flusa Skrevet 22. august 2022 #41 Skrevet 22. august 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): En som ikke hadde råd til mat og ble tydelig stresset, så jeg betale. Var det dumt? Jeg har hjulpet en tidligere med å få seg jobb så jeg ga denne et visittkort å sa at den dagen livet smiler så ta kontakt. Blir det feil å betale maten deres? Jeg får så vondt av de, selv om jeg vet at de har satt seg i det selv. Anonymkode: 5cbfe...26e Det er jo kjempesnilt av deg å betale maten for andre,herreli♡så god du er♡de ble sikkert kjempetakknemlige for deg♡skulle vært flere som deg♡
AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 #42 Skrevet 22. august 2022 AnonymBruker skrev (19 timer siden): En som ikke hadde råd til mat og ble tydelig stresset, så jeg betale. Var det dumt? Jeg har hjulpet en tidligere med å få seg jobb så jeg ga denne et visittkort å sa at den dagen livet smiler så ta kontakt. Blir det feil å betale maten deres? Jeg får så vondt av de, selv om jeg vet at de har satt seg i det selv. Anonymkode: 5cbfe...26e Hvorfor skulle det være dumt? Jeg pleier ofte å gi småpenger til narkomaner, hvorfor ikke? Vi selv bestemmer hvem og hvor vi bruker pengene våre. Anonymkode: 3193a...049
AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 #43 Skrevet 22. august 2022 flusa skrev (6 timer siden): Det er jo kjempesnilt av deg å betale maten for andre,herreli♡så god du er♡de ble sikkert kjempetakknemlige for deg♡skulle vært flere som deg♡ Sorry men hvordan får du til det hjerte der? Anonymkode: 3193a...049 1
MissIndependent45 Skrevet 22. august 2022 #44 Skrevet 22. august 2022 Kjempefint, synes jeg. At de selv er skyld i det er en sannhet med modifikasjoner. Veldig mange av dem har traumer og opplevelser som ligger bak. Og til dere som sier pengene går til rus, vel hva så? De trenger dette, uansett hvor feil og trist det er for oss andre. Er det bedre at de må gjøre innbrudd hjemme hos dere? De har det vanskelig nok fra før uten andres moralisering. En alkoholiker kan faktisk dø av DT dersom han brått blir fratatt tilgang til alkohol. Det er ikke bare-bare å slutte med slike ting. De er også mennesker! Og dere som drar inn romfolk og tigging, der er jeg enig. Der er det en rik mafia bak, så null sympati herfra. 1
AnonymBruker Skrevet 22. august 2022 #45 Skrevet 22. august 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Det er ikke sant, man får en deilig følelse så lenge man tar en stor nok dose. Hilsen en som var tungt rusavhengig i flere år, har stått med knekk i knærne og sovna i bakgater rundt omkring i Oslo mang en gang. Det er sant som noen her sier, er man alvorlig avhengig av et kraftig stoff som heroin så er det viktigst å bli eller holde seg frisk, matkjøp kommer i andre rekke. Mat er så billig i forhold til dop uansett så det er ikke egentlig en faktor, man får alltids tak i nok til å overleve selv om det er lite, kjip og dårlig mat. Anonymkode: abde8...48b Jøss, hvordan kom du deg ut av det? Gratulerer! Anonymkode: be208...73c
flusa Skrevet 22. august 2022 #46 Skrevet 22. august 2022 (endret) AnonymBruker skrev (2 timer siden): Sorry men hvordan får du til det hjerte der? Anonymkode: 3193a...049 Har android tlf, og ligger på alfabet listen🤗 Endret 22. august 2022 av flusa 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå