyller alle kriteriene som de søker etter...

Gjest Fruktfat
Skrevet
Ikke så veldig bra bilde men du ser jo beina hennes ganske godt (hun er i hvitt).

Hun er 178 og veier 50 kg.

post-5609-1132986171_thumb.jpg

jeez, det var et fælt bilde! hun så ut som en edderkopp! :overrasket:

Skrevet

For tiden er jeg innlagt på sykehus med en alvorlig tarmsykdom. På grunn av dette har jeg gått mye ned i vekt, og veier nå 50 kg. Jeg er 180 cm høy. Jeg får intravenøs næring for å gå opp i vekt, jeg er altfor tynn. Det er ikke pent i det hele tatt. Det for lite å ha en bmi på 15...uansett hva det skyldes. Merkelig at det skal være ettertraktet å se ut som et beinrangel. :forvirret:

Skrevet
ja de må ikke ta med folk som ikke oppfyller alle kriteriene som de søker etter...

Ja, egentlig rart hvis det er tusenvis av jenter som har meldt seg på, også ender de opp med 10 stk, hvorav 2-3 stk er under 170 høy, en er plus-size osv. Litt rart, når det de vet de er ute etter er syltynne jenter som får plass i prøvekolleksjonene...

Skrevet
Nemlig..

Og hvis Tyra tar med nok en plus-size modell denne gangen...aaah. Da blir jeg irritert.

Haha det er akkurat det hun har gjort. :ler:

Skrevet

Lurer på hvorfor Chloe fortsatt er med.. Hun er like spennende som havregrøt kokt på vann...

Har ingen klare favoritter. Kanskje Shannon?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...