Kath H. Skrevet 28. august 2022 #321 Del Skrevet 28. august 2022 Mio-lio skrev (2 timer siden): Ting jeg ser med egene øyne og ting de forteller selv. Med det sakt, jeg har aldri fortalt noe her inne om de jeg har jobbet med. Bortsett fra en ting her i denne tråden. At det hvert eneste år er ett utro parr i skal vi danse. Men har ikke nevnt noe navn eller noe. Var mer for å påpeke at utroskap driter tv2 i å kommer ikke til å gjøre at de dropper visse kjendiser fra programmene sine. Som mange har skrevet her - det handler ikke om utroskapen. 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mio-lio Skrevet 28. august 2022 #322 Del Skrevet 28. august 2022 Hottentått skrev (50 minutter siden): Det er lurt om det stemmer ja. Men om det ikke stemmer burde det jo bli skikkelig lurveleven! Ingen vil ha sånt piss på seg hvis de innerst inne kan si at det ikke stemmer. Vil tippe at han er redd for å ikke bli trodd og å bare bidra til å hause opp saken enda mer. For han har jo vært en utro drittsekk. Den kommer han ikke unna. Å da blir det nok vanskelig å komme seg unna de andre påstandene hennes, da han ikke får bevist det på noen annen måte en å si at det ikke stemmer 🤷🏼♀️ Han taper på en måte ved å uttale seg uansett, ettersom han ikke får renvasket seg fullt. Hva skulle han ha sakt sånn egentlig ? Ja jeg har vært utro å hatt ett dobbeltliv og lurt 2 jenter. Men jeg har ikke løyet/sprede uansanne ryktet om eksen eller vært en narsissist/missbruker. Hadde jo bare blitt en ordkrig uten like, og en krig mellom hans fans og hennes fans, å ett kjempe stort oppstyr hvor media også da kunne hengt seg på å skrevet side opp å side ned. Han gjør det lurt i å ikke si noe tenker jeg da. Synes det er mere spesielt at disse 2 damene ikke viser hans narsissistiske trekke på noe vis, i form av sms’er ol. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mio-lio Skrevet 28. august 2022 #323 Del Skrevet 28. august 2022 (endret) Kath H. skrev (7 minutter siden): Som mange har skrevet her - det handler ikke om utroskapen. Det har jeg da selv poengtert hundretusen ganger… dette svaret var til TS som ville ha Lasse fjernet fra skal vi danse, pga eksens påstander. Men det eneste vi vet med sikkerhet er sant av disse påstandene er at han har vært utro. Å det driter tv2 i. Hadde det derimot kommet frem bevis på at han har vært en misbruker/narsissist så kansje tv2 hadde gjort noe. Men de kan ikke kaste ut noen pga påstander. Endret 28. august 2022 av Mio-lio 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvitstrietapet Skrevet 28. august 2022 #324 Del Skrevet 28. august 2022 Mio-lio skrev (3 minutter siden): Vil tippe at han er redd for å ikke bli trodd og å bare bidra til å hause opp saken enda mer. For han har jo vært en utro drittsekk. Den kommer han ikke unna. Å da blir det nok vanskelig å komme seg unna de andre påstandene hennes, da han ikke får bevist det på noen annen måte en å si at det ikke stemmer 🤷🏼♀️ Han taper på en måte ved å uttale seg uansett, ettersom han ikke får renvasket seg fullt. Hva skulle han ha sakt sånn egentlig ? Ja jeg har vært utro å hatt ett dobbeltliv og lurt 2 jenter. Men jeg har ikke løyet/sprede uansanne ryktet om eksen eller vært en narsissist/missbruker. Hadde jo bare blitt en ordkrig uten like, og en krig mellom hans fans og hennes fans, å ett kjempe stort oppstyr hvor media også da kunne hengt seg på å skrevet side opp å side ned. Han gjør det lurt i å ikke si noe tenker jeg da. Synes det er mere spesielt at disse 2 damene ikke viser hans narsissistiske trekke på noe vis, i form av sms’er ol. På en annen side vil det nok komme frem folk som har blitt fortalt om hennes psykiske sykdom og kreft, med tanke på at han har gått rundt og spredt de tingene om henne så vil det nok snart komme frem noen og si noe, tror du ikke? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hottentått Skrevet 28. august 2022 #325 Del Skrevet 28. august 2022 Mio-lio skrev (4 minutter siden): Vil tippe at han er redd for å ikke bli trodd og å bare bidra til å hause opp saken enda mer. For han har jo vært en utro drittsekk. Den kommer han ikke unna. Å da blir det nok vanskelig å komme seg unna de andre påstandene hennes, da han ikke får bevist det på noen annen måte en å si at det ikke stemmer 🤷🏼♀️ Han taper på en måte ved å uttale seg uansett, ettersom han ikke får renvasket seg fullt. Hva skulle han ha sakt sånn egentlig ? Ja jeg har vært utro å hatt ett dobbeltliv og lurt 2 jenter. Men jeg har ikke løyet/sprede uansanne ryktet om eksen eller vært en narsissist/missbruker. Hadde jo bare blitt en ordkrig uten like, og en krig mellom hans fans og hennes fans, å ett kjempe stort oppstyr hvor media også da kunne hengt seg på å skrevet side opp å side ned. Han gjør det lurt i å ikke si noe tenker jeg da. Synes det er mere spesielt at disse 2 damene ikke viser hans narsissistiske trekke på noe vis, i form av sms’er ol. Er enig, men hvis det er sant at han har sagt at hun var kreftsyk og psykisk syk osv til flere folk, så vil vel de damene han har vært med og vennene kunne bekrefte eller avkrefte det. Sånn sett er det jo ingen vanskelig sak å få en avklaring på. Hele fyren er bare creepy 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mio-lio Skrevet 28. august 2022 #326 Del Skrevet 28. august 2022 Hvitstrietapet skrev (Akkurat nå): På en annen side vil det nok komme frem folk som har blitt fortalt om hennes psykiske sykdom og kreft, med tanke på at han har gått rundt og spredt de tingene om henne så vil det nok snart komme frem noen og si noe, tror du ikke? Ja vi det hun sier er sant så. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mio-lio Skrevet 28. august 2022 #327 Del Skrevet 28. august 2022 Hottentått skrev (3 minutter siden): Er enig, men hvis det er sant at han har sagt at hun var kreftsyk og psykisk syk osv til flere folk, så vil vel de damene han har vært med og vennene kunne bekrefte eller avkrefte det. Sånn sett er det jo ingen vanskelig sak å få en avklaring på. Hele fyren er bare creepy 🙈 Ja tiden vil nok vise. Burde være en lett sak å bevise for eksen ja. Derfor jeg ikke kjøper det helt. Er vel 4 dager siden dette kom ut nå ? 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Earlybird Skrevet 28. august 2022 #328 Del Skrevet 28. august 2022 Jeg trodde kanskje han ville si noe i artikkelen i Dagbladet nå. Overskriften «jeg sliter med mitt» var vinklet mer til størrelsen hans på dansegulvet enn private forhold. Tenker han fint kunne sagt at det alltid er vanskelig etter et brudd/flere sider av en sak/ ønske om å ha den delen privat.. something, something… Kom mer fram som at han er over bruddet og fokuserer på å danse. 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chenet Skrevet 28. august 2022 #329 Del Skrevet 28. august 2022 Earlybird skrev (1 minutt siden): Jeg trodde kanskje han ville si noe i artikkelen i Dagbladet nå. Overskriften «jeg sliter med mitt» var vinklet mer til størrelsen hans på dansegulvet enn private forhold. Tenker han fint kunne sagt at det alltid er vanskelig etter et brudd/flere sider av en sak/ ønske om å ha den delen privat.. something, something… Kom mer fram som at han er over bruddet og fokuserer på å danse. Husk det er journalisten som skriver overskriftene, ikke den som blir intervjuet.. og de var vel ute etter at han skulle si noe om privatlivet som de ikke fikk noen kommentar på. Og da lager de en overskrift som lurer folk til å tro at det var det han snakket om. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 28. august 2022 #330 Del Skrevet 28. august 2022 https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=pfbid02mqBqddzgXMeGiow595iiEvm4a2WsWnanfAXJEuYT1ExxtEh2t18Hfabjug5YwpFHl&id=572155090 4 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hottentått Skrevet 28. august 2022 #331 Del Skrevet 28. august 2022 Mio-lio skrev (23 minutter siden): Ja tiden vil nok vise. Burde være en lett sak å bevise for eksen ja. Derfor jeg ikke kjøper det helt. Er vel 4 dager siden dette kom ut nå ? Jeg har helt ærlig ikke hatt noe særlig forhold til fyren og kom tilfeldigvis inn her og leste det som hadde skjedd. Så ble det litt interessant å følge med på 🙈 stod på de bildene som ligger i tråden at ho la det ut på onsdag. Blir spennende å se om noen fler uttaler seg 🍿 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marimekkoen Skrevet 28. august 2022 #332 Del Skrevet 28. august 2022 (endret) Sjekk IG story til Kvinnerikamp. (De har tagget både tv2 og skalvidanse). Endret 28. august 2022 av Marimekkoen 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Earlybird Skrevet 28. august 2022 #333 Del Skrevet 28. august 2022 Marimekkoen skrev (11 minutter siden): Sjekk IG story til Kvinnerikamp. (De har tagget både tv2 og skalvidanse). … tenker samarbeidspartnere som sponser han svetter litt nå 😏 1 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marimekkoen Skrevet 28. august 2022 #334 Del Skrevet 28. august 2022 Earlybird skrev (7 minutter siden): … tenker samarbeidspartnere som sponser han svetter litt nå 😏 Tenker jeg også…😐 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvitstrietapet Skrevet 28. august 2022 #335 Del Skrevet 28. august 2022 FruRosa skrev (1 time siden): https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=pfbid02mqBqddzgXMeGiow595iiEvm4a2WsWnanfAXJEuYT1ExxtEh2t18Hfabjug5YwpFHl&id=572155090 Skremmende at hun sier at det er mye verre enn det som allerede er skrevet og har kommet frem. 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Henikka Skrevet 28. august 2022 #336 Del Skrevet 28. august 2022 FruRosa skrev (1 time siden): https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=pfbid02mqBqddzgXMeGiow595iiEvm4a2WsWnanfAXJEuYT1ExxtEh2t18Hfabjug5YwpFHl&id=572155090 Liz Nor er kontroversiell, men det viser seg stadig at det hun skriver stemmer(ref. Bjørnar Moxnes og Mimir K.) 9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andre17 Skrevet 28. august 2022 #337 Del Skrevet 28. august 2022 Marimekkoen skrev (1 time siden): Sjekk IG story til Kvinnerikamp. (De har tagget både tv2 og skalvidanse). Har de slettet storyen? Finner den ikke, «bare» story med skjermbilde fra «psykopatinorge» 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 28. august 2022 #338 Del Skrevet 28. august 2022 FruRosa skrev (1 time siden): https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=pfbid02mqBqddzgXMeGiow595iiEvm4a2WsWnanfAXJEuYT1ExxtEh2t18Hfabjug5YwpFHl&id=572155090 Akkurat hun ville jeg ikke stolt for mye på, hun er rimelig omdiskutert pga sine kontroversielle uttalelser. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Earlybird Skrevet 28. august 2022 #339 Del Skrevet 28. august 2022 Orly skrev (6 minutter siden): Akkurat hun ville jeg ikke stolt for mye på, hun er rimelig omdiskutert pga sine kontroversielle uttalelser. Hun sier jo bare at hun har hørt masse rykter om dette i sommer, og som er mye verre. Hun påstår ingenting selv. 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 28. august 2022 #340 Del Skrevet 28. august 2022 Tråden er ryddet for avsporinger og bilder uten kilder. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå