herzeleid Skrevet 30. august 2022 #61 Del Skrevet 30. august 2022 Thanos skrev (39 minutter siden): Nettopp. Det er det jeg prøver å få frem. Hvordan har vi som samfunn klart å skapt det behovet en ultramaskulin Tate dekker? Om feminismen og samfunnets påvirkning er så på riktig vei, hvorfor skaper det millioner av søkk frustrerte unge menn? INGEN er villige til å ta et skritt tilbake og si: "kanskje det har gått for langt?" Litt av spørsmålet blir kanskje hvilket behov han dekker. Er det behovet for et maskulint forbilde eller for å si enkelte andre høylytte grupper imot? Disse er selvfølgelig ikke gjensidig utelukkende, men der jeg opplever eksempelvis Jordan Peterson å i stor grad fylle første rolle men også få drahjelp av den andre, virker denne personen å i hovedsak fylle sistnevnte. Med andre ord; hvorvidt han er ‘ultramaskulin’ kan nok diskuteres, men det kan virke som det er vel så mye det kontroversielle i seg selv som selger her. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 30. august 2022 #62 Del Skrevet 30. august 2022 Thanos skrev (På 27.8.2022 den 20.40): Fordi folk rett og slett har mistet evnen til å lese og forstå hele tekster og forstå kontekst. Etter SoMe's inntreden har folk blitt dummere! Blir trigget av enkeltpoeng uten å se det store bildet. Eventuelt så er han ikke i stand til å kommunisere effektivt, og må basere seg på lavpannet provokasjon. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thanos Skrevet 30. august 2022 Forfatter #63 Del Skrevet 30. august 2022 herzeleid skrev (7 timer siden): Litt av spørsmålet blir kanskje hvilket behov han dekker. Er det behovet for et maskulint forbilde eller for å si enkelte andre høylytte grupper imot? Disse er selvfølgelig ikke gjensidig utelukkende, men der jeg opplever eksempelvis Jordan Peterson å i stor grad fylle første rolle men også få drahjelp av den andre, virker denne personen å i hovedsak fylle sistnevnte. Med andre ord; hvorvidt han er ‘ultramaskulin’ kan nok diskuteres, men det kan virke som det er vel så mye det kontroversielle i seg selv som selger her. Tate er ekstrem, for å dekke et ekstremt behov hos unge frustrerte menn, i kjølevannet av nettopp ekstremfeminisme. Stikkordet blir 'ekstrem'. Et samfunn i harmoni skaper ikke ekstremer. Et fucka og polarisert og skeivt samfunn derimot. jabx skrev (3 timer siden): Eventuelt så er han ikke i stand til å kommunisere effektivt, og må basere seg på lavpannet provokasjon. Nja. Poengene hans er forholdsvis klare og enkle å forstå. Det er ikke som fyren benytter et avansert språk 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 30. august 2022 #64 Del Skrevet 30. august 2022 Jeg er litt lei av at alt må være en kamp mellom kjønnene, når menn og kvinner egentlig liker hverandre ganske godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Callisto83 Skrevet 30. august 2022 #65 Del Skrevet 30. august 2022 Agent smith skrev (1 minutt siden): Jeg er litt lei av at alt må være en kamp mellom kjønnene, når menn og kvinner egentlig liker hverandre ganske godt 100% dette! 🏆 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lava Anne Skrevet 23. oktober 2022 #66 Del Skrevet 23. oktober 2022 (endret) Thanos skrev (På 30.8.2022 den 15.32): Tate er ekstrem, for å dekke et ekstremt behov hos unge frustrerte menn, i kjølevannet av nettopp ekstremfeminisme. Stikkordet blir 'ekstrem'. Et samfunn i harmoni skaper ikke ekstremer. Et fucka og polarisert og skeivt samfunn derimot. Nja. Poengene hans er forholdsvis klare og enkle å forstå. Det er ikke som fyren benytter et avansert språk 😅 Jeg gidder ikke ha respekt for en ekstrem fyr. Ingen fyrer liker ekstremfeminister eller går i bresjen for å gå i dybden på hvorfor ekstremfeminister fyller et tomrom e.l. hos unge kvinner eller lurer på hvorfor noen kvinner applauderer dette. Akkurat som unge kvinner ikke gidder å analysere hvorfor unge menn lar seg forføre av en mannsjåvinist. Enten får man prøve å forstå begge sider og ha litt integritet eller så får man avvise begge. Sympati for bare den ene siden vitner om et skeivhetsforhold eller egeninteresse. Uansett - man kan verken kreve at kvinner skal bry seg om hvorfor noen menn liker andrew tate og jordan peterson eller at menn skal bry seg om hvorfor kvinner hører og heier på ekstreme feminister som også fremviser manneforakt. For min del er jeg interessert i begge sider, men jeg skjønner godt at de fleste ikke gidder å høre på ekstremt gnål fra en "representant" på den andre siden som snakker dritt om dem, som gruppe. Uansett hvor mye man ønsker at individet ikke bør la seg treffe eller trigge av generaliseringer, så skjer dette, og dette må kjønnsaktivister forstå. Generaliseringer om grupper treffer individer i margen og da nytter det ikke å komme med liksompedagogisk og normativt pjatt om hvordan man burde reagere eller ikke etterpå. Endret 23. oktober 2022 av Lava Anne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MariDalen Skrevet 23. oktober 2022 #67 Del Skrevet 23. oktober 2022 To kopper kaffe - er det noe å henge seg opp i? Influencer Andrew Tate har et råd til hvordan en kvinne skal behandle en mann. Hvis mannen min hadde "krevd" to kopper kaffe, men bare drukket en så ville jeg ha gjort det. Hvorfor er det så mange som sier at de er villig til å ofre forholdet for en kopp kaffe. Ville du ha laget to kopper hvis mannen din krevde det? Ps: Andrew Tate vil at damen skal lage en ekstra kopp av respekt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flamme Skrevet 23. oktober 2022 #68 Del Skrevet 23. oktober 2022 Synses Trygdekontoret hadde en veldig bra podcast om Andrew Tate på nrk Podcast. Anbefales. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lava Anne Skrevet 23. oktober 2022 #69 Del Skrevet 23. oktober 2022 Absolutt diva. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 23. oktober 2022 #70 Del Skrevet 23. oktober 2022 To tråder slått sammen. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flovef Skrevet 26. oktober 2022 #71 Del Skrevet 26. oktober 2022 Nå har han konvertert til islam https://www.dagbladet.no/kultur/derfor-er-jeg-muslim/77565941 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DianaV Skrevet 26. oktober 2022 #72 Del Skrevet 26. oktober 2022 MariDalen skrev (På 23.10.2022 den 16.19): To kopper kaffe - er det noe å henge seg opp i? Influencer Andrew Tate har et råd til hvordan en kvinne skal behandle en mann. Hvis mannen min hadde "krevd" to kopper kaffe, men bare drukket en så ville jeg ha gjort det. Hvorfor er det så mange som sier at de er villig til å ofre forholdet for en kopp kaffe. Ville du ha laget to kopper hvis mannen din krevde det? Ps: Andrew Tate vil at damen skal lage en ekstra kopp av respekt. Hvis en mann prøver å "kreve" noe som helst kan han dra rett til helvete. Snakk om å ikke vise respekt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
totti_1 Skrevet 28. oktober 2022 #73 Del Skrevet 28. oktober 2022 MariDalen skrev (På 23.10.2022 den 16.19): To kopper kaffe - er det noe å henge seg opp i? Influencer Andrew Tate har et råd til hvordan en kvinne skal behandle en mann. Hvis mannen min hadde "krevd" to kopper kaffe, men bare drukket en så ville jeg ha gjort det. Hvorfor er det så mange som sier at de er villig til å ofre forholdet for en kopp kaffe. Ville du ha laget to kopper hvis mannen din krevde det? Ps: Andrew Tate vil at damen skal lage en ekstra kopp av respekt. Dette klippet beviser ar fyren spiller en karakter vel 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå