AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #1 Del Skrevet 24. august 2022 Jeg har kjøpt meg et fjordingføll som jeg tenker å kalle Kneggulf fordi han knegger veldig mye. Hva syns dere om navnet? Katten min heter Mjauepetter så jeg syns de navnene passer godt sammen. Mjauepetter trives godt både i stallen og i stua. Anonymkode: 9982e...5e2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StellaNova Skrevet 24. august 2022 #2 Del Skrevet 24. august 2022 Åååå hjerte mitt! 😄 Dette var kjempe søtt! De passer perfekt sammen 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #3 Del Skrevet 24. august 2022 Helt greit det vel. Ingen bryr seg om hva du kaller en hest, kjør på med hva du vil Anonymkode: 87e5e...894 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #4 Del Skrevet 24. august 2022 Hvorfor ikke, tror ikke han blir ertet for navnet 😉 Bare koselig. Anonymkode: 05a54...49a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #5 Del Skrevet 24. august 2022 Tror faktisk det er regler for hva man kan kalle fjordinger og andre norske hesteraser. I alle fall som offisielt, registrert navn. Hva du kaller ham selv kan jo ingen legge seg oppi. Hva heter hoppa? Tror du tuller, men. Anonymkode: dceca...091 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #6 Del Skrevet 24. august 2022 Det er vanlig at det er oppdretter som gir hesten navn, og det finnes regler for hva du kan kalle en norsk hest. Hvilket navn du bruker i hverdagen, velger du selvsagt selv. Kneggulf er kanskje litt tungvindt å si. Anonymkode: d36e7...5c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 27. august 2022 #7 Del Skrevet 27. august 2022 Så artig et navn🐴 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå