Woah0 Skrevet 22. august 2022 #1 Del Skrevet 22. august 2022 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kågebruker Skrevet 22. august 2022 #2 Del Skrevet 22. august 2022 Nei. Den første er litt underholdnende, men først og fremst teit. De to neste er pinlige. Så mye dårlig dialog. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 22. august 2022 #3 Del Skrevet 22. august 2022 Har bare sett den første, syns ikke den var noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Velvia Skrevet 22. august 2022 #4 Del Skrevet 22. august 2022 Overhodet ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melpomene Skrevet 22. august 2022 #5 Del Skrevet 22. august 2022 Ja, veldig glad i alle fire. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drizzt Skrevet 22. august 2022 #6 Del Skrevet 22. august 2022 I sin tid var de noe i egen liga. Jeg kan ikke si at jeg liker dem, men kan godt se dem igjen. Spesielt morsomt er det med Neos grønne Nokia telefon som i sin tid var nyeste teknologi og nå fremstår som ... vel, arkaisk 😄 Her fra filmen: 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Woah0 Skrevet 22. august 2022 Forfatter #7 Del Skrevet 22. august 2022 Drizzt skrev (14 minutter siden): I sin tid var de noe i egen liga. Jeg kan ikke si at jeg liker dem, men kan godt se dem igjen. Spesielt morsomt er det med Neos grønne Nokia telefon som i sin tid var nyeste teknologi og nå fremstår som ... vel, arkaisk 😄 Her fra filmen: En ting som var bra er hvor lett det er å trykke på knapper. Jeg eier en Nokia 8000 av den grunn. Men tror du folk i fremtiden vil lage vitser anngående smart telefoner, siden de er kjempestore. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 #8 Del Skrevet 22. august 2022 Nei, overvurdert og elendig presentasjon av skuespillerne. Anonymkode: 06195...ad6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 #9 Del Skrevet 22. august 2022 Elsker den første. De andre skulle aldri vært laget. Anonymkode: cdea1...e59 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 22. august 2022 #10 Del Skrevet 22. august 2022 Den første er en av tidenes beste filmer etter min mening.den har mange nivåer og er dyp men samtidig underholdene og actionfylt. Reloaded og revolutions er også bra men ikke på samme nivå som den første. Mens ressurection er katastrofalt dårlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 #11 Del Skrevet 22. august 2022 Den førte syns jeg var topp underholdning. De andre husker jeg knapt. Og litt usikker om jeg egentlig så den tredje.Oj, såååååå lenge siden... Anonymkode: 76416...43a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 #12 Del Skrevet 22. august 2022 Den første satt jeg fjetret av på kino. Var 19 år og født i går, jeg tror det var perfekt alder for den. De neste sovnet jeg nesten av. Og den første tålte ikke like godt gjensyn da jeg så den på nytt mange år senere. Anonymkode: 272fe...32e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ltfutt Skrevet 22. august 2022 #13 Del Skrevet 22. august 2022 Den første var helt rå syns jeg. -Nr.2 har jeg sett, men husker knapt nok hva som skjer i den, så den har nok ikke satt like dype "spor". 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunshade83 Skrevet 22. august 2022 #14 Del Skrevet 22. august 2022 Første var meget bra. 2 grei og ikke sett det siste derfra. Hadde Matrix på VHS og sovnet inn til den i en lengre periode. Good old times! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 22. august 2022 #15 Del Skrevet 22. august 2022 Da jeg (ganske tilfeldig) så den første, var det noe av det beste jeg har sett, selv på et slitent student-fellesrom-tv. Der og da bestemte jeg meg for at det skulle bli min første DVD og det ble det, selv før jeg vant en DVD-spiller (med surround som fremdeles brukes daglig). Nr. 2 og 3 så jeg på kino, de var ok. Det beste var selvfølgelig biljakten. Har ikke sett nr. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 #16 Del Skrevet 22. august 2022 Den første var ganske kul. De to neste ble bare teit. Jeg ser noen i tråden snakker om en fjerde?! Den har gått meg hus forbi. Jeg gjetter på at jeg ikke har gått glipp av noe stort. Anonymkode: e5037...60f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 #17 Del Skrevet 22. august 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Den første satt jeg fjetret av på kino. Var 19 år og født i går, jeg tror det var perfekt alder for den. De neste sovnet jeg nesten av. Og den første tålte ikke like godt gjensyn da jeg så den på nytt mange år senere. Anonymkode: 272fe...32e Samme her. Så den to ganger på kino! Magisk opplevelse, den var jo noe helt nytt og annerledes i 1999. Anonymkode: d8729...38a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ghostface Skrevet 22. august 2022 #18 Del Skrevet 22. august 2022 Likte den første fordi den var fascinerende i sin tid, men ikke de andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 #19 Del Skrevet 22. august 2022 Har ikke sett dem. Er ikke gammel. Anonymkode: 1586f...a11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunshade83 Skrevet 22. august 2022 #20 Del Skrevet 22. august 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har ikke sett dem. Er ikke gammel. Anonymkode: 1586f...a11 Ligger på HBO. Ungdommen nå til dags 😝 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå