millak Skrevet 3. mars #361 Del Skrevet 3. mars Vanilje70 skrev (På 3.3.2025 den 14.32): David virker dødssliten. Ser helt gåen ut. Så på snap fra alpene å. Men om det er alkohol/andre ting vet jeg ikke. Men han prøvde å unngå å vise seg uten solbriller. Og det ene bilde han var m på, så han ut som et vrak. De er mye fra hverandre i helgene også. En helg hver på hytta. Noe er det hvertfall Ekspander Virker som at han har fått litt dårligere selvtillit og er litt sliten ja. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 3. mars #362 Del Skrevet 3. mars Carabilla skrev (På 2.3.2025 den 23.07): Fordi han er en vandrende bank som betaler alt hun vil, så da er han vel med for å dra kredittkortet... Ekspander Apropos det: https://www.seher.no/kjendis/reise-vesker-til-halv-million/82766446🤮 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 3. mars #363 Del Skrevet 3. mars millak skrev (På 3.3.2025 den 6.46): Jeg synes det er trist at Davids barn ikke lenger føler seg velkomne hos faren sin etter at hun flyttet inn, noe de forteller i serien. Det var ikke sånn med den forrige, men hun var jo oppriktig glad i ham – uten divanykker. I den ene episoden når David og Louise skal på ferie, sørger hun for å vaske og rydde, nesten som for å markere territoriet sitt – i den stuen, som hun har gjort krav på som sin egen. Etter å ha vært sammen med David i bare tre måneder! Det er tydelig en måte å hindre sønnen i å bruke den mens de er borte. Han har selv nevnte dette, om enn litt indirekte, og jeg må si meg enig i at det er rart. De barna hans er søte og greie – og kanskje litt naive. Ekspander Det er fordi Louise har barn og de orker ikke barnestøyen. Hedvig var jo helt håpløs og oppførte seg som et barn😳. I det forholdet var han pappa til Hedvig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Friluftsdame Skrevet 3. mars #364 Del Skrevet 3. mars baldrian skrev (På 3.3.2025 den 18.00): Saksopplysning: De var med på "I lomma på Silje", ikke Luksusfellen: https://www.vg.no/rampelys/i/pL5l1G/john-arne-riise-aapen-om-sitt-private-forbruk-jeg-har-ikke-brydd-meg-om-penger Konseptene likner hverandre litt, i og med at man bretter ut økonomien sin og får råd om hvor det kan spares. Men situasjonen er jo i utgangspunktet helt annerledes enn for Luksusfelle-deltakerne. Ekspander Ok, takk! Ikke helt ulikt konsept, men som du påpeker er utgangspunktet annerledes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Margit777 Skrevet 3. mars #365 Del Skrevet 3. mars Grüner skrev (På 3.3.2025 den 19.00): Apropos det: https://www.seher.no/kjendis/reise-vesker-til-halv-million/82766446🤮 Ekspander Nyrike russer Louise 😄. 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
millak Skrevet 4. mars #366 Del Skrevet 4. mars Grüner skrev (På 3.3.2025 den 19.05): Det er fordi Louise har barn og de orker ikke barnestøyen. Hedvig var jo helt håpløs og oppførte seg som et barn😳. I det forholdet var han pappa til Hedvig. Ekspander Ja, tror egt det var David som syntes barnestøyen var verst. utifra det de sa så føler de seg ikke velkomne. Det er mere lukket hjemme hos de at det føles som at faren lever sitt eget liv med ny familie, nevner datteren. De virker oppriktig lei seg som at de har «mistet» pappaen sin og sin trygge havn. Jeg synes det hadde en fin dynamikk. Barn skal alltid føle seg velkommen hos sine foreldre og barn vil alltid være barna til sine foreldre uansett alder. 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvalstad45 Skrevet 4. mars #367 Del Skrevet 4. mars millak skrev (På 4.3.2025 den 7.30): Ja, tror egt det var David som syntes barnestøyen var verst. utifra det de sa så føler de seg ikke velkomne. Det er mere lukket hjemme hos de at det føles som at faren lever sitt eget liv med ny familie, nevner datteren. De virker oppriktig lei seg som at de har «mistet» pappaen sin og sin trygge havn. Jeg synes det hadde en fin dynamikk. Barn skal alltid føle seg velkommen hos sine foreldre og barn vil alltid være barna til sine foreldre uansett alder. Ekspander det kan jo ikke være lett for dem at far fiinner seg en mye yngre kone med et lite barn fra før. Jeg hadde hata det. 4 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
millak Skrevet 4. mars #368 Del Skrevet 4. mars hvalstad45 skrev (På 4.3.2025 den 10.06): det kan jo ikke være lett for dem at far fiinner seg en mye yngre kone med et lite barn fra før. Jeg hadde hata det. Ekspander Enig i det. Så da er det egentlig litt opp til stemor og pappaen å inkludere de så godt det lar seg gjøre slik at de alle kan ha det bra. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anno19 Skrevet 4. mars #369 Del Skrevet 4. mars Det er nok utfordrende å se at far finner seg en yngre kjæreste (igjen…..) som i tillegg har et barn som okkuperer leiligheten. Og som har et så til de grader høyt økonomisk forbruk på far sitt budsjett🥴 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 4. mars #370 Del Skrevet 4. mars Samtidig så jobber jo denne datteren med faren da, så de går jo ganske mye hverandre å gjøre likevel. Selvsagt bør hun føle selv hjemme og får bør naturligvis tilrettelegge for dette ved å invitere, men hun er godt voksen. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyblue7 Skrevet 4. mars #371 Del Skrevet 4. mars Grüner skrev (På 3.3.2025 den 19.05): Det er fordi Louise har barn og de orker ikke barnestøyen. Hedvig var jo helt håpløs og oppførte seg som et barn😳. I det forholdet var han pappa til Hedvig. Ekspander Det er jo ikke vanlig at voksne barn skal henge hjemme hos sine foreldre hele tiden heller.. Har man flytta ut så har man flytta ut, jeg hadde ikke nøkkel til mine foreldres boliger da jeg var 25 år. Jeg er hjemme hos min far kanskje 3 ganger i året. 6 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 4. mars #372 Del Skrevet 4. mars Skyblue7 skrev (På 4.3.2025 den 17.11): Det er jo ikke vanlig at voksne barn skal henge hjemme hos sine foreldre hele tiden heller.. Har man flytta ut så har man flytta ut, jeg hadde ikke nøkkel til mine foreldres boliger da jeg var 25 år. Jeg er hjemme hos min far kanskje 3 ganger i året. Ekspander Det må jo bli et unaturlig forhold når familielivet hele tiden filmes og dokumenteres. Da må jo utflytta barn stadig hjemom for å jobbe. Jeg kan ikke skjønne at det er sunt i lengden. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 4. mars #373 Del Skrevet 4. mars Skyblue7 skrev (På 4.3.2025 den 17.11): Det er jo ikke vanlig at voksne barn skal henge hjemme hos sine foreldre hele tiden heller.. Har man flytta ut så har man flytta ut, jeg hadde ikke nøkkel til mine foreldres boliger da jeg var 25 år. Jeg er hjemme hos min far kanskje 3 ganger i året. Ekspander Ja, de voksne barna til David er jo mer sammen med foreldrene sine enn de fleste på den alderen, og Andrea er bortskjemt så det holder. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 4. mars #374 Del Skrevet 4. mars millak skrev (På 4.3.2025 den 7.30): Ja, tror egt det var David som syntes barnestøyen var verst. utifra det de sa så føler de seg ikke velkomne. Det er mere lukket hjemme hos de at det føles som at faren lever sitt eget liv med ny familie, nevner datteren. De virker oppriktig lei seg som at de har «mistet» pappaen sin og sin trygge havn. Jeg synes det hadde en fin dynamikk. Barn skal alltid føle seg velkommen hos sine foreldre og barn vil alltid være barna til sine foreldre uansett alder. Ekspander Nå overdriver du, sånn oppfattet ikke jeg det. Men det er jo så klart noe annet å komme på besøk hos far som singel med all eyes on you enn å komme på besøk hos far med ny samboer og som stefar til en 6-åring. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Croft77 Skrevet 4. mars #375 Del Skrevet 4. mars Tough cookie skrev (På 3.3.2025 den 17.32): Har hun ikke kjøpt seg litt inn i Davids bolig? Ekspander Med 10 % da sikkert 😵💫 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 4. mars #376 Del Skrevet 4. mars Hulderen skrev (På 4.3.2025 den 17.15): Det må jo bli et unaturlig forhold når familielivet hele tiden filmes og dokumenteres. Da må jo utflytta barn stadig hjemom for å jobbe. Jeg kan ikke skjønne at det er sunt i lengden. Ekspander Andrea jobber jo i pappas bedrift og Lucas bor hjemme, så de er jo der uansett og må ikke hjemom for å jobbe, og de har hatt familieråd, så barna er ikke tvunget med i serien, men Lucas virker jo litt mer sjenert og mindre opptatt av glitter, glam og kjendiseri enn David og søsteren og vil søke seg litt bort fra den bransjen ved å studere noe helt annet. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
millak Skrevet 4. mars #377 Del Skrevet 4. mars Grüner skrev (På 4.3.2025 den 17.58): Nå overdriver du, sånn oppfattet ikke jeg det. Men det er jo så klart noe annet å komme på besøk hos far som singel med all eyes on you enn å komme på besøk hos far med ny samboer og som stefar til en 6-åring. Ekspander Han var jo ikke single med Hedvig og da var de alltid velkomne. 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anno19 Skrevet 5. mars #378 Del Skrevet 5. mars Uavhengig av hvem det er, så tror jeg nok at alle ville kjent litt på det dersom far fant seg en langt yngre kjærest…..og som bruker (far sine….) penger som en full sjømann…….og vedkommende var forholdsvis blakk før🥴 Dette er vel en historie like gammel som bibelen, eldre mann-yngre kvinne-💰💰💸-og en fortvilet familie….. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Friluftsdame Skrevet 5. mars #379 Del Skrevet 5. mars (endret) anno19 skrev (På 5.3.2025 den 6.00): Uavhengig av hvem det er, så tror jeg nok at alle ville kjent litt på det dersom far fant seg en langt yngre kjærest…..og som bruker (far sine….) penger som en full sjømann…….og vedkommende var forholdsvis blakk før🥴 Dette er vel en historie like gammel som bibelen, eldre mann-yngre kvinne-💰💰💸-og en fortvilet familie….. Ekspander David kler seg annerledes enn før LAR kom inn i bildet; han flasher designervesker og klær. Det er helt sykt å se, og med VG-videoen fra noen år friskt i minne viste LAR fram sin enorme samling av vesker, klær og sko. Samme type designerveske og sko i ulike farger var linet opp. Det er noe fullstendig sykt over dette, men David er helt åpenbart i denne overforbruk-karusellen hennes nå. Det er stor forskjell på å like design og kvalitet, og å kjøpe helt uhemmet. Jeg kan virkelig ikke forstå at dette vil ende bra om de ikke tar grep om sitt forbruk. Om barna er opptatt av dette, er jeg usikker på. De virker i liket med LAR å tro at pappas konto er utømmelig. Lyset på og absolutt ingen hjemme der i gården.. Endret 5. mars av Friluftsdame 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anno19 Skrevet 5. mars #380 Del Skrevet 5. mars Den skiferien så bare teit ut. Tok de heisen opp og heisen ned igjen? Tok litt bilder fra dunka-dunk-party (der de sto i utkanten….) og så reiste de? Ser ikke ut til at han liker verken skiferie eller hytteliv, han er nok mer en event i Oslo type…. Eldre folk blir jo stort sett litt hjemmekjære med alderen😄 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå