AnonymBruker Skrevet 26. august 2022 #21 Del Skrevet 26. august 2022 jaromei skrev (20 timer siden): Jeg samler på (og bruker, forsåvidt) kunstmaterialer. For eksempel - finnes det en kolleksjon med blyanter med 150 farger, så vil jeg ha alle fargene, selv om jeg kanskje bare faktisk tegner med én tredjedel av dem. Samme her. Jeg begynner med et prøvesett på 10-15 farger, men det ender alltid med at jeg må kjøpe flere og flere til jeg har alle. Når jeg har alle, får jeg lyst på et nytt sett, og da må jeg etterhvert ha alle av det også. Jeg tvinger meg selv til å bruke alle fargene da, men jeg hadde sikkert klart meg uten mange av dem. Men når jeg ikke har den ene fargen, så kan jeg ikke vite om jeg ikke trenger den eller om den kanskje er en ny favoritt! Jeg liker best å samle på sånt man "blir ferdig" med (har hele settet, liksom). Men i tillegg så "samler" jeg på diverse hobbymaterialer sånn at jeg alltid har det jeg trenger tilgjengelig når jeg får lyst til å lage noe. Har papir i allslags farger og mønster f.eks. Jeg samler også på noen dukkehus av bestemte merker, men jeg har ikke plass til så mange, jeg må bare plukke ut noen favoritter. I tillegg samler jeg på dukkehusmøbler og alt av småtteri jeg kan bruke til noe. Har også lyst å samle på noen leker, men har ikke plass. Så foreløbig "samler" jeg bare ved å ta vare på de jeg hadde som barn og lagrer bilder av de jeg har lyst til å skaffe meg en gang. Anonymkode: c9f68...ab8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2022 #22 Del Skrevet 27. august 2022 Ja, jeg samler på ammunisjon til alle mulige skytevåpen. Har blitt en pen samling ila årene. Har dog ingen skytevåpen. Anonymkode: c665c...283 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StellaNova Skrevet 27. august 2022 #23 Del Skrevet 27. august 2022 Cola korker fra glassflasker (de har tekst inni) 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #24 Del Skrevet 28. august 2022 Jeg samler på planter. 😄 Både inne og ute. Anonymkode: dabdc...99c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #25 Del Skrevet 17. august 2023 Bøker, Harry Potter og Disney. Vurderer Funko pops Anonymkode: 9fa09...139 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ametyst88 Skrevet 28. august 2023 #26 Del Skrevet 28. august 2023 Krystaller og steiner 🤩 Og bøker, aldri nok bøker! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 1. september 2023 #27 Del Skrevet 1. september 2023 Gamle julekort. Helst med dato og årstall samt hilsener på baksiden. Det er så koselig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #28 Del Skrevet 4. september 2023 Jupp, samler på våpen. Er begynt å bli en bra mengde i kjelleren:-). Anonymkode: caeaf...c42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene Skrevet 4. september 2023 #29 Del Skrevet 4. september 2023 Jeg samler på bøker. Men nå er jeg i rydde/kastemodus. Jeg rensker ut av boligen min. Jeg kaster og donerer. Jeg sparer ikke på noe. Ting er bare ting. Opplevelser finnes inni hodet. Jeg har masse fantastiske opplevelser. Ting er bare ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 4. september 2023 #30 Del Skrevet 4. september 2023 - Brevpapir (men jeg bruker mye av det, så samler egentlig ikke) - Hundefigurer - Sopp-bøker 😁 Kan aldri få nok Sopp-bøker ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #31 Del Skrevet 6. september 2023 Samler på hybelkaniner... Anonymkode: 5ee5d...428 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #32 Del Skrevet 6. september 2023 Jeg samler på penger, men det går litt dårlig nå for tiden. Anonymkode: a70c6...05e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå