AnonymBruker Skrevet 23. august 2022 #1 Del Skrevet 23. august 2022 Jeg snakker med en mann, han avtaler hele tiden om å møtes eller se film, men klokkeslettet kommer og jeg hører ikke noe, liksom han sa første gangen det ble noe problemer og beklaget det, andre gangen var han full og ville møtes meg edru, den tredje gangen nå så bare hørte jeg ikke noe, men han sa han skulle si ifra?. Altså hæ skjønner ikke en dritt jeg. Jeg tenker da får det bare være? Mister interessen hvis det skal holde på sånn. Hva slags type er det her? Aldri vært borti folk som bare avtaler så er kl 5 timer langt over tidspunktet vi avtalte også beklage seg så lage ny avtale hele tiden? Er han usikker på meg? Helt fjern/borte? Redd meg? Skjønner faktisk ikke…. Anonymkode: 0bcf9...1d3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2022 #2 Del Skrevet 23. august 2022 Har dere i det hele tatt møttes? uansett, det der hadde jeg ikke giddi å kaste bort tiden min på. Anonymkode: 6bfcd...5a2 9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
herremann Skrevet 23. august 2022 #3 Del Skrevet 23. august 2022 Alt handler om prioriteringer. Du er ikke prioritert. Move on. 15 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2022 #4 Del Skrevet 23. august 2022 Han enten feiger ut, eller gidder ikke. Anonymkode: 79069...251 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2022 #5 Del Skrevet 23. august 2022 høres ut som rus. Anonymkode: 216d8...87a 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #6 Del Skrevet 24. august 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): høres ut som rus. Anonymkode: 216d8...87a Hva får deg til å tro det? Men ja jeg tror også det, men tror du han er ruset når han skriver? Anonymkode: 0bcf9...1d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #7 Del Skrevet 24. august 2022 Ikke bruk tid eller energi på å forstå hvorfor han holder på slik. Det spiller ingen rolle. Han er upålitelig og gjør deg usikker, og jeg antar det ikke er en sånn mann du egentlig ønsker? Anonymkode: 22407...aeb 8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #8 Del Skrevet 24. august 2022 Jeg datet en fyr som var akkurat sånn. Vi møttes på en datingside og etter første treff var jeg så forelsket at jeg levde lenge på de få gangene vi faktisk møttes irl. Jeg godtok derfor mange brutte avtaler og etterhvert å bli behandlet ganske dårlig. Jeg anbefaler deg å ikke gjøre samme feil som meg for det ble aldri bedre. I tilfellet med han jeg datet kom det etterhvert fram at han hadde store utfordringer med depresjon og angst. Jeg så også da jeg var hjemme hos han at han hadde et rusproblem og klarte til slutt endelig å bryte kontakten helt. Da ble han selvsagt helt vill etter å treffe meg. Han var direkte stygg med meg og jeg er utrolig glad jeg ikke kastet bort mer tid på ham. Anonymkode: e3be7...071 7 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yammy Skrevet 24. august 2022 #9 Del Skrevet 24. august 2022 Jeg ville ha funnet noen som har lyst til å prioritere deg, så han her hadde jeg nok ikke brukt tid eller energi på. 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #10 Del Skrevet 24. august 2022 Han virker skikkelig intressert men så sier han det oppsto et problem. Anonymkode: 0bcf9...1d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #11 Del Skrevet 24. august 2022 Det der hadde jeg aldri giddet. Drit i fyren, han er ikke interessert. Han behandler deg som dritt. Du skjønner jo selv at det der er fryktelig uhøflig og hensynsløs oppførsel. Anonymkode: cd8e5...c9f 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #12 Del Skrevet 24. august 2022 Trolig alkis eller bare besatt av å få oppmerksomhet og interesse. Begge deler er skrekkelige trekk. Anonymkode: c3a02...672 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #13 Del Skrevet 24. august 2022 Han har dame Anonymkode: f60b4...ab3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #14 Del Skrevet 24. august 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg snakker med en mann, han avtaler hele tiden om å møtes eller se film, men klokkeslettet kommer og jeg hører ikke noe, liksom han sa første gangen det ble noe problemer og beklaget det, andre gangen var han full og ville møtes meg edru, den tredje gangen nå så bare hørte jeg ikke noe, men han sa han skulle si ifra?. Altså hæ skjønner ikke en dritt jeg. Jeg tenker da får det bare være? Mister interessen hvis det skal holde på sånn. Hva slags type er det her? Aldri vært borti folk som bare avtaler så er kl 5 timer langt over tidspunktet vi avtalte også beklage seg så lage ny avtale hele tiden? Er han usikker på meg? Helt fjern/borte? Redd meg? Skjønner faktisk ikke…. Anonymkode: 0bcf9...1d3 Høres ut som eksen min. MOVE ON. Du kan ikke lære ham opp til noe som helst. Det virker som at du tror det ligger noe ‘sexy’ svar bak det, men jeg kan garantere deg at det ikke er det. Det er bare god gammeldags egodrit. Anonymkode: 24462...f7a 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #15 Del Skrevet 24. august 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Trolig alkis eller bare besatt av å få oppmerksomhet og interesse. Begge deler er skrekkelige trekk. Anonymkode: c3a02...672 Stemmer. 🥳 Anonymkode: 24462...f7a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #16 Del Skrevet 24. august 2022 Hvorfor gidder du å bruke mer tid på han? Anonymkode: e9479...72f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 24. august 2022 #17 Del Skrevet 24. august 2022 Jeg sier som mange andre her på KG har sagt før; dump han. Han er ikke interessert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #18 Del Skrevet 24. august 2022 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Han har dame Anonymkode: f60b4...ab3 Nei han har ikke det Anonymkode: 0bcf9...1d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #19 Del Skrevet 24. august 2022 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Trolig alkis eller bare besatt av å få oppmerksomhet og interesse. Begge deler er skrekkelige trekk. Anonymkode: c3a02...672 Han drikker i helger hvertfall men er en person som sier han er lei av å drikke Anonymkode: 0bcf9...1d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #20 Del Skrevet 24. august 2022 Har du møtt han i det hele tatt? Anonymkode: 6bfcd...5a2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå