Peak Skrevet 26. september 2022 #381 Del Skrevet 26. september 2022 Sofagris skrev (13 minutter siden): Nå kom heksa søren meg til meg og😔 Kjenner jeg er veldig misunnelig på alle de som ble gravide i lista, nesten alle var i pp1 eller pp2 liksom. Livet blir sånn ekstra urettferdig når heksa kommer! Ja, ser det er mange som blir gravid ganske kjapt. Så kjipt når det ikke klaffer.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #382 Del Skrevet 26. september 2022 Sofagris skrev (2 timer siden): Nå kom heksa søren meg til meg og😔 Kjenner jeg er veldig misunnelig på alle de som ble gravide i lista, nesten alle var i pp1 eller pp2 liksom. Livet blir sånn ekstra urettferdig når heksa kommer! Det er hovedgrunnen til at jeg ikke orker å være med på listen. Det blir så tydelig, og det orker jeg ikke forholde meg til. Utrolig kjedelig at heksa kom❤️ *Ruskemor Anonymkode: 529d9...c8b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hakkespett Skrevet 26. september 2022 #383 Del Skrevet 26. september 2022 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Det er hovedgrunnen til at jeg ikke orker å være med på listen. Det blir så tydelig, og det orker jeg ikke forholde meg til. Utrolig kjedelig at heksa kom❤️ *Ruskemor Anonymkode: 529d9...c8b hvor ligger du i dpo-verden nå, ruskemor?❤️🤞🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #384 Del Skrevet 26. september 2022 Hakkespett skrev (5 timer siden): hvor ligger du i dpo-verden nå, ruskemor?❤️🤞🏼 Dpo 8, pleier å få heksa på besøk dpo 15 eller 16. Har i tillegg lange sykluser på minimum 35 dager. Har en følelse av at det ikke går denne gangen heller... Begynte å få litt vondter i korsryggen i kveld, noe som stort sett er et tegn på at heksa brygger på noe. *Ruskemor Anonymkode: 529d9...c8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silisium Skrevet 26. september 2022 Forfatter #385 Del Skrevet 26. september 2022 (endret) AnonymBruker skrev (6 timer siden): Det er hovedgrunnen til at jeg ikke orker å være med på listen. Det blir så tydelig, og det orker jeg ikke forholde meg til. Utrolig kjedelig at heksa kom❤️ *Ruskemor Anonymkode: 529d9...c8b Skjønner det kjempegodt. Det må være tøft å stå i såpass lenge og se at andre får positiv test tidlig. Men - la oss snart håpe vi alle snart har søte små babykuler på magen ❤️ Her har jeg hatt veldig sterke magesmerter i dag og i går, pleier egentlig kun å kjenne murringer i et par timer. Mannen ymtet forsiktig frampå om noe kan ha rukket å feste seg og at det er en veldig tidlig SA, men jeg blåste bort tanken fort.. Jeg fikk jo blødningen før IKM. Men, rare ting skjer, så vet aldri.. Endret 26. september 2022 av Silisium 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #386 Del Skrevet 26. september 2022 Silisium skrev (51 minutter siden): Skjønner det kjempegodt. Det må være tøft å stå i såpass lenge og se at andre får positiv test tidlig. Men - la oss snart håpe vi alle snart har søte små babykuler på magen ❤️ Her har jeg hatt veldig sterke magesmerter i dag og i går, pleier egentlig kun å kjenne murringer i et par timer. Mannen ymtet forsiktig frampå om noe kan ha rukket å feste seg og at det er en veldig tidlig SA, men jeg blåste bort tanken fort.. Jeg fikk jo blødningen før IKM. Men, rare ting skjer, så vet aldri.. Så kjedelig med sterke smerter, har du smertestillende du kan ta og en varmeflaske å legge mot magen/korsryggen? Noen runder med mensen er jo litt heftigere enn andre, men andre igjen er roligere og snillere. *Ruskemor Anonymkode: 529d9...c8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silisium Skrevet 26. september 2022 Forfatter #387 Del Skrevet 26. september 2022 (endret) Hakkespett skrev (11 timer siden): Så kjedelig, Silisium ☹️ Krysser fingrene for dere denne prøveperioden! Takk ❤️ og i like så. Husker jeg ikke helt feil, ligger vi nokså likt mtp eggløsning. Håper det snart klaffer for oss her inne. Sofagris skrev (10 timer siden): Nå kom heksa søren meg til meg og😔 Kjenner jeg er veldig misunnelig på alle de som ble gravide i lista, nesten alle var i pp1 eller pp2 liksom. Livet blir sånn ekstra urettferdig når heksa kommer! Usj, synkrone vi altså! Det er så deprimerende å stå opp til blod og magekramper. Og ny venting mot EL.. Ja, jeg kjenner også et stikk av misunnelse når graviditets-tester kommer. Vi får håpe det snart er vår (din!) tur. Jeg har jo ikke stått i det så lenge, men jeg sliter med veldig varierende sykluslengde etter vaksine og tror jeg har kort lutealfase. Har en følelse av at det kommer til å ta tid for å få det til å klaffe. 😐 Endret 26. september 2022 av Silisium skrivefeil 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silisium Skrevet 26. september 2022 Forfatter #388 Del Skrevet 26. september 2022 (endret) AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Så kjedelig med sterke smerter, har du smertestillende du kan ta og en varmeflaske å legge mot magen/korsryggen? Noen runder med mensen er jo litt heftigere enn andre, men andre igjen er roligere og snillere. *Ruskemor Anonymkode: 529d9...c8b Ja, det var så vondt at jeg dro hjem fra jobb i dag. Heldigvis varmeflaske ja, og ibux og paralgin forte liggende. Var helt overrasket over hvor vondt det var. Og mye blødninger.. Så bare håper at jeg får eggløsning som normalt i perioden kommer nå altså. Håper du har rett i at det bare er en ekstra sur tante rød som kom nå og ikke noe annet. Hvor ligger du i løypa nå Ruskemor? Mulig du har skrevet det, jeg er litt tullerusk i topplokket - så beklager ❤️ PS! Har begynt å lese litt i prøvedagboka di. 🙂 Du skriver veldig fint! Endret 26. september 2022 av Silisium Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2022 #389 Del Skrevet 27. september 2022 Silisium skrev (9 timer siden): Ja, det var så vondt at jeg dro hjem fra jobb i dag. Heldigvis varmeflaske ja, og ibux og paralgin forte liggende. Var helt overrasket over hvor vondt det var. Og mye blødninger.. Så bare håper at jeg får eggløsning som normalt i perioden kommer nå altså. Håper du har rett i at det bare er en ekstra sur tante rød som kom nå og ikke noe annet. Hvor ligger du i løypa nå Ruskemor? Mulig du har skrevet det, jeg er litt tullerusk i topplokket - så beklager ❤️ PS! Har begynt å lese litt i prøvedagboka di. 🙂 Du skriver veldig fint! Får håpe det ja, og at det ikke er noe som tuller det til. Det er alltid litt skummelt når ting endrer seg fra normalen. Jeg blir lettere forvirret her inne jeg også, klarer ikke helt å huske på hvordan alle ligger i løypen. Så ikke beklage det ❤️ Jeg er vel 9 dpo i dag, forventet ikm 15-16 dpo. Liker ikke å teste, så venter bare på om heksa kommer eller ikke. Åh, det var veldig hyggelig sagt😊 *Ruskemor Anonymkode: 529d9...c8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vret Skrevet 27. september 2022 #390 Del Skrevet 27. september 2022 Et lite hei fra en som ikke prøver, men skulle ønske hun gjorde 🙃 Er så heldig at jeg har 2 nydelige barn på 4,5 og 1 år ❤️❤️ Men jeg ønsker meg så veldig 1 til ❤️ Det gjør dessverre ikke mannen... Så mens jeg venter på at han ombestemmer seg (😆) lusker jeg litt her inne innimellom og heier så masse masse på dere andre 🥰 Lykke lykke til alle sammen! Håper 2023 blir graviditet og barseltid for dere alle ❤️ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peak Skrevet 27. september 2022 #391 Del Skrevet 27. september 2022 vret skrev (2 timer siden): Et lite hei fra en som ikke prøver, men skulle ønske hun gjorde 🙃 Er så heldig at jeg har 2 nydelige barn på 4,5 og 1 år ❤️❤️ Men jeg ønsker meg så veldig 1 til ❤️ Det gjør dessverre ikke mannen... Så mens jeg venter på at han ombestemmer seg (😆) lusker jeg litt her inne innimellom og heier så masse masse på dere andre 🥰 Lykke lykke til alle sammen! Håper 2023 blir graviditet og barseltid for dere alle ❤️ Så koselig☺️ Men så kjedelig at dere er uenige om et barn til.. Vi prøver på vårt første barn, og venter på at jeg kan teste! Har hatt en liten blødning (lett rosa), samt har en del murringer i magen. Spent på om det er mensen som er på vei, eller graviditet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_lurepave Skrevet 27. september 2022 #392 Del Skrevet 27. september 2022 Sofagris skrev (På 26.9.2022 den 12.31): Nå kom heksa søren meg til meg og😔 Kjenner jeg er veldig misunnelig på alle de som ble gravide i lista, nesten alle var i pp1 eller pp2 liksom. Livet blir sånn ekstra urettferdig når heksa kommer! Jeg føler så med deg. Er selv veldig misunnelig på de som har blitt gravide på pp1 og 2.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silisium Skrevet 28. september 2022 Forfatter #393 Del Skrevet 28. september 2022 Peak skrev (På 27.9.2022 den 17.39): Så koselig☺️ Men så kjedelig at dere er uenige om et barn til.. Vi prøver på vårt første barn, og venter på at jeg kan teste! Har hatt en liten blødning (lett rosa), samt har en del murringer i magen. Spent på om det er mensen som er på vei, eller graviditet. Åå, spennende da! Når tenker du å teste? 😊 Her ser det ut som jeg har hatt en tidlig SA, jeg har ligget i fosterstilling i dagevis og blødd mengder. Så det har vært utrolig kjedelig. Var hos lege i går for å utelukke litt andre ting siden det var så vondt. Håper det ikke tar år og dag før kroppen er klar igjen og nytt egg kommer 💜 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daaz Skrevet 28. september 2022 #394 Del Skrevet 28. september 2022 Hei, noen her som har erfaring med rsfu test ofte? Er ca 8 dpo og fikk dette resultatet. Streken kom innen 1 min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #395 Del Skrevet 28. september 2022 Silisium skrev (5 timer siden): Åå, spennende da! Når tenker du å teste? 😊 Her ser det ut som jeg har hatt en tidlig SA, jeg har ligget i fosterstilling i dagevis og blødd mengder. Så det har vært utrolig kjedelig. Var hos lege i går for å utelukke litt andre ting siden det var så vondt. Håper det ikke tar år og dag før kroppen er klar igjen og nytt egg kommer 💜 Åå, så trist å lese ❤️ krysser fingrene for at kroppen ordner raskt opp. *Ruskemor Anonymkode: 529d9...c8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #396 Del Skrevet 29. september 2022 Jeg er på dpo 11. Forrige syklus var på 25 dager. Nå er jeg på dag 26 i syklusen. Kjenner at jeg har et lite håp 🙈 men har også vært overbevist om at heksa er på vei. Denne uka har jeg vært så ubeskrivelig sliten, og søvn mønsteret har vært helt fucka. I natt har jeg sovet i 4 timer og jobber i barnehage 🙈😔 Mille Anonymkode: 1148a...40e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silisium Skrevet 29. september 2022 Forfatter #397 Del Skrevet 29. september 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Åå, så trist å lese ❤️ krysser fingrene for at kroppen ordner raskt opp. *Ruskemor Anonymkode: 529d9...c8b Takk for det Ruskemor ❤️ Nå har heldigvis blødningen avtatt noe, så jeg er ved godt mot! Hvordan går det med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #398 Del Skrevet 29. september 2022 Silisium skrev (44 minutter siden): Takk for det Ruskemor ❤️ Nå har heldigvis blødningen avtatt noe, så jeg er ved godt mot! Hvordan går det med deg? Men har du fått pos gtest? Anonymkode: 7756c...38c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silisium Skrevet 29. september 2022 Forfatter #399 Del Skrevet 29. september 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Men har du fått pos gtest? Anonymkode: 7756c...38c Nei, fikk aldri positiv test (bare en liten svak svak strek) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #400 Del Skrevet 29. september 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg er på dpo 11. Forrige syklus var på 25 dager. Nå er jeg på dag 26 i syklusen. Kjenner at jeg har et lite håp 🙈 men har også vært overbevist om at heksa er på vei. Denne uka har jeg vært så ubeskrivelig sliten, og søvn mønsteret har vært helt fucka. I natt har jeg sovet i 4 timer og jobber i barnehage 🙈😔 Mille Anonymkode: 1148a...40e Oj, så spennende. Krysser fingrene 🤞 4 timer søvn for så å gå på jobb i barnehage er tøff altså. Har selv jobbet i barnehage, og med underskudd på søvn er det til tider heftig😬 Silisium skrev (4 timer siden): Takk for det Ruskemor ❤️ Nå har heldigvis blødningen avtatt noe, så jeg er ved godt mot! Hvordan går det med deg? Så bra du er ved godt mot. Går greit altså, men sier til meg selv hundre ganger om dagen "du er selvfølgelig ikke gravid"... Men bortsett fra det så går det overraskende greit😅 Venter bare på at heksa ikke skal komme, siden jeg ikke tør å teste før etter ikm som er i løpet av helgen😶 Jeg tenker ikm er lørdag, men appen sier søndag. Hadde positiv el test lørdag 17.sep så vi får se. Hvis heksa ikke kommer så tester jeg mandag tror jeg. *Ruskemor Anonymkode: 529d9...c8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå