AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 #1 Del Skrevet 22. august 2022 På NRK mandag kveld kl 2120 gikk det et program som blant annet var om Durek Verret. Dere som ikke har sett det bør se hva kongefamilien nå har tatt inn i kongehuset. Ble flau over å se hvordan han lever og jobber i USA. Kanskje på tide å slette konger i Norge og finne en annen løsning. Kongehuset strakk seg langt etter min mening da Håkon Magnus giftet seg med en enslig mor. Anonymkode: 94885...3e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lolleren Skrevet 22. august 2022 #2 Del Skrevet 22. august 2022 Slette konger i Norge? Dette er jo ikke et dataspill eller program der man kan slette ting. Dette er kongen, og han kan ikke slettes. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2022 #3 Del Skrevet 23. august 2022 Har ikke prinsessen abdisert, altså frasagt seg både apanasje og HKH-tittel? Da blir jo ikke hennes partner "tatt inn i kongehuset". Og de færreste foreldre har noe bestemmelsesrett over barnas partnervalg, så det er ikke akkurat kongefamilien som har valgt denne mannen, det er Märtha Louise selv. Anonymkode: e1c07...c79 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Belima Skrevet 23. august 2022 #4 Del Skrevet 23. august 2022 Prinsessen har abdisert som anonym c79 skriver. Hun og hennes forlovede var sist å se sammen i 18 års dagen til Ingrid Alexandra og da er på en måte Durek Verret "godtatt" av kongefamilien tror jeg TS mener. Alle vet at kongen ikke kan slettes, men det er nok ment at det kan finnes en annen styringsform for Norge. Ikke alle er like gode til å uttrykke seg, noe som sees ofte her inne på Kvinneguiden. (Blir omtrent alltid kommentert av enkelte også) Jeg så også programmet og må innrømme at jeg ble flau over hvordan DV tjener til lives opphold. Märta Louise og hennes forlovede har like rett som andre til å være med familien i sammenkomster. "Problemet" er vel at sånne offentlige "sammenkomster/selskaper" ofte får stor mediedekning og da blir han jo på en måte en del av kongefamilien som TS skriver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå