M.H85 Skrevet 29. juni 2023 #81 Del Skrevet 29. juni 2023 Xstrella skrev (4 minutter siden): Litt rart det ble slik, men Jar jobber på Karmøy så ikke lett å få til samvær da. Trodde de skiltes som venner, og Jar håpte på de ble sammen igjen. Han skrev alltid fire og deilig på bildene hun la ut etter bruddet. Tror han skjønte forholdet var over etter hvert. Så mulig det er noe der siden han ikke har samvær i hennes bolig lengre. Du har nok rett. Er ferdig med bilder og kommenterer nå fra han og hvor mye han elsket henne og de var verdens beste venner. Tipper forklaringen er enkel....She moved on🙃 Og han har jo tross alt 3 barn han knapt ser,gjerne han ikke får det helt til å møte minste heller særlig mye nå som han og mor ikke er bestevenner lengre. Noen menn tenker gjerne slik..vet ikke. Burde jo uansett hatt mer samvær med sønnen. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 29. juni 2023 #82 Del Skrevet 29. juni 2023 M.H85 skrev (2 minutter siden): Du har nok rett. Er ferdig med bilder og kommenterer nå fra han og hvor mye han elsket henne og de var verdens beste venner. Tipper forklaringen er enkel....She moved on🙃 Og han har jo tross alt 3 barn han knapt ser,gjerne han ikke får det helt til å møte minste heller særlig mye nå som han og mor ikke er bestevenner lengre. Noen menn tenker gjerne slik..vet ikke. Burde jo uansett hatt mer samvær med sønnen. Ja det burde han. Men Jar trives ikke alene. Alltid dameprosjekter. Han bør ta det med ro og finne gleden ved å være alene med seg selv. Å jage etter nye forhold uten å fordøye det gamle blir aldri bra. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 29. juni 2023 #83 Del Skrevet 29. juni 2023 Xstrella skrev (1 minutt siden): Ja det burde han. Men Jar trives ikke alene. Alltid dameprosjekter. Han bør ta det med ro og finne gleden ved å være alene med seg selv. Å jage etter nye forhold uten å fordøye det gamle blir aldri bra. Ofte slik når man er urolig inni seg eller har liten selvtillit,da tåler man ikke være alene. Man jager etter noe nytt..spennende hele tiden. Jeg var slik selv da jeg var 20-30år,så fant jeg mer roen. 🙏 John Arne er jo mye eldre enn meg og han,håper han klarer finne litt ro da.. Gift 3 ganger. 4barn. Holder muligens🙈 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carabilla Skrevet 29. juni 2023 #84 Del Skrevet 29. juni 2023 (endret) Xstrella skrev (1 time siden): Begge. Har Louise onlyfan konto?????? Endret 29. juni 2023 av Carabilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 29. juni 2023 #85 Del Skrevet 29. juni 2023 Orly skrev (3 timer siden): M.H85 skrev (3 timer siden): Stemmer nok i følge nylig kommentar hun selv la ut.👇 Hun oppdrar alebe men det betyr ikke at han ikke er hos far Mulig sporadisk,men alltid alene 100% betyr alene. Om det er 6mnd siden du har hatt barnefri så ja🙈 Er jo det hun skriver. Første gang i år. Vi er i juni... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Llise Skrevet 29. juni 2023 #86 Del Skrevet 29. juni 2023 Carabilla skrev (45 minutter siden): Har Louise onlyfan konto?????? Nei, eldste datteren til JAR 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 29. juni 2023 #87 Del Skrevet 29. juni 2023 Llise skrev (40 minutter siden): Nei, eldste datteren til JAR Står det så dårlig til økonomisk? 🙄 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 29. juni 2023 #88 Del Skrevet 29. juni 2023 Carabilla skrev (4 timer siden): Har Louise onlyfan konto?????? Nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 29. juni 2023 #89 Del Skrevet 29. juni 2023 M.H85 skrev (3 timer siden): Mulig sporadisk,men alltid alene 100% betyr alene. Om det er 6mnd siden du har hatt barnefri så ja🙈 Er jo det hun skriver. Første gang i år. Vi er i juni... han har vært med faren sin før i år, så mei oppdrar 100% alene betyr ikke at hun alltid har han alene. Men hun må fly dit med han så godt mulig hun bor der også under samvær og derfor skriver hun som hun gjør. Hun har lagt ut bilder av far og sønn sammen før i år 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 29. juni 2023 #90 Del Skrevet 29. juni 2023 M.H85 skrev (3 timer siden): Mulig sporadisk,men alltid alene 100% betyr alene. Om det er 6mnd siden du har hatt barnefri så ja🙈 Er jo det hun skriver. Første gang i år. Vi er i juni... Synes det virker rart for vi har da sett at hun har tatt fly til Ålesund/Molde med sønnen for han skal være hos sin pappa. Å det mener jeg at jeg har sett i år 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 29. juni 2023 #91 Del Skrevet 29. juni 2023 elskersommer skrev (20 minutter siden): Synes det virker rart for vi har da sett at hun har tatt fly til Ålesund/Molde med sønnen for han skal være hos sin pappa. Å det mener jeg at jeg har sett i år Forskjell på det og muligens da være i lag alle 3 enn å ha barnefri hjemme og kun sønnen drar.... 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gresshoppa Skrevet 29. juni 2023 #92 Del Skrevet 29. juni 2023 M.H85 skrev (11 timer siden): Du har nok rett. Er ferdig med bilder og kommenterer nå fra han og hvor mye han elsket henne og de var verdens beste venner. Tipper forklaringen er enkel....She moved on🙃 Og han har jo tross alt 3 barn han knapt ser,gjerne han ikke får det helt til å møte minste heller særlig mye nå som han og mor ikke er bestevenner lengre. Noen menn tenker gjerne slik..vet ikke. Burde jo uansett hatt mer samvær med sønnen. Han har fire barn, med tre ulike kvinnfolk😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 29. juni 2023 #93 Del Skrevet 29. juni 2023 Gresshoppa skrev (1 minutt siden): Han har fire barn, med tre ulike kvinnfolk😅 Ja vet. Ei i Ålesund? 2 i England vet jeg og han lille gutten med Louise ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gresshoppa Skrevet 29. juni 2023 #94 Del Skrevet 29. juni 2023 M.H85 skrev (3 minutter siden): Ja vet. Ei i Ålesund? 2 i England vet jeg og han lille gutten med Louise ja. Stemmer. Eldste er forøvrig aktiv på OnlyFans… Hun ble brått fan av heavy/death metal og lagde seg en bruker der - artig kombo, forsåvidt🙊 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 29. juni 2023 #95 Del Skrevet 29. juni 2023 Gresshoppa skrev (8 minutter siden): Stemmer. Eldste er forøvrig aktiv på OnlyFans… Hun ble brått fan av heavy/death metal og lagde seg en bruker der - artig kombo, forsåvidt🙊 Betaler du for å se der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammams Skrevet 29. juni 2023 #96 Del Skrevet 29. juni 2023 Llise skrev (9 timer siden): Nei, eldste datteren til JAR Er det ikke ex-kone nr 2 bosatt i London som er på OnlyFans i Spandex? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gresshoppa Skrevet 29. juni 2023 #97 Del Skrevet 29. juni 2023 Xstrella skrev (4 minutter siden): Betaler du for å se der? Haha, nei. To kjappe søk, så slipper du å betale for å se komboen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 29. juni 2023 #98 Del Skrevet 29. juni 2023 Gresshoppa skrev (Akkurat nå): Haha, nei. To kjappe søk, så slipper du å betale for å se komboen. Aha. Tror ikke jeg skal det. De får styre på. Synd de ikke kan ha ordentlige jobber enn å selge sjel og skjorte. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 30. juni 2023 #99 Del Skrevet 30. juni 2023 mammams skrev (14 timer siden): Er det ikke ex-kone nr 2 bosatt i London som er på OnlyFans i Spandex? Jo det stemmer. Drøye bilder i salig blanding av barna. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carabilla Skrevet 1. juli 2023 #100 Del Skrevet 1. juli 2023 Xstrella skrev (På 30.6.2023 den 14.10): Jo det stemmer. Drøye bilder i salig blanding av barna. Hva heter hun på Instagram? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå