Million Skrevet 23. august 2022 #41 Skrevet 23. august 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Klargjør du søppelbøtta for nestemann på samme måte? Anonymkode: bb1e2...4f2 Hvorfor det? Merkelig spørsmål.
AnonymBruker Skrevet 23. august 2022 #42 Skrevet 23. august 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hvor har dere det da? På stua? Kjøkkenet? Anonymkode: f955f...130 På ene badet har vi eget toalettrom, så er sikkert det personen sikter til. Det er veldig praktisk. Særlig om man er to som ofte bruker badet samtidig. Anonymkode: 362bd...131 1
AnonymBruker Skrevet 23. august 2022 #43 Skrevet 23. august 2022 Jeg lukker ikke lokket på offentlige steder, og liker det ikke når andre har lukket lokket. Trodde vi alle var enige om at vi ønsket å ta minst mulig på sånne fellestoaletter? Det er jo dtitskittent inne i sånne små båser uansett. Anonymkode: 71b98...ee2 2
AnonymBruker Skrevet 23. august 2022 #44 Skrevet 23. august 2022 Jeg åpner dolokket etter å ha trekt ned for å se at alt gikk ned, så hos meg vil det aldri være nede etterpå. Det er også slik at det finnes noe forskning som sier at det tar lengre tid før lukten forsvinner om du har dolokket nede. Men mot og venner liker å trekke ned toalettet uten å ta ned dolokket, det er liksom bare pynt for dem. Så gremmes jeg over å tenke over hvor mye bakterier de freser ut over tannbørste og lignende. Men jeg sier ingenting. Anonymkode: 3a4c0...1f5
Liveterspennende Skrevet 24. august 2022 #45 Skrevet 24. august 2022 Er så enig med deg TS, dette er en merkelig sak. Har selv lagt meg til vane (som mann) å alltid legge ned toalett lokket, fikk den inn under oppveksten. Når man har venner på besøk blir det stående oppe, er man hos noen står det oppe, samme på jobben. Det som overrasket meg mest er et vennepar som lever i det sinnsykt flotte huset, er super opptatt av helse, trening og heller ene agurk smoothie etter den andre i trynet, de er jo så sunne og friske. De har alle sine håndklær hengende like ved siden av toalettet, med lokket stående opp og gape. Har kjøpt noen ord på nett som ble limt på undersiden av våre lokk, og de forteller på en morsom måte at du er idiot om du skyller uten å lukke.
AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #46 Skrevet 24. august 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg lukker ikke lokket på offentlige steder, og liker det ikke når andre har lukket lokket. Trodde vi alle var enige om at vi ønsket å ta minst mulig på sånne fellestoaletter? Det er jo dtitskittent inne i sånne små båser uansett. Anonymkode: 71b98...ee2 Og du vasker deg ikke på hendene etter toalettbesøk? Anonymkode: 71547...970
AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #47 Skrevet 24. august 2022 TS, jeg er så glad du finnes for det betyr at jeg ikke er alene 😄 jeg kjemper en kamp i motvind på hjemmebane, og etter 15 år tror jeg mannen har gjort sport i å ikke legge det jævla lokket ned... Til og med barnebarnet på to år legger ned lokket når det er åpent liksom... men han, nei ikke søren! 😎 men ringen, DEN legger han ned igjen!! Ellers, på jobb, offentlige steder osv forventer jeg egentlig ikke at folk flest skal treffe bossbøtta en gang fordi de fleste er griser i det offentlige rom når ingen ser dem... Anonymkode: 5cab0...b56
AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #48 Skrevet 24. august 2022 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): TS, jeg er så glad du finnes for det betyr at jeg ikke er alene 😄 jeg kjemper en kamp i motvind på hjemmebane, og etter 15 år tror jeg mannen har gjort sport i å ikke legge det jævla lokket ned... Til og med barnebarnet på to år legger ned lokket når det er åpent liksom... men han, nei ikke søren! 😎 men ringen, DEN legger han ned igjen!! Ellers, på jobb, offentlige steder osv forventer jeg egentlig ikke at folk flest skal treffe bossbøtta en gang fordi de fleste er griser i det offentlige rom når ingen ser dem... Anonymkode: 5cab0...b56 Her er det faktisk mannen som er mest hissig på gjester som ikke gidder legge ned lokket. Han jobber innen helse 😅 Har du prøvd å vise han en av disse illustrasjonsvideoene der du ser hvordan dråpene blir spredd i 2meters omkrets? Anonymkode: 362bd...131
AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #49 Skrevet 24. august 2022 AnonymBruker skrev (På 21.8.2022 den 18.51): Er kvinne. Lukker ikke lokket hjemme. Men mannen min gjør det. Anonymkode: 7d32f...4fb Jeg og mannen har hatt diskusjonen hjemme vi også! Jeg mener at så lenge ringen er nede, og døra lukket, så er jeg fornøyd! Og han er oppdratt til å alltid lukke lokket. Anonymkode: 1d2ab...2fe
Mina 2 Skrevet 24. august 2022 #50 Skrevet 24. august 2022 Jeg har tannbørsten i skapet. Veldig greit med hensyn til støv og basselusker 😊
AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #51 Skrevet 24. august 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Og du vasker deg ikke på hendene etter toalettbesøk? Anonymkode: 71547...970 Eh, jo, da er jeg jo ferdig. Men mellom det å ta på dolokket og å få vasket hendene har jeg ikke lyst til å få andres tiss på klærne mine🤢 Anonymkode: 71b98...ee2 1
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #52 Skrevet 25. august 2022 Liveterspennende skrev (På 24.8.2022 den 3.31): Er så enig med deg TS, dette er en merkelig sak. Har selv lagt meg til vane (som mann) å alltid legge ned toalett lokket, fikk den inn under oppveksten. Når man har venner på besøk blir det stående oppe, er man hos noen står det oppe, samme på jobben. Det som overrasket meg mest er et vennepar som lever i det sinnsykt flotte huset, er super opptatt av helse, trening og heller ene agurk smoothie etter den andre i trynet, de er jo så sunne og friske. De har alle sine håndklær hengende like ved siden av toalettet, med lokket stående opp og gape. Har kjøpt noen ord på nett som ble limt på undersiden av våre lokk, og de forteller på en morsom måte at du er idiot om du skyller uten å lukke. Hvor på nettet fant du det? Jeg vil også finne en måte å fortelle gjestene at de skal ta ned dolokket uten å måtte mase muntlig Anonymkode: 0b554...cea
Gjest Maatte_ha_konto Skrevet 25. august 2022 #53 Skrevet 25. august 2022 Dette her er en av mange grunner til at jeg opprettet konto. Så å si alle bæsjer, nyser, pisser. Med det som utgangspunkt vil disse bakteriene i større og mindre grad være "overalt". Du overlver med et dolokk. Ja du henger deg opp i dette, det er en form for OCD/bakteriefrykt som ikke har så mye å si for deg i praksis. Men du er hjertetlig velkommen til å ha dette opphenget, til irritasjon for blant annet meg. Jeg er aldri syk, borte fra jobb. Jeg tar i i dolokk hjemme, på besøk, på jobb. Det har ikke skadet meg. Jeg har sex, fingrer slikker overlat. Det har heller ikke skadet meg. Voks opp, våkn opp. Oppsøk hjelp, det er mitt råd.
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #54 Skrevet 25. august 2022 On 8/22/2022 at 5:15 PM, AnonymBruker said: Siden jeg er godt oppdratt til å sørge for at toalettet er plettfritt til neste person så åpner jeg selvsagt lokket igjen etter nedspyling for å se at alt er ok. Jeg personlig får alltid litt angst når jeg kommer til et lukket toalett - hva slags syn møter meg når jeg åpner? Huff, så mange ganger jeg har sett bremsespor og lignende etter voksne mennesker. Ekkelt!!! Anonymkode: 33b99...cbc Jeg gjør også dette. Lukker for å spyle og åpner for å sjekke at alt ser fint ut. Jeg tenker at det er fint å etterlate toalettet klart til bruk. Vi har små barn som plutselig må løpe på do og det er greit at man slipper å ta på lokket først når det haster. Anonymkode: 561ff...bdf
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå