Gå til innhold

Menn - hvor mange partnere er akseptabelt for aktuelle kvinner

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

ClausSaus skrev (6 minutter siden):

Ut fra hvilken definisjon av "bitterhet" er dette bitterhet?

Er det "hevn" å ikke ville ha noen…?

Og jo: Disse to utsagnene er fullt ut kompatible.

Om man går inn i et forhold med en person man ikke liker, men man har en plan om at men skal dumpe dem etter noe tid, da de ikke valgte deg tidligere er det hevn og motivet er bitterhet etter min mening.

Endret av Helene1982
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ti tusen så lenge dama deler de samme politiske meningene som de hun har ligget med, bruker beskyttelse, er rimelig sikker på vedkommendes sykdomshistorikk og reisevaner, samt at hun selv tar en full test mellom hver. Problemet er at de fleste som ligger med mange har "lavere filtrering" enn folk som ligger med færre og det er ikke attraktivt. 

Endret av Majer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 minutter siden, Rosakatt said:

De møtte ikke deg tidligere, gjorde de?

Folk er på ulikt sted i livet, til ulik tid, har du de akkurat samme ønskene om livstil som du hadde gjennom hele 20 årenene nå?

Noen vil ha noe seriøst forhold, å har det gøy til de finner det også. Eller har sex med mann etter mann, men så blir det ikke noe forhold av det, selv om de selv forelsker seg eller ser potensialet i en del av dem. Eller bare ønsker sex da, så forhold senere. 

Når du ligger med dem, blir jo du også et av tallene som gjør at det stiger for dem. Å det stiger for deg å, håper du finner noen før du selv har oversteget 15 å blir nødt til å gjøre degselv uaktuell som partner 

Månder.. Kan du ikke bare spørre før? 

Jeg har i stor grad det samme ønsket om å finne ei rolig, intelligent og pen jente å bygge noe sammen med. Det har jeg hatt hele tyveårene uten å finne det, mest fordi jentene ikke var interesserte.

Har de sex med mann etter mann så fremstår de litt for ukritiske etter min smak. Har sett mange jentevenner velge å date kjekkaser og bli såret gang på gang, mens det for oss gutta er åpenbart at det ville skje. Det får mange jenter til å fremstå svært enkle? Som om det å få en superkjekk type er det viktigste i livene deres.

Uansett er faktum at de valgte å ikke date eller ha sex med meg, og valgte heller andre. Jeg velger da heller yngre jenter hvor jeg kan være en form for førstevalg. Da slipper jeg å være den hun velger etter mange år med mislykket jakt på andre menn enn meg selv. Er jo også svært mange i tidlig tjueårene som vil på date hvis jeg først spør de.

Anonymkode: b6284...d40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
9 minutter siden, Helene1982 said:

Om man går inn i et forhold med en person man ikke liker, men man har en plan om at men skal dumpe dem etter noe tid, da de ikke valgte deg tidligere er det hevn og motivet er bitterhet etter min mening.

Går ikke inn i et forhold med de, datingperioden nåtildags er svært lang før man blir kjærester. Min erfaring er at jenter dumper for filleting, mulig at mine preferanser også oppfattes som filleting av dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Går ikke inn i et forhold med de, datingperioden nåtildags er svært lang før man blir kjærester. Min erfaring er at jenter dumper for filleting, mulig at mine preferanser også oppfattes som filleting av dem.

Vel det kan høres ut som du også velger det enkle. Jeg tror både menn og kvinner merker om de er "en eller annen" eller om du velger dem på bakgrunn av felles interesser, kjemi, verdier osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
23 minutter siden, Majer said:

Ti tusen så lenge dama deler de samme politiske meningene som de hun har ligget med, bruker beskyttelse, er rimelig sikker på vedkommendes sykdomshistorikk og reisevaner, samt at hun selv tar en full test mellom hver. Problemet er at de fleste som ligger med mange har "lavere filtrering" enn folk som ligger med færre og det er ikke attraktivt. 

