gobazu Skrevet 27. august 2022 #1 Del Skrevet 27. august 2022 (endret) Bare for å kunne dele....vet jo at alle her i kvinneguiden liker sånt som dette. Endelig har jeg fått oppleve kukk i munnen. Tok motet til meg på nachspielet i dag. Er vel det man kaller en vanlig hetero fyr, men merket at en annen kar var litt mer enn vanlig interessert i meg. Tenkte at alt må prøves så ble med han hjem. Mye som skjedde, bla at jeg satt meg på kne forran han og dro ned bukse og bokser. Sugde han til han kom i munnen på meg. Var utrolig deilig og veldig gøy å ha gjort. Så alle dere supermaskuline karer der ute... det er faktisk digg med kukk i munnen😉 Endret 27. august 2022 av gobazu 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jentegutt Skrevet 27. august 2022 #2 Del Skrevet 27. august 2022 gobazu skrev (5 timer siden): Bare for å kunne dele....vet jo at alle her i kvinneguiden liker sånt som dette. Endelig har jeg fått oppleve kukk i munnen. Tok motet til meg på nachspielet i dag. Er vel det man kaller en vanlig hetero fyr, men merket at en annen kar var litt mer enn vanlig interessert i meg. Tenkte at alt må prøves så ble med han hjem. Mye som skjedde, bla at jeg satt meg på kne forran han og dro ned bukse og bokser. Sugde han til han kom i munnen på meg. Var utrolig deilig og veldig gøy å ha gjort. Så alle dere supermaskuline karer der ute... det er faktisk digg med kukk i munnen😉 Helt enig, kuk og sæd er deilig 😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2022 #3 Del Skrevet 27. august 2022 Jentegutt skrev (1 minutt siden): Helt enig, kuk og sæd er deilig 😍 Sikkert din også😘 Anonymkode: 63888...d88 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jentegutt Skrevet 27. august 2022 #4 Del Skrevet 27. august 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Sikkert din også😘 Anonymkode: 63888...d88 😁😘 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Woah0 Skrevet 27. august 2022 #5 Del Skrevet 27. august 2022 Jentegutt skrev (1 time siden): Helt enig, kuk og sæd er deilig 😍 ❤️ ❤️ ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2022 #6 Del Skrevet 27. august 2022 Jentegutt skrev (2 timer siden): 😁😘 Er din stor?🙈 Anonymkode: 63888...d88 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2022 #7 Del Skrevet 27. august 2022 Så bra🍻🍻. Folk her inne må lære seg at det er forskjell på homofil, bifil, og bisexuell. Anonymkode: dd336...56a 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2022 #8 Del Skrevet 27. august 2022 Jeg skal få kuk i kveld - og jeg gleder meg! om ca 4 timer har jeg en deilig mann på døra, som er klar for å knulle meg og slikke meg og dele sin deilige kuk 😍 Anonymkode: 92ba6...3ae 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K.B. Skrevet 27. august 2022 #9 Del Skrevet 27. august 2022 (endret) Suger du en annen mann og spesielt når du starter innlegget med "endelig" så er du definitivt ikke heterofil. Endret 27. august 2022 av K.B. 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2022 #10 Del Skrevet 27. august 2022 K.B. skrev (28 minutter siden): Suger du en annen mann og spesielt når du starter innlegget med "endelig" så er du definitivt ikke heterofil. Kan absolutt være heterofil, men biSEKSUELL Anonymkode: 7211b...33d 5 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K.B. Skrevet 27. august 2022 #11 Del Skrevet 27. august 2022 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Kan absolutt være heterofil, men biSEKSUELL Anonymkode: 7211b...33d Ja, det er jo åpenbart det vedkommende er. "Bifil er en person som kan bli forelsket i, eller seksuelt tiltrukket av personer uavhengig av om de er menn eller kvinner." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gobazu Skrevet 27. august 2022 Forfatter #12 Del Skrevet 27. august 2022 K.B. skrev (7 timer siden): Suger du en annen mann og spesielt når du starter innlegget med "endelig" så er du definitivt ikke heterofil. haha. Var veldig bevisst at jeg skrev endelig. Men ja, har vært nysgjerrig på det en stund, så endelig fikk jeg prøvd. Hetero eller bi? tja, i alle fall trygg nok på meg selv til at jeg tør å leve ut fantasier. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jentegutt Skrevet 28. august 2022 #13 Del Skrevet 28. august 2022 AnonymBruker skrev (På 27.8.2022 den 12.54): Er din stor?🙈 Anonymkode: 63888...d88 Ja stor og veldig grov, ironisk i grunnen, resten av kroppen min er veldig femi 🫤 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #14 Del Skrevet 28. august 2022 Jentegutt skrev (1 minutt siden): Ja stor og veldig grov, ironisk i grunnen, resten av kroppen min er veldig femi 🫤 Flere jeg kjenner som driver med crossdressing eller er MtF-trans har ganske stor kuk, merkelige greier altså... Anonymkode: d52f9...b79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jentegutt Skrevet 28. august 2022 #15 Del Skrevet 28. august 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Flere jeg kjenner som driver med crossdressing eller er MtF-trans har ganske stor kuk, merkelige greier altså... Anonymkode: d52f9...b79 Ja det er faktisk litt spesielt, ikke uvanlig😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #16 Del Skrevet 28. august 2022 K.B. skrev (22 timer siden): Suger du en annen mann og spesielt når du starter innlegget med "endelig" så er du definitivt ikke heterofil. So what?! Anonymkode: 9e3a3...ea8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #17 Del Skrevet 28. august 2022 Jentegutt skrev (50 minutter siden): Ja stor og veldig grov, ironisk i grunnen, resten av kroppen min er veldig femi 🫤 Deilig da🤩 Grov? Skulle gjerne ha sugd deg, jeg. Blir nok bare i fantasien😊 Anonymkode: 63888...d88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jentegutt Skrevet 28. august 2022 #18 Del Skrevet 28. august 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Deilig da🤩 Grov? Skulle gjerne ha sugd deg, jeg. Blir nok bare i fantasien😊 Anonymkode: 63888...d88 😁hørtes deilig ut, det er så godt å bli sugd skikkelig😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #19 Del Skrevet 28. august 2022 Jentegutt skrev (3 minutter siden): 😁hørtes deilig ut, det er så godt å bli sugd skikkelig😍 Alltid ønsket å suge en som deg...❤️ Anonymkode: 63888...d88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jentegutt Skrevet 28. august 2022 #20 Del Skrevet 28. august 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Alltid ønsket å suge en som deg...❤️ Anonymkode: 63888...d88 😊du skulle fått sugt meg så mye du bare orket❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå