Gjest Jalileh Skrevet 24. november 2005 #1 Del Skrevet 24. november 2005 Hvordan får jeg farger... og hvordan linker jeg? Og hvordan får jeg små og store bokstaver? Noen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 24. november 2005 #2 Del Skrevet 24. november 2005 For å få farger markerer du det du har skrevet, så trykker du oppe på farge, velger den fargen du vil ha, og vips, så får du farge på det.. [ color=red ] det du vil ha farge på (eksempel på hvordan det skal se ut, bare sløyf mellomrommene) Det samme gjelder små og store bokstaver Oppe på størrelse.. Link: Kopier den adr. du vil linke, trykk på http:// oppe her, og lim inn.. Det er veldig enkelt Kvinneguiden Håper du forstår forklaringen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2005 #3 Del Skrevet 24. november 2005 Stemmer helt det uri sier, veldig fint om du husker linkemetoden, så slipper man at det er litt færre som poster veldig lange nettadresser i en post. I tilfelle noe likvel var uklart: Med det uri mener oppe er altså "verktøylinje" som står ovenfor boksen du skriver i når du poster et innlegg. Boksen heter kodeknapp, og du ser blant annet (jeg kan ikke legge inn de små boksene da): B I U SKRIFT Størrelse Farge Lukk alle taggene http:// IMG @ QUOTE CODE Hyperlink (alt+h) Åpne tagger: B står for fet skrift I står for kursiv skrift U står for understreket skrift Skrift betyr hvilken skrifttype du vil ha, størrelse og farge sier seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jalileh Skrevet 24. november 2005 #4 Del Skrevet 24. november 2005 Takk for hjelpen begge. Men når jeg merker en tekst og trykker på fargen så kommer bare denne opp ----> ... Hvor blir det av den andre boksen som skal stå på slutten av teksten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nr tre Skrevet 24. november 2005 #5 Del Skrevet 24. november 2005 Hmmm... hadde du markert teksten? Ikke bare valgt farge uten å markere teksten? Uansett, så løser du dette ved å trykke på Lukk alle taggene. Da kommer alle taggene som mangler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. november 2005 #6 Del Skrevet 25. november 2005 Hmmm... hadde du markert teksten? Ikke bare valgt farge uten å markere teksten? Uansett, så løser du dette ved å trykke på Lukk alle taggene. Da kommer alle taggene som mangler. ← jhgfdmnbvc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. november 2005 #7 Del Skrevet 25. november 2005 Hvordan får jeg farger... og hvordan linker jeg? Og hvordan får jeg små og store bokstaver? Noen? ← llllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllmmmmmmmmmmmmmmmmmm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. november 2005 #8 Del Skrevet 25. november 2005 For å få farger markerer du det du har skrevet, så trykker du oppe på farge, velger den fargen du vil ha, og vips, så får du farge på det.. [ color=red ] det du vil ha farge på (eksempel på hvordan det skal se ut, bare sløyf mellomrommene) Det samme gjelder små og store bokstaver Oppe på størrelse.. Link: Kopier den adr. du vil linke, trykk på http:// oppe her, og lim inn.. Det er veldig enkelt Kvinneguiden Håper du forstår forklaringen min Kan du gi meg med teskje hvordan jeg skal kopiere en ad+ eks om jeg skal henvise fra en avis. ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jalileh Skrevet 27. november 2005 #9 Del Skrevet 27. november 2005 grøøøøøøøønnnnnnnnnnn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jalileh Skrevet 27. november 2005 #10 Del Skrevet 27. november 2005 Jippi, jeg fikk det til Til og med store bokstaver. Takker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
daysi Skrevet 27. november 2005 #11 Del Skrevet 27. november 2005 Tror jeg får prøve meg litt her også. Er ikke helt dreven i faget enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
daysi Skrevet 27. november 2005 #12 Del Skrevet 27. november 2005 Det funka gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. januar 2006 #13 Del Skrevet 9. januar 2006 Får jeg til farger og stor skrift mon tro??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. januar 2006 #14 Del Skrevet 9. januar 2006 JAAAA:) Klarte det!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 12. januar 2006 #15 Del Skrevet 12. januar 2006 Tester skrift Tester farge Tester kursiv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 12. januar 2006 #16 Del Skrevet 12. januar 2006 ...og jeg som alltid har trodd dette var for komplisert for meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå