Adrenalina1 Skrevet 26. august 2022 #21 Del Skrevet 26. august 2022 AnonymBruker skrev (På 22.8.2022 den 16.30): Nei, men går å venter på at den skal komme til nå streaming side. Tar vell en evighet før den kommer på netflix, hbo eller viaplay. Forsøker å holde meg unna spoilere og klipp, har bare fått med meg at den er bra. Ikke sett stort, med vilje og slik skal det være til jeg ser den. Er ikke noe glad i å dra på kino. Anonymkode: f941c...375 Den er på Viaplay. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnAngel Skrevet 28. august 2022 #22 Del Skrevet 28. august 2022 Så den på Viaplay Likte den godt, men sikkert enda bedre å se den på kino Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heip Skrevet 29. august 2022 #23 Del Skrevet 29. august 2022 Ble litt skuffet jeg. Butler var fantastisk!!!! Men filmen var laget så "rask" på en måte, litt masete. Hadde likt den mye bedre hvis den var litt roligere og handlet mer om følelser og privatlivet ol. Men handlingen var jo veldig mye om manageren..som også gjorde en bra skuespillerjobb. Synes det var kult at de fikk frem at det var gospel han egentlig ville holde på med da. Stakkars mann, trist at det endte sånn for han. Også ble jeg positivt overrasket over at han var så inspirert av "svart" musikk og var venner med de i en rasistisk tid, det har jeg aldri fått med meg flr. Tror han var en fantastisk fyr! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #24 Del Skrevet 29. august 2022 Heip skrev (2 timer siden): Ble litt skuffet jeg. Butler var fantastisk!!!! Men filmen var laget så "rask" på en måte, litt masete. Hadde likt den mye bedre hvis den var litt roligere og handlet mer om følelser og privatlivet ol. Men handlingen var jo veldig mye om manageren..som også gjorde en bra skuespillerjobb. Synes det var kult at de fikk frem at det var gospel han egentlig ville holde på med da. Stakkars mann, trist at det endte sånn for han. Også ble jeg positivt overrasket over at han var så inspirert av "svart" musikk og var venner med de i en rasistisk tid, det har jeg aldri fått med meg flr. Tror han var en fantastisk fyr! Føler det er litt sånn med Baz Lurhmanns filmer, at de blir litt raske. Ser det med «Moulin Rouge» også. Irriterende inne i mellom, men til gjengjeld fikk vi en film som varte i nesten 3 timer, så jeg kan se forbi det 😊 Anonymkode: eb1c2...849 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 29. august 2022 #25 Del Skrevet 29. august 2022 (endret) . Endret 11. november 2023 av Nasse Nøff ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #26 Del Skrevet 29. august 2022 4 hours ago, Heip said: Ble litt skuffet jeg. Butler var fantastisk!!!! Men filmen var laget så "rask" på en måte, litt masete. Hadde likt den mye bedre hvis den var litt roligere og handlet mer om følelser og privatlivet ol. Men handlingen var jo veldig mye om manageren..som også gjorde en bra skuespillerjobb. Synes det var kult at de fikk frem at det var gospel han egentlig ville holde på med da. Stakkars mann, trist at det endte sånn for han. Også ble jeg positivt overrasket over at han var så inspirert av "svart" musikk og var venner med de i en rasistisk tid, det har jeg aldri fått med meg flr. Tror han var en fantastisk fyr! Ja, jeg synes også det ble for mye fokus på manageren, selv om han ble spilt av fantastiske Tom Hanks. Men uansett en veldig fin film. Og rørende når den ekte Elvis synger på slutten. Så ødelagt av rusmidler på det tidspunktet, og døden nær, og likevel en sånn fremførelse. Fantastisk. Anonymkode: 7c3da...595 3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ichiko Skrevet 29. august 2022 #27 Del Skrevet 29. august 2022 5 hours ago, Heip said: Også ble jeg positivt overrasket over at han var så inspirert av "svart" musikk og var venner med de i en rasistisk tid, det har jeg aldri fått med meg flr. Elvis var selv av blandet bakgrunn(bl.a. Cherokee og jøde), og vokste opp i den ytterste fattigdom i sørstatsghettoer. Hans dødfødte tvillingbror måtte gravlegges i en skoeske, fordi familien hadde ikke råd til kiste. Svartes musikk, spesielt gospel, var der i hele hans liv; han støttet svartes kamp for borgerrettigheter, hadde gode venner blant dem og framførte flere sanger som omhandler deres virkelighet - sjekk f.eks. "In The Ghetto" og den utrolige "If I Can Dream"; sistnevnte en hyllest til Martin Luther King Jr. På Youtube finnes det flere "reaction"-videoer med nåtidige unge, svarte artister som oppdager Elvis' musikk og er "mind blown" over hvor hans stil, sanger og ikke minst tekster: de treffer virkelig. 2 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #28 Del Skrevet 29. august 2022 Tom Hanks angret visstnok på at han tok rollen 😛 Anonymkode: fbe99...529 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #29 Del Skrevet 29. august 2022 Nasse Nøff ❤ skrev (4 timer siden): Den kommer til HBO Max 2. September! Gleder meg til å endelig se den. Er så glad for at det er slutt på at vi i Norge må vente 2 år før vi får sett nye filmer på andre steder enn kino. Aldri gått 2 år 🤨 vanligvis 6 måneder fra kino til dvd Anonymkode: fbe99...529 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heip Skrevet 30. august 2022 #30 Del Skrevet 30. august 2022 Ichiko skrev (21 timer siden): Elvis var selv av blandet bakgrunn(bl.a. Cherokee og jøde), og vokste opp i den ytterste fattigdom i sørstatsghettoer. Hans dødfødte tvillingbror måtte gravlegges i en skoeske, fordi familien hadde ikke råd til kiste. Svartes musikk, spesielt gospel, var der i hele hans liv; han støttet svartes kamp for borgerrettigheter, hadde gode venner blant dem og framførte flere sanger som omhandler deres virkelighet - sjekk f.eks. "In The Ghetto" og den utrolige "If I Can Dream"; sistnevnte en hyllest til Martin Luther King Jr. På Youtube finnes det flere "reaction"-videoer med nåtidige unge, svarte artister som oppdager Elvis' musikk og er "mind blown" over hvor hans stil, sanger og ikke minst tekster: de treffer virkelig. Ååå når du skriver sånn håper jeg de lager en Elvis film til! Elvis ♥️♥️ In the ghetto er fantastisk. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ichiko Skrevet 30. august 2022 #31 Del Skrevet 30. august 2022 2 hours ago, Heip said: Ååå når du skriver sånn håper jeg de lager en Elvis film til! Elvis ♥️♥️ In the ghetto er fantastisk. Kanskje det blir flere, Elvis er jo The King 😊 In The Ghetto er virkelig fantastisk, men har du sett denne? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #32 Del Skrevet 1. september 2022 Jeg syns Austin Butler gjorde en fantastisk jobb, men filmen var minst en halvtime for lang. Og jeg syns manageren fikk for stor plass i historien, skulle gjerne sett mer av han og Pricillas forhold f. eks. Skulle også ønske de hadde vist et annet klipp på slutten. De viste vel den siste konserten Elvis gjorde, hvor han var helt ødelagt av dop. Det hadde vært mer verdig å avslutte med et ekte klipp som videoen over. At han slet på slutten var jo tydelig nok, syns det var litt trist å avslutte med et ekte klipp hvor han var døden nær. Anonymkode: a0307...fc1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #33 Del Skrevet 1. september 2022 AnonymBruker skrev (På 21.8.2022 den 21.34): Helt enig! 😊 Var et par ganger jeg ble usikker på om det var han eller Elvis fordi likheten var så stor 👀 Han ga alt (leste han ble lagt inn på sykehuset rett etter innspillingen var ferdig). Anonymkode: eb1c2...849 Nei, han var ikke så lik Elvis at man kunne bli usikker. Men god var han. Anonymkode: 3bd1b...3b9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #34 Del Skrevet 1. september 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg syns Austin Butler gjorde en fantastisk jobb, men filmen var minst en halvtime for lang. Og jeg syns manageren fikk for stor plass i historien, skulle gjerne sett mer av han og Pricillas forhold f. eks. Skulle også ønske de hadde vist et annet klipp på slutten. De viste vel den siste konserten Elvis gjorde, hvor han var helt ødelagt av dop. Det hadde vært mer verdig å avslutte med et ekte klipp som videoen over. At han slet på slutten var jo tydelig nok, syns det var litt trist å avslutte med et ekte klipp hvor han var døden nær. Anonymkode: a0307...fc1 Nå har ikke jeg sett filmen, men jeg har sett siste konserten Elvis gjorde. Ja, Elvis er ødelagt av dop , men han sang fortsatt som en gud på den siste konserten som var kun 2 måneder før han døde. Jeg synes den konserten var en verdig avslutning på karrieren hans. Anonymkode: f26ca...c84 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 #35 Del Skrevet 2. september 2022 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Nei, han var ikke så lik Elvis at man kunne bli usikker. Men god var han. Anonymkode: 3bd1b...3b9 Deg om det 😊 Nå tenkte ikke jeg ansikt med den kommentaren, men mer bevegelsene/faktene, og jeg ble inne i mellom usikker. Kommer litt an på hvilken vinkel man ser personen i og 😉 Anonymkode: eb1c2...849 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 #36 Del Skrevet 2. september 2022 AnonymBruker skrev (På 1.9.2022 den 20.25): Nei, han var ikke så lik Elvis at man kunne bli usikker. Men god var han. Anonymkode: 3bd1b...3b9 Jeg tror vedkommende snakker om sluttscenen. Der klarte hvert fall ikke jeg å se forskjell. Anonymkode: df9b9...132 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 #37 Del Skrevet 2. september 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Deg om det 😊 Nå tenkte ikke jeg ansikt med den kommentaren, men mer bevegelsene/faktene, og jeg ble inne i mellom usikker. Kommer litt an på hvilken vinkel man ser personen i og 😉 Anonymkode: eb1c2...849 Ja, faktene var helt lik Butler var Elvis i denne filmen. I den siste scenen så jeg ikke forskjell. Anonymkode: df9b9...132 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 #38 Del Skrevet 2. september 2022 Synes filmen var sjelløs, og det er vel egentlig det siste man kan forvente av en film om Elvis. Men Luhrmann lager som regel emosjonelt kalde og flate filmer der fokuset er et helt annet sted enn på følelser, så min feil at jeg forventet meg noe bedre. Men hovedrolleinnehaveren gjorde en god jobb. Bare synd de måtte ha med stive Hanks, lurer på hva han har på folka i Hollywood siden de til stadighet gir ham store roller. Jaja, Hollywood er ikke akkurat opptatt av dyktige skuespillere, da. Anonymkode: 82c0c...be9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 #39 Del Skrevet 2. september 2022 Denne scenen her... Anonymkode: df9b9...132 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #40 Del Skrevet 3. september 2022 Litt avsporing, men Al Yankovics får også en slik dokumentarfilm: Anonymkode: 6333d...388 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå