Gjest Gjesta Skrevet 25. november 2005 #41 Del Skrevet 25. november 2005 Send han hit, så kan jeg bruke den nyinnkjøpte epilatoren til NOE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Manic Skrevet 25. november 2005 #42 Del Skrevet 25. november 2005 Send han hit, så kan jeg bruke den nyinnkjøpte epilatoren til NOE ← Stakkar,stakkars mann.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cola;) Skrevet 25. november 2005 #43 Del Skrevet 25. november 2005 Oooh my God Dette var IKKE noe vakkert syn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Cuba_* Skrevet 26. november 2005 #44 Del Skrevet 26. november 2005 *Grrrrr!!!!* Huff.. nei, liker best menn/gutter uten noe særlig synlig hår jeg.. litt på beina osv. er greit nok, men det går en grense ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. november 2005 #45 Del Skrevet 26. november 2005 Hvorfor ble jeg skapt nysgjerrig?!?! Og så lettlurt og... *angre angre på at jeg trykket på linkene* *får frysning av bilder* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 26. november 2005 #46 Del Skrevet 26. november 2005 Jeg liker jo menn med hår på brystet... Ja, min samboer har hår over det meste han, og jeg liker det sånn. Men.... ikke sååååå mye/kraftig hårveskt da. Det ble for mye for meg også ja! ← Enig med deg jeg. Liker litt hår jeg også, det er sexy og skikkelig "mann". Men her fikk jeg hakeslepp. Dette var definitivt for mye av det gode! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gitte Skrevet 27. november 2005 #47 Del Skrevet 27. november 2005 hehe de gutta slo tydeligvis ikke an her.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 30. november 2005 #48 Del Skrevet 30. november 2005 Har mennesker like mye hår som aper? Er det bitte små aper du mener da? Slik at det blir like mye hår totalt sett? Og han der har da mer hår enn normalt? ← Nei, det er ikke små aper jeg mener. Han har heller ikke mer hår enn normalt, men kraftig hårvekst, har han. Hvis du studerer huden med forstørrelsesglass, vil du se at vi er dekket av hår stort sett over alt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå