Gå til innhold

Prinsesse Märtha Louise er gravid!


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Minnie Emmerdale

Jeg husker at Märtha sa i ett intervju at hun ofte opplevde det som sårende at folk kommenterte det faktum at hun var overvektig. Og jeg tviler på at hun er interessert i å oppleve det en gang til så hun vil nok gjøre en solid innsats etter fødselen. Hvis ikke vil hun få en kjempenedtur.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, er det rart det er sårende? Selvsagt er det det. Noe annet er hvis de som kommenterer det hele tiden kan holde kjeften sin og la henne få være den hun er.

Vi har nok av eksempler på de som blir syke av kommentarer for sånt, de blir lei seg, slanker seg etc. og mister kontrollen. Men det er en annen diskusjon, dere kjenner gangen i det der.

Men at dama er nydelig? Helt klart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er synd Milla,- at du er så voldsomt opptatt av skjønnhet og slanking. Det er tydelig at du sikkert er en skjønnhetsapostel, men håper ikke alle har det samme synspunktet som deg.

Den utstrålingen ML har kommer nok ikke av det ytre, men det indre. Hun er en naturlig pen og sympatisk person og hun er seg selv. DET kan ingen sminke eller hårfarge forandre på.

Samme å mye man sminker og steller og napper og diller,.... - er man en bitch og en usympatisk person, .......- hjelper ikke sparkling i lengden.

Kattepus (idealist i øyeblikket)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prinsessen kommenterte at det var litt sårt at lillebror ble gift først... Godt hun kom først i mål her da...  :wink:

Jammen det er det for jenter, skjønner du Lasse . ikke noe mer å si om det... sier en storesøster som også har en lillebror som var først med alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veit det Tusenfryd... :wink: Poenget mitt er at det kankje ikek er helt tilfeldig hvem som ble gravid først hehe... Noen prøver vel hardere enn andre kanskje... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...