Helene1982 Skrevet 26. august 2022 #121 Del Skrevet 26. august 2022 Jeg er kvinne, men liker statistikk: Om en potensiell partner (på min alder i 40-årene) aldri har vært i et seriøst forhold, men har mange sexpartnere, vil jeg lure på hvorfor han har vanskeligheter med å forplikte seg. Om han har hatt seriøse forhold, men datet underveis, da han ikke nødvendivis finner riktig kjemi med alle han møter, vil jeg finne det positivt. Om han har vært i seriøse forhold fra han var ung – har hatt mye sex, men få partnere, vil jeg lure litt på om han er trygg og selvstendig nok for meg. Har han hatt lite sex ikke typen som ligger rundt, hadde det også vært ok. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2022 #122 Del Skrevet 26. august 2022 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Beklager, kvinne her, men ærlig talt; kvinner er ikke endimensjonale. Meg selv: i et fast forhold med min første sexpartner i 13 år. Deretter en periode som singel hvor jeg slår ut håret, dater og treffer interessante menn. En av disse mennene er jeg (trofast) gift med i dag, på femte året. Den korte perioden jeg var litt vill, definerer meg virkelig ikke. Anonymkode: 0cdaa...007 Jo, det gjør den. Enten du vil eller ikke. Den definerer deg ikke alene, selvsagt, men den er en vesentlig del av det som definerer deg. Det trenger absolutt ikke være negativt. Det hadde ikke spilt noen som helst rolle for meg, for eksempel. Jeg har ingenting imot det. Men det er en aktiv periode av livet ditt, så klart kan man ikke bare ignorere den og late som den ikke eksisterte. Klart den teller. Anonymkode: 71d37...eab 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2022 #123 Del Skrevet 26. august 2022 On 8/24/2022 at 7:05 PM, ClausSaus said: Feil. For det første er det ikke vanskelig å finne ut hvor landet ligger hvis du bare kan lese kroppsspråk. Og for det andre velger folk selv hvilke kriterier man har for at en potensiell partner skal være aktuell. 0 av 2 der, altså. Den var festlig 😁 Jeg er veldig sjenert og antar det er derfor menn bare projiserer på meg at jeg er så uskyldig, perfekt og bare har hatt sex med få menn jeg har følelser for. Det er langt fra sannheten, liker best forhold og liker best sex i forhold, men kan fint ha et ligg her og der med menn jeg finner attraktive bare for å få orgasme, og glemmer av og til hva de het etterpå. Menn er dritdårlig på å lese slikt. Anonymkode: ff324...072 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2022 #124 Del Skrevet 26. august 2022 Mitt svar: Jeg bryr meg ikke nok til å gidde å spørre. Men temaet har en tendens til å dukke opp før eller senere i alle forhold likevel. For min del er det ikke antallet det går på, men omstendigheter, og eventuell "klinsj" med personligheten. Hvis hun har gitt inntrykk av å være så prektig og tilbakeholden, og bare snakket om hvor viktig det er at sex tilhører kjærligheten, osv, så ville jeg rynket på nesa om hun plutselig sa at hun hadde hatt 10 ONS. Men om hun er mer utadvendt, "festete" type dame, som åpenbart har vært høyt og lavt (ikke nødvendigvis seksuelt) tidligere, så blir jeg verken overrasket eller plaget om tallet er 50 eller 60, eller for den saks skyld 100. Det går nok mest på at jeg ikke plutselig vil bli overrasket og tenke «hvem er egentlig denne personen her...?» når man tror man kjenner noen. Andre ting som har gitt meg rynke på nesa er f.eks. når de lar seg fullstendig blende av en bitteliten smule autoritet/kjendisstatus, eller dersom det (i mine øyne) er lav moral. F.eks. "måtte jo bare" ligge med en eller annen D-kjendis/realitydeltaker som de traff på bygdefest, eller ligge med den gifte, 20 år eldre sjefen sin på jobbfest. Ingen av delene er ulovlig, men det er en type egenskap som jeg ikke setter pris på. Eller "sympatiligg". Type "syntes synd på han som hadde bltt med meg hjem fra byen hvis han skulle dratt hjem uten å få noenting, så følte bare jeg måtte ligge med han selv om jeg egentlig ikke var så giret". (Merk: voldtekt/sexpress er selvfølgelig noe HELT annet!). Hvis hun ofte har havnet i situasjoner der hun "følte bare at det ville vært uhøflig å si nei", og den slags type "tafatthet". Hvis hun har hatt sex med 60 personer fordi hun digger sex og bare var så gira på det, og har hatt det dritfett, så er det helt supert! Hvis hun har gitt inntrykk av at hun er en helgen som helst vil spare seg til ekteskapet, men har ligget med 7 stk, derav Charter-Svein, en eller annen dude som var med på Love Island i 2014, og tre stk som hun bare "gikk med på" å ha sex med fordi hun syntes synd på dem. Da er det fem for mange. Men igjen, jeg bryr meg egentlig ikke om fortid, så ingenting av dette er diskvalifiserende. Det får meg bare til å rynke på nesa. Hvis det krasjer helt ekstremt med oppfatningen jeg har av personligheten deres, så kan det naturligvis føre til at jeg revurderer ting, på samme måte som alle andre ikke-seksuelle ting som gir meg en "vekker" ift. personlighet. Anonymkode: 71d37...eab 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2022 #125 Del Skrevet 26. august 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Menn i det virkelige liv har lært seg å lyve til dere og jatte med. Anonymkode: dfa4c...2ed Ja, for du er jo representativ for alle menn. Dritbra. Ikke piss på ditt eget kjønn. Anonymkode: 1edad...d1c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 26. august 2022 #126 Del Skrevet 26. august 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Mitt svar: Jeg bryr meg ikke nok til å gidde å spørre. Men temaet har en tendens til å dukke opp før eller senere i alle forhold likevel. For min del er det ikke antallet det går på, men omstendigheter, og eventuell "klinsj" med personligheten. Hvis hun har gitt inntrykk av å være så prektig og tilbakeholden, og bare snakket om hvor viktig det er at sex tilhører kjærligheten, osv, så ville jeg rynket på nesa om hun plutselig sa at hun hadde hatt 10 ONS. Men om hun er mer utadvendt, "festete" type dame, som åpenbart har vært høyt og lavt (ikke nødvendigvis seksuelt) tidligere, så blir jeg verken overrasket eller plaget om tallet er 50 eller 60, eller for den saks skyld 100. Det går nok mest på at jeg ikke plutselig vil bli overrasket og tenke «hvem er egentlig denne personen her...?» når man tror man kjenner noen. Andre ting som har gitt meg rynke på nesa er f.eks. når de lar seg fullstendig blende av en bitteliten smule autoritet/kjendisstatus, eller dersom det (i mine øyne) er lav moral. F.eks. "måtte jo bare" ligge med en eller annen D-kjendis/realitydeltaker som de traff på bygdefest, eller ligge med den gifte, 20 år eldre sjefen sin på jobbfest. Ingen av delene er ulovlig, men det er en type egenskap som jeg ikke setter pris på. Eller "sympatiligg". Type "syntes synd på han som hadde bltt med meg hjem fra byen hvis han skulle dratt hjem uten å få noenting, så følte bare jeg måtte ligge med han selv om jeg egentlig ikke var så giret". (Merk: voldtekt/sexpress er selvfølgelig noe HELT annet!). Hvis hun ofte har havnet i situasjoner der hun "følte bare at det ville vært uhøflig å si nei", og den slags type "tafatthet". Hvis hun har hatt sex med 60 personer fordi hun digger sex og bare var så gira på det, og har hatt det dritfett, så er det helt supert! Hvis hun har gitt inntrykk av at hun er en helgen som helst vil spare seg til ekteskapet, men har ligget med 7 stk, derav Charter-Svein, en eller annen dude som var med på Love Island i 2014, og tre stk som hun bare "gikk med på" å ha sex med fordi hun syntes synd på dem. Da er det fem for mange. Men igjen, jeg bryr meg egentlig ikke om fortid, så ingenting av dette er diskvalifiserende. Det får meg bare til å rynke på nesa. Hvis det krasjer helt ekstremt med oppfatningen jeg har av personligheten deres, så kan det naturligvis føre til at jeg revurderer ting, på samme måte som alle andre ikke-seksuelle ting som gir meg en "vekker" ift. personlighet. Anonymkode: 71d37...eab Jeg synes det du skriver er veldig fornuftig, og 🙋♀️ same! Jeg synes samtidig det er er viktig å nevne at tidspunkt for forhold kan ha noe å si. Jeg var i et fast forhold fra jeg var 15 og det varte langt ut i 20-årene, og jeg kan ikke garantere at jeg ikke hadde ligget med charterSvein eller en i Big Brother, om jeg var singel, og koko, som mange er i tenårene, da vi må finne ut av ting og gjøre litt feil for å gjøre riktige ting i fremtiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ClausSaus Skrevet 27. august 2022 #127 Del Skrevet 27. august 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Den var festlig 😁 Jeg er veldig sjenert og antar det er derfor menn bare projiserer på meg at jeg er så uskyldig, perfekt og bare har hatt sex med få menn jeg har følelser for. Det er langt fra sannheten, liker best forhold og liker best sex i forhold, men kan fint ha et ligg her og der med menn jeg finner attraktive bare for å få orgasme, og glemmer av og til hva de het etterpå. Menn er dritdårlig på å lese slikt. Anonymkode: ff324...072 Passer helt utmerket at du tror det. 😏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2022 #128 Del Skrevet 27. august 2022 Nysgjerrig på temaet her. Er man redd for at dama evt er fullstendig utpult/utslitt? Du synes det kjennes ut som hun har født trillinger. Men så viser det seg at hun bare har blitt knullet av 650 særs velutstyrte menn... Får en rar fantasi om dronning Victoria eller en kvinnelig leder av mormonerne, hvis det skulle være mulig. Ved sengetid står hennes 8 menn på rad og rekke, nakne og med et eple kjeften. Hun plukker som oftest ut han som har et røslig jern, på størrelse med en real termos. Mens disse to basker seg orgasmisk i himmelsengen så må de 7 andre bli stående igjen foran sengen med sine mini-peniser, fårete blikk og fortsatt et eple kjeften. Kanskje det finnes en `voksenfilm på noe som her.. ( helt sikkert kvinnelig regissør.) Anonymkode: 22f7f...603 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2022 #129 Del Skrevet 27. august 2022 Jr.Garcon skrev (På 24.8.2022 den 20.02): Hmm, kommer jo an på alder og delvis når forholdene/ partnerne har vært. Men det som er dealbreakeren er når hun helt åpenbart legger lista ulikt meg selv for hvem hun har sex med og hvem hun innleder et forhold med. Har overhodet ikke noe problem med at hun har hatt flere partnere og flere forhold enn meg, men man må være tålig likt skrudd sammen når det gjelder sex - følelser og relasjoner. Ellers har jeg en kjepphest når det gjelder ny partner og testing. Jeg tar heller en dame med 300 tidligere partnere som tester seg og vet hun er frisk før ubeskyttet sex, enn en dame med 10 partnere som aldri har tatt en hiv test - å der har jeg silt bort mange såkalte vanlige damer som tydeligvis driter i sin egen og andres helse. Noe konkret "tallfesting" er vanskelig , men tja er du 35-40 år og har hatt flere enn 6-7 samboere = uaktuell. Har du jevnt og trutt ons og elskere = uaktuell - dvs. Du går aldri uten sex. Har du mer enn totalt 15-20 tidligere seksualpartnere = uaktuell. Men du er også uaktuell om du "bare" har 9 hvis du har pult 8 av de etter du skilte deg for 2 år siden. Finner du virkelig damer som er villige til å gi det en så nøyaktig oversikt over sitt tidligere seksualliv? 😂 Anonymkode: bb75b...6a0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jr.Garcon Skrevet 27. august 2022 #130 Del Skrevet 27. august 2022 (endret) AnonymBruker skrev (6 timer siden): Finner du virkelig damer som er villige til å gi det en så nøyaktig oversikt over sitt tidligere seksualliv? 😂 Anonymkode: bb75b...6a0 Du kan jo ikke ha lest en dritt om du påstår at det er å kreve en nøyaktig beskrivelse. Men nei, jeg har aldri hatt noe problem med å finne en dame som i normale samtaler deler hva slags syn hun har på sex og forhold, uforpliktende sex, og hvilken verdi hun gir sex. Det er heldigvis mange damer som heller ikke inngår en relasjon til mannfolk de vet null og niks om - altså at de ønsker å vite om du har funnet den stooooore kjærligheten typ 20 ganger og elsker one night stands. De få gangene man møter en stonewall på det området så er det bare bra, noe mer klart tegn på at man er ulike får du ikke! Det er gjerne samme type damer som "aldri truffet en mann som bruker kondom før begge har testet seg, nå ble jeg fornærmet" - det er damer andre menn virkelig heller kan få "gleden" av å være med, ikke min type damer overhodet. Endret 27. august 2022 av Jr.Garcon 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2022 #131 Del Skrevet 27. august 2022 AnonymBruker skrev (På 24.8.2022 den 17.24): Ble nysgjerrig på hva som er godtatt i dagens samfunn, i realiteten. Så premisset er at du møter en kvinne du vil ha et seriøst forhold, eventuelt dele resten av livet med. Hvor går din personlige grense for hvor mange partnere hun kan ha hatt før? Hva er helt ok, og hvor begynner det å gå en grense? Anonymkode: e24a8...945 Hvorfor lar du menn sette premissene for sexlivet ditt? En mann som lager sånne regler for kvinner, er ikke en mann du vil være sammen med. Anonymkode: a6d35...676 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2022 #132 Del Skrevet 27. august 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Hvorfor lar du menn sette premissene for sexlivet ditt? En mann som lager sånne regler for kvinner, er ikke en mann du vil være sammen med. Anonymkode: a6d35...676 Og skal menn følge den logikken om å ikke la det motsatte kjønn sette premissene så hadde absolutt alle kvinner vært single. Noen ganger bør dere kvinner snu på kjønnene før dere skriver. Så ser dere hvor absurd det hele er. Anonymkode: dfa4c...2ed 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kruspersilletaco Skrevet 27. august 2022 #133 Del Skrevet 27. august 2022 Vet ikke hvor mange mannen min har hatt sex med, og han vet ikke hvor mange jeg har hatt sex med. Betyr ingenting hva det antallet er 🤷♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2022 #134 Del Skrevet 27. august 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Og skal menn følge den logikken om å ikke la det motsatte kjønn sette premissene så hadde absolutt alle kvinner vært single. Noen ganger bør dere kvinner snu på kjønnene før dere skriver. Så ser dere hvor absurd det hele er. Anonymkode: dfa4c...2ed Menn som stiller spørsmål de ikke egentlig ønsker svar på, bør la være å spørre. Hvis du ikke takler svaret, så er det ditt problem. Det absurde i hele denne debatten, er den gigantiske dobbeltmoralen og hykleriet menn bedriver. De kan selv ha hatt sex med både to - og tresifret antall damer, men krever at den de slår seg til ro med, er mer eller mindre jomfru. Og det festligste av alt - de forstår ikke at det er dobbeltmoralsk - og kvinnefiendtlig. Jeg har ikke hatt mange sexpartnere, men jeg har hatt fryktelig mye sex. Ut fra den mannlige logikken, burde jeg jo være fullstendig utpult, uaktuell, og burde sikkert fått vaginaen renset av Durek Veret. Anonymkode: a6d35...676 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2022 #135 Del Skrevet 27. august 2022 Jr.Garcon skrev (På 25.8.2022 den 23.35): Når du fronter at alt av seksuell fortid er uten betydning så er det ikke noe tema uansett. Ja, det er jo selvfølgelig lov å velge partner basert på strutse-metoden. Tillit er jo helt feil bruk av ordet når man gjør 0 % for å finne ut hvem personen man møter faktisk er - holdninger, verdier, fortid som indikator på fremtid osv. Blir samme som de folka som uten noen grunn whatsoever og uten å bruke en kalori av samtale med den andre, bare har "tillit" til at denne mannen/damen de nettopp har møtt er friske - vet de er friske- og så føler de seg lurt hvis det 7 år senere viser seg at den personen ga de hiv. Det er for meg en gåte at en del folk rett og slett tar aktive valg for å øke risikoen mest mulig - om det er sykdommer, om det er utroskap, partnervold osv. Men det er selvfølgelig opp til hver enkelt. Selvfølgelig har jeg gjort alt jeg kan for å finne ut av hvem personen er før jeg har gått inn i forhold, men avhør angående seksuell fortid har jeg ikke foretatt nei, rett og slett fordi det er respektløst, ødeleggende og fordi det er ingenting som tilsier at folk forteller sannheten om slikt før man allerede er etablert i et nært tillitsforhold. Ved innledende dating kan man rett og slett ikke kreve eller forvente at folk frivillig og åpent deler alt de har gjort og opplevd. Generelt. Jeg var faktisk gift med min mann i flere år før han våget å fortelle meg om en spesielt sår opplevelse i livet. Det har jeg full forståelse for. Både da vi møttes, da vi datet og i starten av vårt forhold var ikke tillitsnivået så etablert at absolutt alt var ok å dele. Åpenhet og tillit lå bygges opp over tid, så nei jeg forventer ikke at det er greit at jeg skal avhøre folk om deres mest intime opplevelser allerede under dating, og at de skal fortelle meg sannheten da. Da hadde bare jeg vært sosialt inkompetent. Anonymkode: df6ad...33d 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2022 #136 Del Skrevet 27. august 2022 AnonymBruker skrev (På 25.8.2022 den 23.55): maks 5. Det er som jeg ble fortalt en gang: En nøkkel som låser opp alle låser det er en "master key", Men en lås som låses opp av alle nøkler er bare en dårlig lås. Anonymkode: f33b6...c2e Haha, lykke til du! Anonymkode: 01b59...486 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2022 #137 Del Skrevet 27. august 2022 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Banker avviser folk med dårlig betalingshistorikk. Arbeidsgiveren folk med dårlig CV. Politiet behandler folk med rulleblad annerledes enn de uten rulleblad. Men sekundet man begynner å snakke om seksualitet så skal ikke historikk ha noe å si 🤣🤣🤣 Anonymkode: dfa4c...2ed Ikke helt sant. En inkassosak for femten år siden vi ikke hindre deg i å få banklån. Ingen arbeidsgivere ser på dine karakterer fra videregående skole når du er 40 og har 20 års relevant erfaring. Foreldede forbrytelser vises ikke på rullebladet. De fleste endrer seg i løpet av livet. Mange fester, har tilfeldig sex og leker med rus når de er unge. Selv om en mann gamer døgnet rundt når han er 20, betyr det ingenting for hans evner som far når han er 35. En tenåring som fester hver helg blir som regel til en ansvarlig voksen med moderat alkoholforbruk. Så hvorfor skal seksuell fortid for 20 år siden ha noen betydning for hvordan man er NÅ? Anonymkode: fdb03...f3a 3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2022 #138 Del Skrevet 27. august 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Menn som stiller spørsmål de ikke egentlig ønsker svar på, bør la være å spørre. Hvis du ikke takler svaret, så er det ditt problem. Det absurde i hele denne debatten, er den gigantiske dobbeltmoralen og hykleriet menn bedriver. De kan selv ha hatt sex med både to - og tresifret antall damer, men krever at den de slår seg til ro med, er mer eller mindre jomfru. Og det festligste av alt - de forstår ikke at det er dobbeltmoralsk - og kvinnefiendtlig. Jeg har ikke hatt mange sexpartnere, men jeg har hatt fryktelig mye sex. Ut fra den mannlige logikken, burde jeg jo være fullstendig utpult, uaktuell, og burde sikkert fått vaginaen renset av Durek Veret. Anonymkode: a6d35...676 Samme her. Mannen og jeg har sex hver dag, og han er over gjennomsnittet utstyrt. Han har ikke klaget på at jeg er fullstendig utpult av ham... 😁 Anonymkode: fdb03...f3a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2022 #139 Del Skrevet 27. august 2022 Jeg har aldri hatt en partner og er såre fornøyd med det. Livet er bedre uten. Vi er bare forskjellige og takk Gud for det. Anonymkode: 6d34b...111 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
herzeleid Skrevet 27. august 2022 #140 Del Skrevet 27. august 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Menn som stiller spørsmål de ikke egentlig ønsker svar på, bør la være å spørre. Hvis du ikke takler svaret, så er det ditt problem. ‘Problemet’ er begges og konsekvensen kan bli at hun velges vekk. Sitat Det absurde i hele denne debatten, er den gigantiske dobbeltmoralen og hykleriet menn bedriver. De kan selv ha hatt sex med både to - og tresifret antall damer, men krever at den de slår seg til ro med, er mer eller mindre jomfru. Og det festligste av alt - de forstår ikke at det er dobbeltmoralsk - og kvinnefiendtlig. Det er godt mulig du tror på dette, men jeg mistenker at jeg har forklart deg dette før. At noen kan ønske en partner med annen adferd enn en selv har hatt medfører ikke nødvendigvis dobbeltmoral. Både fordi moral i seg selv ikke trenger å være et moment over hode, og fordi handlingene og omstendighetene ikke alltid er like. Spør gjerne hvis du fortsatt synes dette er så vanskelig at det for deg fremstår absurd. Sitat Jeg har ikke hatt mange sexpartnere, men jeg har hatt fryktelig mye sex. Ut fra den mannlige logikken, burde jeg jo være fullstendig utpult, uaktuell, og burde sikkert fått vaginaen renset av Durek Veret. Anonymkode: a6d35...676 Jeg har kanskje forklart også dette for deg før, men ‘den mannlige logikken’ virker å være enda en av disse ‘vindmøllene’ en gjerne sloss mot. Som forklart før er det nok få som mener et større antall samleier med en partner i seg selv er problematisk. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå