Gå til innhold

Er det i det hele tatt NOE på TV2 Play som er verdt å se på?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Adobyen

Jeg ser på «Arr i sjelen» nå. God krimserie med litt psyko.  Så nettopp FBI most wanted.  Jeg liker best krim, men det er vel noe for de fleste der. 

Endret av Adobyen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Line Of Duty

The Missing

The Durrells

Unforgotten

Downton Abbey

Schitt's Creek

Broadchurch

Finding Alice

Mum

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nevt tidligere, men jeg vil også nevne Ghosts. 

Jeg har altibox så har ikke fått sett etter at avtalen med TV2 gikk åt skogen, så jeg håper de kommer til en enighet snart.

Ser også på The Rookie (men den er sikkert av slaget "dårlig amerikansk serie" for deg)

Prodigal Son var også veldig bra. 

Jeg syns det er mye bra på TV2 Play. Det er det eneste jeg savner fra TV2. 

Anonymkode: e6529...47c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke det er verdt det, har kun sett Hjerteslag og Best før (nå har de fjerna sesong 1), om og om igjen :P Er vel en del realityserier som bloggerne, love island, og serier til bloggere som går der, men synes ikke det er spesielt underholdende. 

Anonymkode: 7c725...ea4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg abonnonerer på tv2 Play, men ergrer over at det likevel er filmer jeg må leie eller kjøpe. Forstår ikke hvorfor det er slik. Er jo ikke snakk om siste nytt i film heller. Feks St Vincent koster 39 å leie.

Anonymkode: 8d322...77f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
AnonymBruker skrev (På 24.8.2022 den 15.29):

TV2 Play inngår i abonnementet mitt. Tok en titt der, men finner virkelig ingenting av kvalitet. Er det overhodet noe der som er verdt å se? Er bare dårlige amerikanske serier, jo. 

Anonymkode: 018a3...760

Masse bra svensk krim

Anonymkode: 4796e...d32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har sett lunch? Liker tegneserien og har lyst til å se det - men 139kr om det er dårlig/få episoder er litt kjipt 😛 ikke så mye annet der jeg er intr i. 

Anonymkode: 57cd7...f02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Noen som har sett lunch? Liker tegneserien og har lyst til å se det - men 139kr om det er dårlig/få episoder er litt kjipt 😛 ikke så mye annet der jeg er intr i. 

Tips: Lag deg en bruker på Strim, så får du en 7 dagers prøveperiode gratis. Husk å avslutt abonnement før prøveperioden, slik at du ikke blir trekt. Hvis du velger Strim Mest, så får du blant annet med TV2 Play, Viaplay og HBO. Jeg har gjort det samme, og kommer til å avslutte abonnementet etter prøveperioden. 

Anonymkode: 0383f...eb9

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

44 minutter siden, AnonymBruker said:

Tips: Lag deg en bruker på Strim, så får du en 7 dagers prøveperiode gratis. Husk å avslutt abonnement før prøveperioden, slik at du ikke blir trekt. Hvis du velger Strim Mest, så får du blant annet med TV2 Play, Viaplay og HBO. Jeg har gjort det samme, og kommer til å avslutte abonnementet etter prøveperioden. 

Anonymkode: 0383f...eb9

Takk! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

From - utrolig bra serie.

Bellow deck - at det å følge mannskaper på luksus yachter skulle være så morsomt.... Snart kommer det sesong fra Norge også.

Ghost -morsomt tidsfordriv

Og selvfølgelig alke serier fra tv som du kan ha gått glipp av; Farmen, Huskestue, Komoani Lauritsen, Million dollar listing New York +++

Anonymkode: 96980...0ad

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 16.9.2022 den 20.55):

Jeg ble skuffet, ga meg halvveis. Men skal ta meg sammen og se de siste episodene når jeg ikke har noe annet å se 

Anonymkode: 96980...0ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...