Djækklåsst Skrevet 21. oktober 2022 #1001 Del Skrevet 21. oktober 2022 Sjødin langer ut mot flere: https://www.dagbladet.no/nyheter/offer-for-rykter-og-slett-politiarbeid/77217321 Asbjørn Hansen forholder seg fortsatt taus. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yamask Skrevet 21. oktober 2022 #1002 Del Skrevet 21. oktober 2022 https://www.tv2.no/spesialer/nyheter/baneheia-saken-dna Ganske grundig av tv2. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kraftwerk Skrevet 21. oktober 2022 #1003 Del Skrevet 21. oktober 2022 (endret) CMHuser skrev (1 time siden): Tror dere VK får vite det før pressekonferansen? Ja det tror jeg, denne saken har så mye offentlig engasjement - så det at de har en pressekonferanse er veldig lurt. Men dette gjelder livet til en mann, Viggo, og han får trolig beskjed får de går offentlig. Det skulle jo bare mangle, tenker jeg 🧐 Noen som vet om pressekonferansen blir sendt direkte på NRK? Jeg ser at de har nyhetssending kl 12 (3timer) - men om de dekker dette er jeg usikker på. Vil gjerne få sett direkte, har ikke tv2-Play. Endret 21. oktober 2022 av kraftwerk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lana01 Skrevet 21. oktober 2022 Forfatter #1004 Del Skrevet 21. oktober 2022 Djækklåsst skrev (26 minutter siden): Sjødin langer ut mot flere: https://www.dagbladet.no/nyheter/offer-for-rykter-og-slett-politiarbeid/77217321 Asbjørn Hansen forholder seg fortsatt taus. Bra! og vel fortjent. Flere som kunne vært nevn da, men det hadde blitt veldig langt, da det er nok å ta av 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aliquis Skrevet 21. oktober 2022 #1005 Del Skrevet 21. oktober 2022 42 minutter siden, fotballjenta said: https://www.tv2.no/spesialer/nyheter/baneheia-saken-dna Ganske grundig av tv2. God og detaljert artikkel. Tydelig at de har sittet klare med en del i TV2. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askefast Skrevet 21. oktober 2022 #1006 Del Skrevet 21. oktober 2022 Djækklåsst skrev (43 minutter siden): Sjødin langer ut mot flere: https://www.dagbladet.no/nyheter/offer-for-rykter-og-slett-politiarbeid/77217321 Asbjørn Hansen forholder seg fortsatt taus. Har sett at Sjødin også har uttalt at vi snakker om erstatning på kanskje over 30 millioner. Jeg synes i grunnen det er lite. Moen fikk jo 20 millioner. Med tanke på all hets og mediedekning denne saken har hatt, og alt hva familien selv har måttet gjennomgå, så tenker jeg at 30 millioner er lite. Viggo sitt liv og belastning er enorm, så jeg synes beløpet burde være i 40-50 millioners klassen! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kraftwerk Skrevet 21. oktober 2022 #1007 Del Skrevet 21. oktober 2022 (endret) Jeg ser på NRK direkte nå, og de intervjuet Arvid Sjødin - og prater litt i studio. Varte i 3 minutter. De nevnte ingen av bevisene som kun peker mot JHA, og frafall av beviser mot VK. Her legges det vekt på at VK har sagt seg uskyld, har søkt hele 7 ganger om gjenopptakelse og fikk avslag på alle - foruten den siste nå. Må si jeg er skuffet over NRK sin dekning av denne saken, de har ikke kommet ut med en eneste artikkel om saken eller de kommentert de nye bevisene. Det de derimot har gått ut med, det er kronikken og intervjuet av og om, Arne Pedersen. En totalt skjevfordeling av saken, og måten de snakker om saken på - får meg til å reagere. Virker som at NRK har store problemer med å legge seg flate. Virkelig pinlig. Lurer veldig på hvordan stemningen er innad i redaksjonen og hos journalistene. Endret 21. oktober 2022 av kraftwerk 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djækklåsst Skrevet 21. oktober 2022 #1008 Del Skrevet 21. oktober 2022 (endret) Jahr på besøk i VGTV: DIREKTE: Baneheia-avgjørelse i dag: Blir Viggo Kristiansen frikjent? - VGTV Øystein Milli sier som alltid mye rart. Han sier blant annet at i Birgitte-saken er det utvilsomt én gjerningsperson, og at den saken dermed er ulik. Så Milli mener altså at det er noe som tyder på at det er to gjerningspersoner i Baneheia-saken? Og at nye resultater av C-25-prøven har snudd saken? Det som har snudd saken er jo at det ikke kan sies å være beviser for to gjerningsmenn, som ble kjent for over ti år siden. Her hvitvasker man sin egen dekning. Og verre: hvitvasker rettstatens håndtering historisk, før gjenåpningen. Endret 21. oktober 2022 av Djækklåsst 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djækklåsst Skrevet 21. oktober 2022 #1009 Del Skrevet 21. oktober 2022 kraftwerk skrev (42 minutter siden): Ja det tror jeg, denne saken har så mye offentlig engasjement - så det at de har en pressekonferanse er veldig lurt. Men dette gjelder livet til en mann, Viggo, og han får trolig beskjed får de går offentlig. Det skulle jo bare mangle, tenker jeg 🧐 Noen som vet om pressekonferansen blir sendt direkte på NRK? Jeg ser at de har nyhetssending kl 12 (3timer) - men om de dekker dette er jeg usikker på. Vil gjerne få sett direkte, har ikke tv2-Play. Den sendes nok direkte i alle store medier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lord Friendzone Skrevet 21. oktober 2022 #1010 Del Skrevet 21. oktober 2022 (endret) askefast skrev (31 minutter siden): Har sett at Sjødin også har uttalt at vi snakker om erstatning på kanskje over 30 millioner. Jeg synes i grunnen det er lite. Moen fikk jo 20 millioner. Med tanke på all hets og mediedekning denne saken har hatt, og alt hva familien selv har måttet gjennomgå, så tenker jeg at 30 millioner er lite. Viggo sitt liv og belastning er enorm, så jeg synes beløpet burde være i 40-50 millioners klassen! Ja, jeg tenker av 50 millioner bør være et absolutt minimum. Ikke bare ble han frarøvet halve livet, han ble også stemplet som landets verste monster. Men VKs frivillige støttespillere, som sikkert har lagt ned flere tusentalls timer med gratis arbeid, vil nok også få sin del av kaka. Derfor tenker jeg at beløpet godt kan settes til 100 millioner. VK bør kunne gi generøse summer til de som har kjempet for ham, og fortsatt sitte igjen med midler som de fleste bare kan drømme om. Hans støttespillere har gjort en viktig og hederlig innsats - ikke bare for VK, men for vår felles rettssikkerhet. Endret 21. oktober 2022 av Lord Friendzone 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aliquis Skrevet 21. oktober 2022 #1011 Del Skrevet 21. oktober 2022 Er det forresten noen som vet om vanlige folk kan gå på pressekonferanser av denne typen? Kunne jo vært interessant å fått med seg noe som fort blir en historisk begivenhet når man likevel bor rett borti gata. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TwoCupsNoGirls Skrevet 21. oktober 2022 #1012 Del Skrevet 21. oktober 2022 Håper støttegruppa til Jan Helge har gått til innkjøp av påhengsmotor, så det ikke blir for mye roing på de, blir kjedelig når konklusjonen kommer 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kraftwerk Skrevet 21. oktober 2022 #1013 Del Skrevet 21. oktober 2022 Aliquis skrev (36 minutter siden): Er det forresten noen som vet om vanlige folk kan gå på pressekonferanser av denne typen? Kunne jo vært interessant å fått med seg noe som fort blir en historisk begivenhet når man likevel bor rett borti gata. Ser ingen grunn til at dette er unntatt offentligheten? Hadde jeg bodd så nærme, ville jeg gått ned å sjekket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aliquis Skrevet 21. oktober 2022 #1014 Del Skrevet 21. oktober 2022 1 minutt siden, kraftwerk said: Ser ingen grunn til at dette er unntatt offentligheten? Hadde jeg bodd så nærme, ville jeg gått ned å sjekket. Kan godt være, jeg har veldig lite peiling rundt ting som dette. Mulig jeg spaserer bort. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midgard Skrevet 21. oktober 2022 #1015 Del Skrevet 21. oktober 2022 Eleaelea skrev (2 minutter siden): Syns det er noe sleskt over VK. liker ikke fyren! Skyldig eller uskyldig.. i dont like him! Det er ei ærlig sak, men det sier ingenting om skyldig/ikke skyldig eller behovet for fengselsstraff. Det er mange jeg ikke liker, men det er ingen der jeg ikke kan oppgi grunn. Det er basert på mine personlige opplevelser. Hva grunn har du egentlig og er denne rasjonell og faktabasert ? (retorisk spm, ikke mening at du skal måtte svare her) 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kraftwerk Skrevet 21. oktober 2022 #1016 Del Skrevet 21. oktober 2022 (endret) Eleaelea skrev (25 minutter siden): Syns det er noe sleskt over VK. liker ikke fyren! Skyldig eller uskyldig.. i dont like him! Det finnes mennesker her i landet jeg heller ikke liker, finnes til og med mennesker som jeg ikke klarer å være i nærheten av. Men jeg unner ikke en gang min verste fiende, 21 år i forvaring i et høysikkerhetsfengsel uten grunnlag. Jeg regner ikke med at du kjenner Viggo Kristiansen, eller noen gang har møtt han. Du har sett bilder av han i media, og ditt inntrykk av han er kun basert på mediene sin fremstilling av han. Og når det da er grunnlaget ditt for en slik påstand, så må jeg påstå at du er en dømmende person. 😊🧐. Selv ønsker jeg ikke å være dømmende, og kan ta meg selv i å komme med dømmende holdninger og tanker ovenfor andre mennesker noen ganger. Tenker at alle mennesker har en historie, og en grunn til at de gjør som de gjør - eller går som de går. At jeg da skal tenke i mitt stille sinn at de er «sånn eller sånn», er for meg en veldig dårlig egenskap og det er ikke slik jeg vil tenke om andre mennesker. Er bare glad for at jeg er bevisst på dette ved meg selv, slik at jeg kan ta meg selv i det - og være den personen jeg ønsker å være. Endret 21. oktober 2022 av kraftwerk 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djækklåsst Skrevet 21. oktober 2022 #1017 Del Skrevet 21. oktober 2022 Eleaelea skrev (38 minutter siden): Syns det er noe sleskt over VK. liker ikke fyren! Skyldig eller uskyldig.. i dont like him! Kanskje juryen tenkte det samme. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nebbete fugl Skrevet 21. oktober 2022 #1018 Del Skrevet 21. oktober 2022 On 10/20/2022 at 12:51 PM, Callisto83 said: Jeg skal ærlig innrømme at hvis VK blir frikjent i morgen, mister jeg en del av tilliten til det norske rettssystemet. Den uttalelen er ganske utrolig. 🙄 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aliquis Skrevet 21. oktober 2022 #1019 Del Skrevet 21. oktober 2022 (endret) Da var det bekreftet. Frifinnelse. https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/wAPEGd/riksadvokaten-vil-frifinne-viggo-kristiansen-ifoelge-vgs-opplysninger Endret 21. oktober 2022 av Aliquis 16 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 21. oktober 2022 #1020 Del Skrevet 21. oktober 2022 Spoiler Det var på tide Må være lov akkurat i dag! 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg