Gå til innhold

Letrozol og gravid

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som har tatt Letrozol og i etterkant funnet ut at du er gravid? Hvordan gikk det?

Anonymkode: 88f89...35a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tok du ikke test før du begynte på kur? Jeg fikk i alle fall streng beskjed om å gjøre det😬

Anonymkode: 3d69e...4d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Tok du ikke test før du begynte på kur? Jeg fikk i alle fall streng beskjed om å gjøre det😬

Gjorde det, men den var negativ 😅 sitter nå med positiv test etter endt kur

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Noen som har tatt Letrozol og i etterkant funnet ut at du er gravid? Hvordan gikk det?

Har ikke opplevd dette, men tenker for hver nye syklus på letrozol at det kan skje. Noen tester jo ikke positivt før etter en stund og får samtidig hormonell blødning som kan minne om mensen.
Hadde du tilnærmet «normal» «mens»?😬 Kan jeg også spørre hvor lenge etter kur-slutt testet du positivt? 

Anonymkode: 0adcc...c2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Har ikke opplevd dette, men tenker for hver nye syklus på letrozol at det kan skje. Noen tester jo ikke positivt før etter en stund og får samtidig hormonell blødning som kan minne om mensen.
Hadde du tilnærmet «normal» «mens»?😬 Kan jeg også spørre hvor lenge etter kur-slutt testet du positivt? 

Hadde helt vanlig mens. Testet positivt tre dager etter kur-slutt, altså syklusdag 10. Tok test fordi jeg begynte å spotte, noe jeg aldri har opplevd tidligere. Testet negativt samme dag jeg fikk mens og samme dag som oppstart av letrozol. Svak positiv syklusdag 10, 11 og litt sterkere i dag på syklusdag 12😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Gjorde det, men den var negativ 😅 sitter nå med positiv test etter endt kur

Hadde komt meg til fastlegekontoret for å ta en blodprøve for å sjekke. Du trenger sannsynligvis ikke å vente på time for å gjøre det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sofakona skrev (8 minutter siden):

Tok du letzerol før denne kuren?

Tatt Letrozol siden november

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hadde komt meg til fastlegekontoret for å ta en blodprøve for å sjekke. Du trenger sannsynligvis ikke å vente på time for å gjøre det. 

Har time hos gyn nå om en halvtime 👍🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Hvordan gikk timen?❤️

Anonymkode: bd226...635

Takk som spør! ❤️ Gyn skjønner ingenting, kan ikke se tegn til graviditet og har to modne folikler som er klare til å slippe😅 Tok blodprøver, skal ta nye over helga 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Takk som spør! ❤️ Gyn skjønner ingenting, kan ikke se tegn til graviditet og har to modne folikler som er klare til å slippe😅 Tok blodprøver, skal ta nye over helga 

Så rart! Fikk du positiv digital test også?

Bare å legge inn ekstra aksjer i helgen da, sånn i tilfelle🫣😳 Du må holde oss oppdatert på blodprøvene. Så spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Så rart! Fikk du positiv digital test også?

Bare å legge inn ekstra aksjer i helgen da, sånn i tilfelle🫣😳 Du må holde oss oppdatert på blodprøvene. Så spennende!

Veldig rart, skjønner ingenting 😅 fikk positiv digital også ja, 1-2 uker. Skal holde dere oppdatert 🌸 Koselig at du engasjerer deg og tar deg tid til å svare meg ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Husk at med letzerol kan du få eggløsning 10-25 dager etter siste pille. Hvem test brukte du? En sånn med blå streker,? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sofakona skrev (4 minutter siden):

Husk at med letzerol kan du få eggløsning 10-25 dager etter siste pille. Hvem test brukte du? En sånn med blå streker,? 

Vi hadde svææært lite sex den perioden også pga et dødsfall og mye rundt det, så hadde sex på det jeg antar var eggløsningsdag og dagen før mens. Om jeg skulle blitt gravid dagen før mens så samsvarer det veldig med styrke på testene osv. 😅

E29B3063-4024-4B26-A380-EB9799F6572E.thumb.jpeg.fb4b03498244c3863d8358a6e93c19f3.jpeg
ser at streken på graviditetstesten kommer dårlig fram på bilde. Tok litt av hvert i dag tidlig😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er iallefall gravid...men du ble nok ikke gravid før mens..da hadde du eggløsning senere kanskje.

Du har ikke tatt sånn eggløsning sprøyte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Sofakona skrev (40 minutter siden):

Du er iallefall gravid...men du ble nok ikke gravid før mens..da hadde du eggløsning senere kanskje.

Du har ikke tatt sånn eggløsning sprøyte?

Har ikke satt Ovitrelle nei ☺️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men om jeg hadde vært gravid burde det vel vært tegn til det på innvendig UL??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Men om jeg hadde vært gravid burde det vel vært tegn til det på innvendig UL??

Du ser ikke noe før 6-8 uker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sofakona skrev (32 minutter siden):

Du ser ikke noe før 6-8 uker

Ikke en godteeske engang??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...