Gå til innhold

Har du silikon?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 23.8.2022 den 18.48):

Tja det er vel ikke alle som er enig i at det går an. Når man gjennomgår kosmetiske inngrep, bruker mange tusenvis og til og med utsetter seg for risiko, for å passe inn i en skjønnhetsmal laget av og for menn, kun for å få innpass hos menn så er man ikke feminist med handlingene sine. Heller antifeministisk. Man viderefører en standard som skaper mye ulykkelighet og smerte for kvinner.

Anonymkode: 92ddc...5b5

Eh, ok. Jeg er lesbisk og har silikon. 

Anonymkode: f007c...434

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Så hvordan vil du ta opp dette med samboeren din nå da. Du har jo på en måte lirt ham. Og tror du han hadde likt puppene dine like godt etterpå, når han er vant med dem store og myke?

Anonymkode: 9e373...1a5

Jeg tok silikon mange år før hans tid, så jeg har for faen ikke lurt ham! Han er ikke så overfladisk at han kun tenker på utseende. Jeg har aldri "turt" å si det, mye fordi jeg syns det er flaut, selv om han ikke er av typen som dømmer noen. Men jeg dømmer meg selv, er det som er problemet. Vet ikke helt hvordan jeg skal si det heller. Han kommer til å like dem etterpå også og det viktigste for ham er at jeg har det bra. Hadde han vært så overfladisk at han hadde syntes det var krise at de ble mindre hadde det vært hans problem. Faktisk. Min kropp, jeg bestemmer. Og jeg hater de pokkers puppene, jeg angrer så bittert på at jeg var så dum den gangen... Myke blir de jo etterpå også, bare mindre.

Jeg har ikke bestemt meg helt 100% enda, men jeg kommer nok til å ta de ut. Hvis det er så at jeg har breast implant illness i tillegg til sykdommen jeg har kan det hende fatiguen, konsentrasjonsvanskene, hjernetåke, hodepinen, svimmelheten, glemsomheten og de andre symptomene jeg har blir bedre også og det hadde vært helt fantastisk. Vanskelig å si om jeg har breast implant illness siden sykdommen min gir samme symptomer og det er jo ikke noe som kan ses på prøver, akkurat. 

Anonymkode: 54871...7e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde lyst på før, men etter graviditet og amming (de ble mye større enn vanlig) fant jeg ut at jeg trives best med små

Anonymkode: 93948...485

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...