Gå til innhold

Prinsesse Märtha Louise er gravid!


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Dette er så gildt atte! Vi gratulerer så masse og håper de får en velskapt liten sak som sikkert kommer til å sjarmere oss i senk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også sansen for ML - snakker om å bli penere med åra?

Helt enig! Hun er blitt mye penere med årene. Mon tro hun ikke ble en lysfontene allerede fra den dagen hun traff ham!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javisst! :ler:

Men det er jo ganske praktisk, da. Slipper leirbål og slikt.

Men - det kan selvfølgelig bli vanskelig å sove sammen med en som lyser slik hele tiden?

dorian - mon tro om det kan brukes som alternativ energi? :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det at ho blei gravid no synest jeg virker som et ufattelig teit forsøk på å "stjele" oppmerksomheten fra Mette Marit, og det ønsket folket hadde om at de skulle komme med en liten knøtt...

Jaja... Det er vel ikke alltid så lett å komme i bakgrunnen for en god og snill og litt kjekk litenbror.. 8)

Bainna Bein

Lenke til kommentar
Del på andre sider

??? Hva mente du nå?

Skulle de vente med å få barn til MM og Håkon er ferdig med å studere i London og så skal de prøve og kanskje bruker lang tid - og Martha skal bli eldre og eldre for broren skal få barn først?

Nei, det synes jeg var en urimelig tanke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det at ho blei gravid no synest jeg virker som et ufattelig teit forsøk på å "stjele" oppmerksomheten fra Mette Marit, og det ønsket folket hadde om at de skulle komme med en liten knøtt...

Seriøs??? Mener du virkelig at en kvinne på 31 år burde vente med å få barn til lillebroren har blitt far? Tror du at de får barn for å stjele oppmerksomhet? :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det at ho blei gravid no synest jeg virker som et ufattelig teit forsøk på å "stjele" oppmerksomheten fra Mette Marit, og det ønsket folket hadde om at de skulle komme med en liten knøtt...

:ler::ler:

Joa.. Klart.. Skulle hun VENTE med å få barn da? Dama er 31år! Klokken tikker. Hvis hun vil ha barn, måtte det jo skje snart.

Jeg for min del vil bare gratulere prinsessa vår! :) Er så stolt av henne atte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho:

Å få barn er ikke akkurat noe man gjør for å stjele oppmerksomhet fra lillebror :ler:

De har jo sagt at de ønsker seg barn, ML har passert 30, så det er vel på tide å sette i gang. Dessuten så er de jo gift og alt, så da skulle vel de fleste kunne være fornøyd.

Får vel gratulerer jeg også da :)

Lilly

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Märtha har blitt en nydelig ung kvinne.

Det hjalp å gå ned ca 10-12 kg og få strammet opp kroppen, få klippet av puddelsveisen, bruke hårfarge, lære seg å legge sminke, nappe bryn og ikke minst god hjelp fra designer Wenche Lyche og andre dyktige folk.

Hun er ett god eksempel for andre. La oss bare håper at hun klarer å få vekk "graviditetskiloene" raskt etter fødselen og forsatt være stilig som mamma.

Jeg er dog litt usikker på Ari som far, tror han best egner seg til å "føle så masse", ikke til å leke i parken :-)

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer masse til dem!!!!

Kanskje døtrene mine kan bli trillepiker når babyen er her i Moss? Da kan JEG få innvirke påtronarvingen!!! Med uante konsekvenser!!! Hehehehe! :ler::ler::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er to voksne folk som skal ha en baby, og da klarer sikkert den oppgaven, jeg vet hvor mye ens egne barn betyr, og jeg ser da ingen grunn til at vi kan være glad på deres vegne, ellers intressere det meg lite om det blir gutt eller jente eller hva det skal hete, det er akkurat det samme for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer fra meg også!

Til dere som synes at dette er å stjele oppmerksomheten, og dere som ikke gidder å gratulere fordi dere "driter i" disse menneskene: Dersom noen andre fortalte deg at de var gravide, ville du da latt være å gratulere dem bare fordi det var noen du ikke brydde deg om? Jeg synes at alle i en slik situasjeon fortjener en gratulasjon, med unntak av de man heller bør synes synd på fordi de er blitt gravide (etter voldtekt e.l.).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken Dings

Jeg synes det er kjempekoselig at de skal ha barn. Jeg synes det er koselig med alle som venter barn, jeg! :) (Nesten, da - men hva jeg synes om gravide 17 åringer i "stabile" forhold og fullført grunnskole er ikke tema her.. hehe...)

At de skulle få barn for å stjele oppmerksomhet er en patetisk påstand. Rett og slett. Dessuten er Märtha eldst, så sånn sett er det kanskje mest naturlig at hun får først?!

Jeg er enig i at hun har blitt mye vakrere med årene. Slik jeg ser det er hun mye penere (og mer fargerik, ikke minst) enn Mette Marit, som er litt blass etter min mening. Og jeg tror hun kommer til å bli enda litt vakrere når hun blir mamma, jeg! (Gi henne litt tid til å bli kvitt gravide-kiloene da, Milla! :wink: )

Gratulerer så mye til de vordende foreldre! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hmm, dette var da en merkelig diskusjon!

Har ikke så mye innspill til diskusjonen, men slenger på en gratulasjon jeg også! Gratulerer!

Var det foresten noen som hørte på Holger Nilsens metode påP3 i morges?? Folk sendte inn forslag på navn til ML og Aris lysfontene-barn. Morro :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

Ikke for å værre ekkel m Martha, men tror nok d vil ta adskillig tid for henne å bli kvitt kiloene; hun tendenserer jo å legge på seg.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...