Samme politiske meninger er virkelig et kriterie? Jeg er gift på 15. året med en mann som ligger langt til venstre politisk mens jeg plukker litt fra begge sider og stort sett ender opp med å stemme noe i midten. Vi har mange diskusjoner om politikk men blir alltid venner igjen etterpå. Men skulle jeg skille meg fra ham så er jeg altså uaktuell som partner? Den var ny. 

Anonymkode: 52c22...dab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har i stor grad det samme ønsket om å finne ei rolig, intelligent og pen jente å bygge noe sammen med. Det har jeg hatt hele tyveårene uten å finne det, mest fordi jentene ikke var interesserte.

Har de sex med mann etter mann så fremstår de litt for ukritiske etter min smak. Har sett mange jentevenner velge å date kjekkaser og bli såret gang på gang, mens det for oss gutta er åpenbart at det ville skje. Det får mange jenter til å fremstå svært enkle? Som om det å få en superkjekk type er det viktigste i livene deres.

Uansett er faktum at de valgte å ikke date eller ha sex med meg, og valgte heller andre. Jeg velger da heller yngre jenter hvor jeg kan være en form for førstevalg. Da slipper jeg å være den hun velger etter mange år med mislykket jakt på andre menn enn meg selv. Er jo også svært mange i tidlig tjueårene som vil på date hvis jeg først spør de.

Du har komplekser for hvem du var før, eller fortsatt er. Forstår den, livet er hardt, det er mye å sammenligne seg med

Du sier de ikke ville date deg før, kjennte du dem? Er det veninnene dine du tenker på? Ba du de ut? For om nei, da vet du ikke det, du kan ikke finne på avslag ut av løse luften, som aldri har skjedd. Du har blitt avslått av de som har avslått deg. Jeg forstår sannsynlighet, men fortsatt, sannsynlig er ingen garanti

Yngre jenter har sex de å, eldre enn deg kan ha hatt ferre partnere enn det du har. Sier ikke du må ha eldre, men det virker som om du har glemt noen debuterer tidlig, å at ting som russetid og diverse finns. Ikke at alle har sex da, noen kvinner er jomfru hele livet å

Du vet aldri om du er førstevalg, desverre. Unge folk er da forelsket, å opplever å ikke få dem de vil. Jeg var 14 da jeg hadde min første kjærlighetssorg, varte i 2 år. Han var på det tidspunktet han jeg ville ha. Skal du konkurere mot det? Det går ikke an. Førstevalg kan man bli senere i livet å, når noen er forelsket i deg. Jeg er ikke forelsket i han jeg var i da jeg var 14, nå. Min langvarige kjæreste gikk ikke å følte seg som et andre valg, da det var han jeg ville ha. Nå vil jeg ha en ny, han vil heller ikke være andre valg han heller. Har ikke du vært forelsket før? Er alle etter vedkommende, nummer to? Du har hatt sex før(?), skal alle kvinner føle seg som nummer to, 3, 4, 5, osv? Skal du ikke, med din egen logikk, unne dem å være noens første? For du er ikke jomfru(?), du er en voksen mann nå, med levd liv 

Du kan få noen som er ung da, men syns det virker som om du har det vondt med degselv, å burde tenke mer rundt det 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er det noen som teller og bryr seg om dette etter de usikre tidlige tjueåra? Jeg er faktisk ikke sikker på hvor mange jeg har ligget med. Har aldri spurt en kjæreste om det. Har heller aldri vært spesielt interessert i historie da..

Anonymkode: 8e689...6fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helene1982 skrev (39 minutter siden):

Pump and dump er ikke hevn og bitterhet.

Jeg tror ikke du helt forstår hvordan menn fungerer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ClausSaus skrev (1 minutt siden):

Pump and dump er ikke hevn og bitterhet.

Jeg tror ikke du helt forstår hvordan menn fungerer.

Jeg tror ikke på at alle menn fungerer prikk likt. Jeg forstår åpenbart ikke hvordan du fungerer, det er vi enige om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Samme politiske meninger er virkelig et kriterie? Jeg er gift på 15. året med en mann som ligger langt til venstre politisk mens jeg plukker litt fra begge sider og stort sett ender opp med å stemme noe i midten. Vi har mange diskusjoner om politikk men blir alltid venner igjen etterpå. Men skulle jeg skille meg fra ham så er jeg altså uaktuell som partner? Den var ny. 

Anonymkode: 52c22...dab

Spørs hvor store forskjellene er. Sentrum eer nå en ting, men høyresiden og venstresiden en ganske annen. Folk i Norge dør som følge av politikk så spørsmålet er om man vil være sammen med en som bidrar til at det skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg dater ingen og har heller ikke gjort det. Finner det helt meningsløst. Du oppnår ingen ting. Det er fullt mulig å ha et rikt liv uten å bo sammen med noen. 

Anonymkode: 6d34b...111

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

En kvinne burde ha så mye sex som mulig, det er ikke noe mer sexy en enn kvinne som er trygg på sin seksualitet. 

Anonymkode: 9728f...b91

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
jaeols skrev (På 8.9.2022 den 8.19):

Blir de ikke det da? Jo flere partnere hun har jo videre blir vagina,  

😂

Anonymkode: b7d2c...78e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 5.3.2023 den 8.35):

Er det noen som teller og bryr seg om dette etter de usikre tidlige tjueåra? Jeg er faktisk ikke sikker på hvor mange jeg har ligget med. Har aldri spurt en kjæreste om det. Har heller aldri vært spesielt interessert i historie da..

Anonymkode: 8e689...6fe

Det tror jeg er svært få. Vet ikke selv hvor mange jeg har hatt sex med. 

Vet i hvert fall ikke hvor mange min samboer har hatt.

Kunne ikke falt meg inn å spørre. Noe så uinteressant 😆

Anonymkode: b7d2c...78e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 24.8.2022 den 17.24):

Ble nysgjerrig på hva som er godtatt i dagens samfunn, i realiteten. 

Så premisset er at du møter en kvinne du vil ha et seriøst forhold, eventuelt dele resten av livet med. Hvor går din personlige grense for hvor mange partnere hun kan ha hatt før? Hva er helt ok, og hvor begynner det å gå en grense?

Anonymkode: e24a8...945

3,5 seksuelle partnere er akseptabelt. Alt over det er selvfølgelig en dealbreaker. 

Anonymkode: 35ea2...758

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

En kvinne burde ha så mye sex som mulig, det er ikke noe mer sexy en enn kvinne som er trygg på sin seksualitet. 

Det blir helt feil, hun bør avstå fra sex. Da holder hun seg frisk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

En mann har aldri sex, synes det er motbydelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er ganske mange menn som bryr seg. 

Det er lett for en kvinne å si at det er usikkerhet osv. og i mange tilfeller kan det helt sikkert være grunnen. 

Men det kan også være dårlige erfaringer. Eksempelvis at en har vært utsatt for utroskap. At en promiskuøs, flørtende kvinne har lettere for å ty til andre menn enn en kvinne med mer tradisjonelle verdier er også et argument. 

Kort oppsummert. Det handler ikke om antallet partnere i seg selv, men potensielle holdninger, verdier (og traumer) som følger med. Når det er sagt så kan jo også inneha disse holdningene. De ønsker jo som oftest ikke en "fuckboy" i en langvarig, seriøs relasjon. Det er en ærlig sak. 

Anonymkode: 35ea2...758

Ryddet for sitat av slettet innhold. Perelandra, mod. 

Endret av Perelandra
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for krenkende innhold, brukerangrep og svar til dette 

Perelandra, mod. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...