Gå til innhold

Hva får noen til å lyve om at foreldrene deres er døde?

Helene1982

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ts har åpenbart ikke forstått hvordan dette med anonymbruker fungerer.

Hei ts! Dette er nok bare en liten misforståelse! Når du ser et innlegg fra en anonymbruker, så har vedkommende bare huket av for «skriv som anonym» før de har postet sitt innlegg (se bilde 1). For å skille på de ulike brukerne av forumet som ønsker å poste anonymt, får alle disse en egen anonymkode som du kan se under innlegget deres (se bilde 2). Dersom koden under er ulik så er det altså forskjellige personer 😊 Bildet du viser fra denne tråden er altså fra ulike brukere, de har bare huket av for at de ønsker å svare anonymt. 

D21A1742-E9FA-4EF4-A159-E2A492C54386.jpeg

1227D126-B728-4501-98BB-F4C90B24AFEE.jpeg

Anonymkode: 049b1...1f6

Takk ☺️ Jeg forstår det. Jeg fortjener skjemdumpskole.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

For å svare på spørsmålet du stiller. Fordi det er enklere å svare noen ganger. Enn å legge ut om hvorfor ikke vedkommende er i livet ditt. Når du kutter kontakten med en av foreldrene dine, så er det alltid noen som skal prøve å se det gode i den, fortelle deg hva du skylder de for  være født, at du ikke kan la de sitte alene på et sykehus etc etc etc. «Jammen ring da». 

Hilsen en som har løyet om at far var død fram til han endelig døde… Og ja, jeg vet hvordan det er å miste noen.

Anonymkode: dace2...ac9

Wow! Jeg mistet besinnelsen og foruften et øyeblikk, og resultatet var at jeg fikk et ektefølt svar – som jeg overhodet ikke fortjente. Vi alle har en dag der vi oppdager at våre foreldre ikke har alle svarene, men også gjør masse feil. Og for noen er det når vi er små barn, som er alt for tidlig, mens for andre er det når foreldrene våre er gamle, som er for sent. Moren min var alvorlig psykisk syk og ekstremt utfordrende å håndtere, og jeg tenkte ofte at det hadde vært bedre om hun fikk slippe, da livet hennes var institusjoner og tung medisinering. Men hun ble syk da jeg var 20, og var fantastisk frem til det.

Jeg er lei meg for det foreldrene dine gjorde mot deg, og jeg forstår at det er lettere å si: han er død, enn fortelle historien din, og se sympatifjes fra folk du ikke kjenner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...