Sofagris Skrevet 9. september 2022 #241 Del Skrevet 9. september 2022 Jeg finner ikke EL denne syklusen heller... CD19 i går var lik CD18 på bildet... Skal fortsette å testet framover, men skjønner virkelig ikke at den skal komme så sent🤯 Får man mensen uten å ha eggløsning forresten? Flere sykluser på rad? Blir så frustrert! De sier man ikke skal stresse i prøveperioden, og det har jeg søren meg ikke gjort de første 18mnd heller, men nå kjenner jeg på stress faktisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #242 Del Skrevet 9. september 2022 Sofagris skrev (33 minutter siden): Jeg finner ikke EL denne syklusen heller... CD19 i går var lik CD18 på bildet... Skal fortsette å testet framover, men skjønner virkelig ikke at den skal komme så sent🤯 Får man mensen uten å ha eggløsning forresten? Flere sykluser på rad? Blir så frustrert! De sier man ikke skal stresse i prøveperioden, og det har jeg søren meg ikke gjort de første 18mnd heller, men nå kjenner jeg på stress faktisk! Jeg får stort sett ikke EL før cd 20... Og jeg har hørt om flere som ikke får strek på testene, selvom de har el. Forstår godt du er stresset og frustrert ❤️ *Ruskemor Anonymkode: 529d9...c8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noddi Skrevet 9. september 2022 #243 Del Skrevet 9. september 2022 Sofagris skrev (52 minutter siden): Jeg finner ikke EL denne syklusen heller... CD19 i går var lik CD18 på bildet... Skal fortsette å testet framover, men skjønner virkelig ikke at den skal komme så sent🤯 Får man mensen uten å ha eggløsning forresten? Flere sykluser på rad? Blir så frustrert! De sier man ikke skal stresse i prøveperioden, og det har jeg søren meg ikke gjort de første 18mnd heller, men nå kjenner jeg på stress faktisk! Så kjedelig 🤨 Skal ikke uttale meg sånn skråsikkert, men tror man må ha hatt eggløsning for å få mensen. For menstruasjon er vel kroppen som kvitter seg med livmorslimhinnen når egget ikke festes. Fant dette: Hvis egget ikke blir befruktet blir egget ødelagt. Det vil da ta to uker før slimhinnen i livmoren får beskjed at egget ikke er befruktet, og at slimhinnen i livmoren ikke trengs. Dette gjør at blodårene i slimhinnen trekker seg sammen slik at hele slimhinnen dør og faller ut sammen med blod. Dette er menstruasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silisium Skrevet 9. september 2022 Forfatter #244 Del Skrevet 9. september 2022 Blinkende smiley idag! 🥰 godt vi har barnevakt i helga 🤷🏼♀️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #245 Del Skrevet 9. september 2022 Silisium skrev (1 time siden): Blinkende smiley idag! 🥰 godt vi har barnevakt i helga 🤷🏼♀️ Hurra! Kos dere😎 *Ruskemor Anonymkode: 529d9...c8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofagris Skrevet 9. september 2022 #246 Del Skrevet 9. september 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg får stort sett ikke EL før cd 20... Og jeg har hørt om flere som ikke får strek på testene, selvom de har el. Forstår godt du er stresset og frustrert ❤️ *Ruskemor Anonymkode: 529d9...c8b Nei, jeg skal fortsette å teste, jeg fikk jo mest sannsynlig senere EL forrige syklus, så det kan godt hende at jeg plutselig har fått lengre syklus🤷♀️ ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofagris Skrevet 9. september 2022 #247 Del Skrevet 9. september 2022 Noddi skrev (6 timer siden): Så kjedelig 🤨 Skal ikke uttale meg sånn skråsikkert, men tror man må ha hatt eggløsning for å få mensen. For menstruasjon er vel kroppen som kvitter seg med livmorslimhinnen når egget ikke festes. Fant dette: Hvis egget ikke blir befruktet blir egget ødelagt. Det vil da ta to uker før slimhinnen i livmoren får beskjed at egget ikke er befruktet, og at slimhinnen i livmoren ikke trengs. Dette gjør at blodårene i slimhinnen trekker seg sammen slik at hele slimhinnen dør og faller ut sammen med blod. Dette er menstruasjon. Ja, det er jo det jeg også har lært og trodd, så får bare se om EL kommer snart. Er bare så rart plutselig ikke finne EL to mnd på rad, når jeg har funnet den hver måned i over ett år.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noddi Skrevet 9. september 2022 #248 Del Skrevet 9. september 2022 Sofagris skrev (4 timer siden): Ja, det er jo det jeg også har lært og trodd, så får bare se om EL kommer snart. Er bare så rart plutselig ikke finne EL to mnd på rad, når jeg har funnet den hver måned i over ett år.. Hmm kanskje prøve et annet merke? Enig at det er rart, men er så mye som kan klusse med syklusen vår. Om du ikke finner EL og mensen uteblir en stund er det nok lurt å sjekke det opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #249 Del Skrevet 9. september 2022 Sofagris skrev (4 timer siden): Nei, jeg skal fortsette å teste, jeg fikk jo mest sannsynlig senere EL forrige syklus, så det kan godt hende at jeg plutselig har fått lengre syklus🤷♀️ ❤ Jeg fant ikke EL for 2 sykluser tilbake. Var fryktelig frustrerende, absolutt ingen tegn på el verken fysisk eller tester. Endte med syklus på 38 dager. Jeg håper el dukker opp, men dere kan jo prøve å legge inn noen aksjer innimellom. Kan jo hende at det klaffer, selvom kroppen tuller. *Ruskemor Anonymkode: 529d9...c8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erosrose Skrevet 9. september 2022 #250 Del Skrevet 9. september 2022 Jeg hadde en sa forrige fredag og har nå sluttet og blø, idag fikk jeg en positiv eggløsnings test, tror dere det kan være pga hcg som kanskje er igjen? Jeg var i uke 6. Jeg har ingen erfaring med sa siden dette var min første. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erosrose Skrevet 9. september 2022 #251 Del Skrevet 9. september 2022 Sofagris skrev (12 timer siden): Jeg finner ikke EL denne syklusen heller... CD19 i går var lik CD18 på bildet... Skal fortsette å testet framover, men skjønner virkelig ikke at den skal komme så sent🤯 Får man mensen uten å ha eggløsning forresten? Flere sykluser på rad? Blir så frustrert! De sier man ikke skal stresse i prøveperioden, og det har jeg søren meg ikke gjort de første 18mnd heller, men nå kjenner jeg på stress faktisk! Jeg må bare si at jeg har brukt babyplan i mange mnd, og mine så ut akkurat som dine. Jeg byttet til clear blue digital eggløsning test og ble gravid på første forsøk 😬 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siljur Skrevet 10. september 2022 #252 Del Skrevet 10. september 2022 Spent på når EL dukker opp...negative el tester, men mye og kraftige murringer, så tydelig at noe foregår 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofagris Skrevet 10. september 2022 #253 Del Skrevet 10. september 2022 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Jeg fant ikke EL for 2 sykluser tilbake. Var fryktelig frustrerende, absolutt ingen tegn på el verken fysisk eller tester. Endte med syklus på 38 dager. Jeg håper el dukker opp, men dere kan jo prøve å legge inn noen aksjer innimellom. Kan jo hende at det klaffer, selvom kroppen tuller. *Ruskemor Anonymkode: 529d9...c8b Veldig frustrerende🤯 Vi legger inn aksjer annenhver dag to uker av syklusen hver måned. Så skal jo i utgangspunktet "treffe", men kun blitt gravid en gang med en SA på 1,5 år.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofagris Skrevet 10. september 2022 #254 Del Skrevet 10. september 2022 Erosrose skrev (17 timer siden): Jeg må bare si at jeg har brukt babyplan i mange mnd, og mine så ut akkurat som dine. Jeg byttet til clear blue digital eggløsning test og ble gravid på første forsøk 😬 Takk for tips! Jeg har ikke hatt noe problem tidligere(16mnd) å finne EL, så bare nå jeg sliter litt. Men skal absolutt vurdere digital😊 Så trist at du har hatt enda en SA💔 Du blir i hvertfall fort gravid virker det som, kan du få noe progesteron-støtte kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mumsa Skrevet 10. september 2022 #255 Del Skrevet 10. september 2022 Å heeeerregud jeg glemmer hvor sykt kokos bananas jeg blir av DPO-livet. Prøver på barn nr 3. Førstefødte satt på PP1. Testet først positivt etter IKM, husker ikke helt når jeg testet. Men hadde flust av negative. Så ble jeg uplanlagt gravid som endte i en sen MA. Da fikk vi blod på tann og hadde vel én mens mellom abort og unnfangelse av minstegutten. Der testet jeg positivt allerede 8 DPO. Nå er jeg altså i PP1. Er 10 DPO i dag. Har testet neg et par dager nå. Tok en RFSU tidlig nå i kveld, på ikke veldig «gammal» urin. Ser negativ ut. Men gal som jeg er så tok jeg strimmel ut av stav og føler jeg ser en svaaaak strek. Og mulig noe rosa i den. Fader ass…. Og jeg som vet at man kan teste sent positivt føler likevel egentlig at løpet er kjørt. Blæhr. Har bare en digital, som er på 25, ikke 10. Burde ikke brenne den i morgen, men gjør det vel nok, gal som jeg er. Beklager de av dere som holder på som meg, som jeg indirekte kaller for gale 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mumsa Skrevet 11. september 2022 #256 Del Skrevet 11. september 2022 Mumsa skrev (12 timer siden): Å heeeerregud jeg glemmer hvor sykt kokos bananas jeg blir av DPO-livet. Prøver på barn nr 3. Førstefødte satt på PP1. Testet først positivt etter IKM, husker ikke helt når jeg testet. Men hadde flust av negative. Så ble jeg uplanlagt gravid som endte i en sen MA. Da fikk vi blod på tann og hadde vel én mens mellom abort og unnfangelse av minstegutten. Der testet jeg positivt allerede 8 DPO. Nå er jeg altså i PP1. Er 10 DPO i dag. Har testet neg et par dager nå. Tok en RFSU tidlig nå i kveld, på ikke veldig «gammal» urin. Ser negativ ut. Men gal som jeg er så tok jeg strimmel ut av stav og føler jeg ser en svaaaak strek. Og mulig noe rosa i den. Fader ass…. Og jeg som vet at man kan teste sent positivt føler likevel egentlig at løpet er kjørt. Blæhr. Har bare en digital, som er på 25, ikke 10. Burde ikke brenne den i morgen, men gjør det vel nok, gal som jeg er. Beklager de av dere som holder på som meg, som jeg indirekte kaller for gale 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 11. september 2022 #257 Del Skrevet 11. september 2022 Hatt smerter i venstre side av mage og rygg på jobb i natt og tenkt det var luftsmerter. Tok en EL test nå som blir positiv i kveld tenker jeg endelig funnet EL igjen 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silisium Skrevet 11. september 2022 Forfatter #258 Del Skrevet 11. september 2022 (endret) Jeg har også slitt litt med å ikke finne EL denne måneden @Sofagris. Har ikke slått ut på digital clearblu. Mulig fordi jeg har testet to ganger pr dag, kanskje på for svak urin men ville ikke tro det har noe å si. Har hatt blinkende smiley i tre dager (økning i østrogen, som fører LH-topp) mye eggløsningsslim siden torsdag men ikke fast smiley (som vil si økning i LH og som gir EL). Fikk kun lagt inn aksjer i går kveld. Men jeg temper, og idag morges gikk tempen i taket. Håper EL var i går og at vi klarte å «rekke egget» 😂. Vi har vel et lite vindu fra eggløsning skjer der det venter på befruktning, ikke sant? Jeg er ny i tempe-verden, så please educate me. 🙈 Jeg var så heldig med forrige graviditet som satt i PP1, og jeg vet jeg har eggløsning hver måned. Så rart det ikke kom fast smiley 😐 Endret 11. september 2022 av Silisium Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silisium Skrevet 11. september 2022 Forfatter #259 Del Skrevet 11. september 2022 (endret) *dobbelpost* Endret 11. september 2022 av Silisium Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silisium Skrevet 11. september 2022 Forfatter #260 Del Skrevet 11. september 2022 Gratulerer @Mumsa!!!! ❤️ Vi håper den sitter!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå