AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 #1 Del Skrevet 22. august 2022 Jada, er bare hår, men det er jo en veldig stor forandring likevel. Det blir tatt gradvis ifølge frisøren, men allerede etter besøket idag vil jeg merke stor forskjell tydeligvis. Alle tror jeg vil kle det kjempe godt og at de vil stå i stil med de knall blå øynene mine, men jeg begynner nesten å bli litt for nervøs.😅 Frisøren er kjempe dyktig og har lang erfaring. Har hår til godt over skuldrene så er MYE hår som skal farges. Hva er det absolutt verste som kan skje? Noen som har angret seg? Anonymkode: 6cc96...f41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 #2 Del Skrevet 22. august 2022 Hvis du gruer deg, lar du bare være å farge håret. Anonymkode: 1ca55...e86 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 #3 Del Skrevet 22. august 2022 Hvorfor skal du gjøre det hvis du gruer deg? Det er ditt hår, du kan ha det den fargen du vil uansett hva andre måtte mene at du passer. Anonymkode: 38b70...485 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 #4 Del Skrevet 22. august 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Noen som har angret seg? Litt, jeg ble veldig lett på tråden når jeg ble blondine. Anonymkode: 6be6a...48f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #5 Del Skrevet 29. august 2022 On 8/22/2022 at 10:11 AM, AnonymBruker said: Litt, jeg ble veldig lett på tråden når jeg ble blondine. Anonymkode: 6be6a...48f Det har da ingenting med hårfargen å gjøre 🤦🏼♀️ Anonymkode: 57690...bd3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå