AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #41 Del Skrevet 25. august 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Ts jeg spør: Er dette en engelskmann som bor i Bergen? Anonymkode: e3be7...071 Nei ikke engelsk og bor mange timer vekk fra bergen Anonymkode: 0bcf9...1d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #42 Del Skrevet 25. august 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): For å være helt ærlig så virker det som om han leker hvor langt kan man tøye strikken med deg. Skjønner ikke at du gidder å prate med han engang. Anonymkode: 6bfcd...5a2 Men hvorfor skal han leke hvor langt han kan dra strikken? Hva skal han med det eller hva oppnår han? For å se om jeg blir sur? Anonymkode: 0bcf9...1d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #43 Del Skrevet 25. august 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Eller bor han i Oslo? Anonymkode: 24462...f7a Nei, ikke i oslo Anonymkode: 0bcf9...1d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #44 Del Skrevet 25. august 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Men hvorfor skal han leke hvor langt han kan dra strikken? Hva skal han med det eller hva oppnår han? For å se om jeg blir sur? Anonymkode: 0bcf9...1d3 Han skal bare ha deg tilgjengelig, «itilfelle» det ikke dukker opp noen bedre…. Anonymkode: eb1dd...5a5 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2022 #45 Del Skrevet 26. august 2022 Stavanger? 😂 Anonymkode: facad...5f6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2022 #46 Del Skrevet 26. august 2022 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Stavanger? 😂 Anonymkode: facad...5f6 Nei, men jeg så at dette er vannmann greier Anonymkode: 0bcf9...1d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2022 #47 Del Skrevet 27. august 2022 AnonymBruker skrev (På 26.8.2022 den 2.16): Stavanger? 😂 Anonymkode: facad...5f6 Samme tenkte jeg.. Anonymkode: 4c66b...ee1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2022 #48 Del Skrevet 27. august 2022 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Nei, men jeg så at dette er vannmann greier Anonymkode: 0bcf9...1d3 Hva mener du? Anonymkode: 6fa31...d20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #49 Del Skrevet 3. september 2022 Nordlending i Ålesund? Navnet begynner på A? Anonymkode: 1ca3a...123 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #50 Del Skrevet 3. september 2022 On 8/24/2022 at 9:02 PM, Raffalayla said: Ååh-ååh eg e et romvesen eg et e lovlig romvesen eg e ein engelskmann i Beeerrr-geeeeen Åh takk for den der! Ja, jeg skjønte referansen, og nå kommer jeg til å ha dette på hjernen i dag. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Hvordan går det med deg, TS; hva skjedde videre? Viste han seg å være så surrete og useriøs som mange her mente han var? Anonymkode: 1e199...ce2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hmmmmmm Skrevet 3. september 2022 #51 Del Skrevet 3. september 2022 Blokk han 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #52 Del Skrevet 5. september 2022 AnonymBruker skrev (På 3.9.2022 den 13.33): Åh takk for den der! Ja, jeg skjønte referansen, og nå kommer jeg til å ha dette på hjernen i dag. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Hvordan går det med deg, TS; hva skjedde videre? Viste han seg å være så surrete og useriøs som mange her mente han var? Anonymkode: 1e199...ce2 Ja han er surrete, men jeg avtaler med han fremdeles fordi jeg skal se hvor langt et menneske kan gå sånn uten at det blir noe ut av det. Han liker ikke å sende selfie av seg på snapchat heller (men han vil ha av meg og ble litt små grinete når jeg ingorerte det), kan dette være noe med selvtillit? Han sier jo han vil være med meg osv. man kan ikke til han (han bor med en annen mann) kan være fordi det er rot jeg vet ikke? Rommet hans er jo ganske ryddig. Anonymkode: 0bcf9...1d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #53 Del Skrevet 5. september 2022 AnonymBruker skrev (På 3.9.2022 den 12.55): Nordlending i Ålesund? Navnet begynner på A? Anonymkode: 1ca3a...123 Nei, men hva er din historie om han? Kanskje det er mye likhetstrekk Anonymkode: 0bcf9...1d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #54 Del Skrevet 5. september 2022 Kan han være redd meg? Han har ikke problemer med å få jenter heller vil jeg tro, men kanskje jeg ser litt extra ut for han for han er vel egt ikke kresen (ikke for å skryte i det hele tatt altså) eller at jeg kan se mindre pen ut enn det han egt ønsker seg. jeg ser jo bra ut men jeg er jo ikke pen som en supermodell. Anonymkode: 0bcf9...1d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #55 Del Skrevet 5. september 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kan han være redd meg? Han har ikke problemer med å få jenter heller vil jeg tro, men kanskje jeg ser litt extra ut for han for han er vel egt ikke kresen (ikke for å skryte i det hele tatt altså) eller at jeg kan se mindre pen ut enn det han egt ønsker seg. jeg ser jo bra ut men jeg er jo ikke pen som en supermodell. Anonymkode: 0bcf9...1d3 Han er bare ikke interessert. Slutt å gruble, finn noen andre som ER interessert. Anonymkode: 4743c...a93 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #56 Del Skrevet 5. september 2022 Han holder deg på gress. Driver garantert på med et par andre også, du står i reserve. Slik holder de fleste jenter på også. Anonymkode: dabc7...f2d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember #57 Del Skrevet 5. desember Ente aldri opp med han. Veldig useriøs. Anonymkode: 0bcf9...1d3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember #58 Del Skrevet 6. desember AnonymBruker skrev (På 5.9.2022 den 10.15): Ja han er surrete, men jeg avtaler med han fremdeles fordi jeg skal se hvor langt et menneske kan gå sånn uten at det blir noe ut av det. Anonymkode: 0bcf9...1d3 Det der kjenner jeg meg igjen i, til slutt går det sport i det 😄 Tre år tok det med han jeg kjente (vi var barndomsvenner som møttes igjen som voksne). I starten tok jeg det jo seriøst, men etterhvert sluttet jeg å ta kontakt, svarte ja og ha når han tok kontakt og la planer, så avlyste han rett før Jeg satt ikke og ventet, sa kun ok om jeg ikke hadde noe bedre å gjøre. Det var kun noen ganger i året, han bodde delvis i utlandet. Plutselig avlyste han ikke, og møtte opp, men det tok to-tre møter så forsvant han igjen, og har forblitt borte. Anonymkode: 6f793...69c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå