Gå til innhold

Noen her som har sett Elvis-filmen?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 2.9.2022 den 23.50):

Synes filmen var sjelløs, og det er vel egentlig det siste man kan forvente av en film om Elvis. Men Luhrmann lager som regel emosjonelt kalde og flate filmer der fokuset er et helt annet sted enn på følelser, så min feil at jeg forventet meg noe bedre. 
Men hovedrolleinnehaveren gjorde en god jobb. Bare synd de måtte ha med stive Hanks, lurer på hva han har på folka i Hollywood siden de til stadighet gir ham store roller. Jaja, Hollywood er ikke akkurat opptatt av dyktige skuespillere, da. 

Anonymkode: 82c0c...be9

Enig at filmen var sjelløs. Synes det er et problem for tiden. Det lages så mye med store navn for å tjene penger, så mangler det så mye sjel og "passion". I tillegg synes jeg den var rotete. 

Synd, for jeg må bare si at Austin Butler gjorde en god figur og fy søren så kjekk han er! Jeg mistet pusten, han er jo helt utenomjordisk vakker! Ble ganske svett her i stua. Gikk ut av mitt gode skinn😅

Anonymkode: 5c0f3...c52

• Liker 5
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Jeg likte ikke filmen, og syntes ikke Butler gjorde en god Elvis i det hele tatt: lignet ikke i hverken utseende eller fakter og har null mimikk i ansiktet.

Anonymkode: 4c718...695

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...