Wilma89 Skrevet 24. august 2022 #61 Del Skrevet 24. august 2022 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Tenk at det er mulig å debattere så innmari idiotisk. Du linker til plastisk kirurgi 🤣 Huff, hvordan er det mulig!! Det er ikke garanti for noe, men utrolig egoistisk å fylle brystene med jalla og ikke kunne amme sitt nyfødte barn! Langt flere med silikon sliter med ammingen og har mindre melkeproduksjon. Utrolig selvsentrert er enkelte kvinner! Stakkars barn. Så ser man jo hvor tungt enkelte tar det når det kommer til stykket, og angrer fælt mår de har den nyfødte på brystet. Anonymkode: 0462e...ee9 Ja enig at jeg kunne brukt mer tid på å finne grunnlag for argumentasjon, men syns det er provoserende at du sier stakkars barn når det er mange kvinner som sliter/ikke får til amming uavhengig av silikon eller ikke. Har selv naturlige bryster og har ikke fått til amming. Og faktumet er at silikon nødvendigvis ikke er grunnen til at man ikke kan amme barnet sitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #62 Del Skrevet 24. august 2022 10 hours ago, AnonymBruker said: Samme her 😁 Anonymkode: 7b469...605 Digger silikon!!!! Mann 39 Anonymkode: 84eaf...4fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #63 Del Skrevet 24. august 2022 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Tja det er vel ikke alle som er enig i at det går an. Når man gjennomgår kosmetiske inngrep, bruker mange tusenvis og til og med utsetter seg for risiko, for å passe inn i en skjønnhetsmal laget av og for menn, kun for å få innpass hos menn så er man ikke feminist med handlingene sine. Heller antifeministisk. Man viderefører en standard som skaper mye ulykkelighet og smerte for kvinner. Anonymkode: 92ddc...5b5 Det handler ikke alltid om "innpass hos menn". For meg handlet det om at puppene mine ble tomme skinnposer som hang ned til navlen etter vektnedgang og svangerskap, og det å føle seg "normal". Jeg hadde J-cup før inngrepet (men da var det bare skinn som kveilet seg nedi BH-en), og har fortsatt J-cup. Jeg er for øvrig singel og har ingen planer om å finne meg noen mann, dette var for min egen del. Anonymkode: b7f3d...f07 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
supermamz Skrevet 24. august 2022 #64 Del Skrevet 24. august 2022 Nei, kunne aldri ha tatt det heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ænema Skrevet 24. august 2022 #65 Del Skrevet 24. august 2022 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Tallet i bh-størrelsen sier hvor stor omkretsen rundt brystkassen din er, under puppene. Dersom omkretsen der faktisk er 75 cm er du ikke veldig tynn, dersom du ikke er 2 meter høy eller noe da. Selv er jeg 178 høy, og ikke spesielt tynn(har bikket over i lett overvekt), men jeg bruker 65/70. 70 må jeg ha i aller innerste hekte for at den ikke skal være for vid. Anonymkode: c42c6...9ef det finnes faktisk folk som har BREDERE brystkasse/ benbygning selv om de er tynne. det betyr ikke at det ligger fett utenpå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet 24. august 2022 #66 Del Skrevet 24. august 2022 Jeg har naturlige medium store pupper og akter å fortsette med det. De har funket helt ypperlig til det de er ment for - nemlig å produsere mat til babyer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #67 Del Skrevet 24. august 2022 Ja, tok det for 20 år siden og angrer som en hund. Var veldig fornøyd de første 10 årene da. Jeg var nesten flat fra før og la ikke inn så veldig mye, så de ser naturlige ut og er ikke større enn en god håndfull. Samboeren min vet faktisk ikke at jeg har silikon en gang. Men likevel syns jeg de er for store for min kropp og jeg savner mine små nesten flate pupper. Små pupper er mye finere enn store syns jeg. Har muligens fått breast implant illness også, men er vanskelig å si om plagene kommer av implantatene eller en medfødt sykdom jeg har som gir samme symptomer, eller om det er en kombinasjon av begge. Planlegger å ta ut implantatene og kanskje ta et lite brystløft om "nødvendig". Er over 40, så ikke sikkert huden trekker seg like bra tilbake som den ville gjort om jeg var 20 😂 vil ikke ha tomme hengepupper, men vil ha smååå. 65B hadde vært perfekt. Anonymkode: 54871...7e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #68 Del Skrevet 24. august 2022 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Digger silikon!!!! Mann 39 Anonymkode: 84eaf...4fe Du er på feil forum, gutten min. Gå på Kvinneguiden. Anonymkode: 26c91...6a4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #69 Del Skrevet 24. august 2022 Jeg har ikke, og kjenner ingen som har eller har hatt. Tror faktisk ikke jeg har møtt noen med silikonpupper en gang... Anonymkode: d28ee...fbb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #70 Del Skrevet 24. august 2022 Ja, har hatt det noen år. Er glad jeg hadde en oppegående kirurg som insisterte på en liten størrelse med naturlig 'drop' og utførte arbeidet pent. Mannen vet det selvsagt, og min søster. Ellers er det ikke akkurat noe jeg går rundt og averterer nei. Det er selvsagt heller ikke noe folk kommer og spør om... (Og at 50% av kvinner har det er selvsagt helt feil). Anonymkode: 9aff3...640 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 24. august 2022 #71 Del Skrevet 24. august 2022 Nei, og kunne heller ikke tenkt meg det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #72 Del Skrevet 24. august 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg har ikke, og kjenner ingen som har eller har hatt. Tror faktisk ikke jeg har møtt noen med silikonpupper en gang... Anonymkode: d28ee...fbb Det vet du faktisk ikke. Ikke en gang bestevenninna mi vet at jeg har silikon. Kun jeg selv som vet det. Anonymkode: 54871...7e8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #73 Del Skrevet 24. august 2022 Har gjort det motsatte, brystreduksjon. Gikk fra G-cup til B-cup, har aldri angret. Anonymkode: a3915...6d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #74 Del Skrevet 24. august 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det vet du faktisk ikke. Ikke en gang bestevenninna mi vet at jeg har silikon. Kun jeg selv som vet det. Anonymkode: 54871...7e8 Pluss leger og helsepersonell der det står med stor skrift på journalen din 🤣 Anonymkode: 0462e...ee9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PurpleTuliip Skrevet 24. august 2022 #75 Del Skrevet 24. august 2022 Naturlige. Ingen plan om å gjøre noe med de heller. Syns de er okai som de er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #76 Del Skrevet 24. august 2022 K46, og ingen jeg noen sinne har kjent eller hatt som bekjent har silikon. Sikkert noen få av dem som har det uten at jeg vet om det, men det er garantert mye færre enn 50 prosent som har silikon. Anonymkode: bce61...b33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mysticgirl Skrevet 24. august 2022 #77 Del Skrevet 24. august 2022 Naturlige og 75 H Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2022 #78 Del Skrevet 26. august 2022 AnonymBruker skrev (På 24.8.2022 den 0.42): Ehh nææ, 90% av menn liker ikke silikon. Anonymkode: d0ecf...cfd De sier de ikke liker silikon fordi det er det ‘politisk korrekte å si. Sannheten er at jeg ikke vet om en eneste mann som har valgt bort en kvinne eller mislikt silikonen hennes om han er i situasjonen der en kjæreste/potensiell kjæreste ønsker eller har dette. De fleste elsker brystene til disse kvinnene. Men snakker kanskje ikke så høyt om det til folk. Anonymkode: 9e373...1a5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2022 #79 Del Skrevet 26. august 2022 AnonymBruker skrev (På 24.8.2022 den 11.31): Ja, tok det for 20 år siden og angrer som en hund. Var veldig fornøyd de første 10 årene da. Jeg var nesten flat fra før og la ikke inn så veldig mye, så de ser naturlige ut og er ikke større enn en god håndfull. Samboeren min vet faktisk ikke at jeg har silikon en gang. Men likevel syns jeg de er for store for min kropp og jeg savner mine små nesten flate pupper. Små pupper er mye finere enn store syns jeg. Har muligens fått breast implant illness også, men er vanskelig å si om plagene kommer av implantatene eller en medfødt sykdom jeg har som gir samme symptomer, eller om det er en kombinasjon av begge. Planlegger å ta ut implantatene og kanskje ta et lite brystløft om "nødvendig". Er over 40, så ikke sikkert huden trekker seg like bra tilbake som den ville gjort om jeg var 20 😂 vil ikke ha tomme hengepupper, men vil ha smååå. 65B hadde vært perfekt. Anonymkode: 54871...7e8 Så hvordan vil du ta opp dette med samboeren din nå da. Du har jo på en måte lirt ham. Og tror du han hadde likt puppene dine like godt etterpå, når han er vant med dem store og myke? Anonymkode: 9e373...1a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2022 #80 Del Skrevet 26. august 2022 Før i tiden; helt uaktuelt for meg! Nå, etter brystkreft; Ja tusen takk! For mitt medfødte brystvev holdt på å ta livet mitt. Silikon er ofte da det beste alternativet for mange, for det å transplantere eget vev krever mye «ekstra» på magen som ikke alle har, det er en lang og omfattende operasjon, og det tar lengre tid å heles. Ønsker alle dere flotte damer friske bryster videre! Dere skal være så glade for dem uansett form og med eller uten silikon 💕 Anonymkode: b4089...d10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå