AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #1 Del Skrevet 24. august 2022 Jeg bruker ikke mye hudsminke, hovedsaklig fordi jeg er en sweaty babe som svetter mye i ansiktet. Men jeg skulle gjerne hatt en light coverage foundation innimellom. Noen som vet om noe bra som ikke renner rett av? Budsjett maks 400kr. Normal hud, veldig lys med rosa undertoner. Anonymkode: a4ace...d1d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 24. august 2022 #2 Del Skrevet 24. august 2022 Jeg liker godt denne, fra maybelline. Syns dog den kan skli liiitt hvis jeg blir ekstremt svett. Men føler den sitter ganske bra i forhold til mange andre jeg har prøvd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 24. august 2022 #3 Del Skrevet 24. august 2022 Jeg liker best å blande denne inn i fuktighetskremen min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #4 Del Skrevet 29. august 2022 Dytt Anonymkode: a4ace...d1d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #5 Del Skrevet 29. august 2022 jane iredale ❤️ Anonymkode: 0d596...467 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #6 Del Skrevet 29. august 2022 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): jane iredale ❤️ Anonymkode: 0d596...467 Er endel over budsjettet jeg beskrev Og det hjelper forsåvidt heller ikke meg når du bare gir meg et merkenavn, og de har et halvt dusin forskjellige foundation-produkter. Anonymkode: a4ace...d1d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bålkaffe Skrevet 29. august 2022 #7 Del Skrevet 29. august 2022 Jeg sverger til denne her: https://lyko.com/no/isadora/isadora-active-allday-wear-mu-warm-bei Har hatt den på, på jobb med høy intensitet gjennom vakta og den sitter skikkelig godt på huden min, samme med under trening. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå