Gå til innhold

Han avtaler med meg hele tiden men hører ikke noe fra han!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I går så spurte jeg om det ble noe og han sa ja og sendte hjerter men bare hørte ikke noe? Altså spurte om jeg skulle ha med meg noe å da skulle han si ifra?

Anonymkode: 0bcf9...1d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

I går så spurte jeg om det ble noe og han sa ja og sendte hjerter men bare hørte ikke noe? Altså spurte om jeg skulle ha med meg noe å da skulle han si ifra?

Det er jo veldig tydelig at han ikke har respekt for hverken deg eller tiden din. Men hvorfor svarer du ikke på om dere noen gang har møttes?

Anonymkode: 6bfcd...5a2

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor bruker du tid på dette? Du skjønner vel at det aldri kommer til å bli noe, da han er genuint upålitelig, samme hva grunnen måtte være. Idiot-avlysninger skjer hele tiden, jeg har sluttet å bruke tid på det, da det aldri har kommet noe godt ut av å gi dem en sjanse til. 

Anonymkode: a3345...786

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har du møtt han i det hele tatt?

Jeg har møtt han på fest tre ganger blant venner, og han sa vi hadde en spesiell kjemi og klinka sammen med en gang. Så interesse har han vist og han viser veldig interesse på at han vil møte meg men noen min før feiger han ut! Jeg tror også han har erfaringer med damer fra før, han kan vel ikke være så redd ei dame tenker jeg når han møter folk ute hver eneste helg? 😅

vi skulle også treffes sist helg men han stakk ut å drakk, han ville møte meg men så plutselig ville han møte meg edru isteden.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har møtt han på fest tre ganger blant venner, og han sa vi hadde en spesiell kjemi og klinka sammen med en gang. Så interesse har han vist og han viser veldig interesse på at han vil møte meg men noen min før feiger han ut! Jeg tror også han har erfaringer med damer fra før, han kan vel ikke være så redd ei dame tenker jeg når han møter folk ute hver eneste helg? 😅

vi skulle også treffes sist helg men han stakk ut å drakk, han ville møte meg men så plutselig ville han møte meg edru isteden.

Hadde jeg vært deg da så hadde jeg bare tatt det for gitt at han bare holder meg varm. Han viser jo at han er ganske useriøs når han kaster bort tiden din på den måten, det er skikkelig respektløst.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette hadde jeg aldri akseptert, hvorfor aksepterer du å bli behandlet slik? Sett deg selv høyere enn som så.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og nå skriver han igjen liksom men han spør ikke om å møtes igjen da ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

For en dust. Ikke noe sorry for at jeg dreit i avtalen vår igår uten å gi en lyd heller?

• Liker 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Spør han da ..

Anonymkode: 57eee...0f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør han da ..

Anonymkode: 57eee...0f3

Han sa sorry igjen og vil helst senest mulig for det er liten plass der, han bor med en til (kompis) sin er litt eldre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts jeg spør: Er dette en engelskmann som bor i Bergen? 

Anonymkode: e3be7...071

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Han sa sorry igjen og vil helst senest mulig for det er liten plass der, han bor med en til (kompis) sin er litt eldre

For å være helt ærlig så virker det som om han leker hvor langt kan man tøye strikken med deg. Skjønner ikke at du gidder å prate med han engang. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Eller bor han i Oslo? :P

Anonymkode: 24462...f7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingenting å tenke på en gang. Han har null respekt for andres tid og er ikke noe vits å bruke tid å energi på. Uansett hvem jeg skulle møtt hadde jeg gitt beskjed om at noe kom i veien. Fullstendig respektløst å ikke gjøre det

Anonymkode: 33c54...efa

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raffalayla
AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Ååh-ååh

eg e et romvesen

eg et e lovlig romvesen

eg e ein engelskmann i Beeerrr-geeeeen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

For å være helt ærlig så virker det som om han leker hvor langt kan man tøye strikken med deg. Skjønner ikke at du gidder å prate med han engang. 

Ja, skal ikke se bort i fra det. Det er helt fjernt, men å sløse andres tid er liksom en "stor greie" hos enkelte menn. Det får dem til å føle seg bra, jeg vet ikke helt hvorfor. Jeg kan forstå det om jeg skifter til 5-årshjernen, men da er det den "du er duuum, hahaha"-greien som kommer frem. Herregud, så utrivelig det hadde vært om alle skulle brukt den 5-årshjernen sin.

Anonymkode: 24462...f7a

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper han har et alkoholproblem. Det er typisk å avtale i hytt og pine når man har drukket for så å trekke seg når man er edru.

Anonymkode: 6fa31...d20

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...