Gå til innhold

IKM Skravletråd

Silisium

Anbefalte innlegg

Silisium skrev (12 timer siden):

Gratulerer!!! Jeg er 7 dpo, hadde murringer i går og jeg håper håper! 🤞🏻 Skal teste på fredag, men egentlig lyst å holde ut til lørdagen.

Takk❤️ Håper den sitter for deg også🤞🏽🥰

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. Jeg er 28 år, har to barn fra før av og har et ønske om barn nr 3. I januar tok jeg ut spiralen på grunn av graviditet men graviditeten forsvant med blødningene etter uttak. Har siden da, prøvd på barn nr 3. 

hadde IKM 19/9, er nå tre dager forsinket men har veldig svake tester som jeg ikke klarer å ta sikkelig bilde av… 

Anonymkode: 2cac0...c35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

siljur skrev (13 timer siden):

Noen her som ser strek? Den er sykt svak, men jeg lurer egentlig på om jeg bare ønsker for mye 😅

20220920_145621.jpg

Ser desverre bare en strek, men kanskje det er lettere å se i virkeligheten? Hvor mange dpo er du?

Jeg røyk på en test i morges, blendahvit test såklart 8 dpo.. nå skal jeg IKKE teste i morgen, men vente til fredag i allefall. Blir helt tullete og føler meg "mindfucked", hvis det er lov å si.. må prøve å fylle dagene med andre ting og tang. Binge en farmen-sesong eller noe.

Endret av Silisium
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Silisium skrev (26 minutter siden):

Ser desverre bare en strek, men kanskje det er lettere å se i virkeligheten? Hvor mange dpo er du?

Jeg røyk på en test i morges, blendahvit test såklart 8 dpo.. nå skal jeg IKKE teste i morgen, men vente til fredag i allefall. Blir helt tullete og føler meg "mindfucked", hvis det er lov å si.. må prøve å fylle dagene med andre ting og tang. Binge en farmen-sesong eller noe.

Var 8dpo i går, så er jo alt for tidlig 😅her er også planen og vente til fredag 🤪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Silisium skrev (17 timer siden):

Lykke til 💜 Og velkommen i DPO-land.. blir helt tullete av det jeg. Tenker for mye på hvorvidt det er noe på gang. I går var jeg uvel med murringer og hodeverk. Er så redd det bare er noe placebo-greier.. 

Ja, det er jo så lenge å vente på å kunne teste meg. Føler det skjer en del ting her også, men så tenker jeg kanskje det er litt vel tidlig. Vi får håpe for positiv test for oss begge❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Null selvkontroll 🤣 endte opp med å ta en test til idag 🤦‍♀️ på kveldsurin, men jeg ser en strek og samboer kunne så vidt skimte en strek, men helt umulig å få den med på bilde tror jeg.. 9dpo. Den er så svak og det kan jo også bare være skyggestrek selvfølgelig 🙉 5 dager igjen til ikm og jeg går snart på veggen 😅 legger ved bilde bare sånn i tilfelle noen her inne har sykt bra syn🤣

Snapchat-1753283517.jpg

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

siljur skrev (20 minutter siden):

Null selvkontroll 🤣 endte opp med å ta en test til idag 🤦‍♀️ på kveldsurin, men jeg ser en strek og samboer kunne så vidt skimte en strek, men helt umulig å få den med på bilde tror jeg.. 9dpo. Den er så svak og det kan jo også bare være skyggestrek selvfølgelig 🙉 5 dager igjen til ikm og jeg går snart på veggen 😅 legger ved bilde bare sånn i tilfelle noen her inne har sykt bra syn🤣

Snapchat-1753283517.jpg

Du tuller… jeg røyk på en ny test (CB tidlig digital) i ettermiddag, et par timer etter at jeg «nei nei, venter til fredag». Da jeg så du oppdaterte nå, måtte jeg nesten innrømme mine synder 😂 Det er helt grusomt dette. Vi ligger ganske likt i løypa og denne fasen er himla nervepirrende. Men, jeg har negative tester - selvsagt, 8 dpo - men gjør liksom noe med hodet. Har lyst å klare å la være å teste i morgen tidlig, men jeg eier ikke selvdisiplin. 

Når det gjelder bildet, så er det jo så sykt irriterende siden en ser jo svak svak strek så mye bedre selv! Jeg ser NOE, men mulig jeg ser syner på dine vegne 😄 Tror ikke jeg er rette person å spør🤪 Kan det please bli lørdag og 11 dpo…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikm nå på fredag.

Øverste er cleablue ultratidlig(skal være to streker, ikke pluss ved gravid) nederste er rfsu.

svake men hva tror dere? Er jeg gravid?

F39B0995-BA8C-494F-A435-3501765C73AE.jpeg

Anonymkode: 16cae...0a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Ikm nå på fredag.

Øverste er cleablue ultratidlig(skal være to streker, ikke pluss ved gravid) nederste er rfsu.

svake men hva tror dere? Er jeg gravid?

F39B0995-BA8C-494F-A435-3501765C73AE.jpeg

Anonymkode: 16cae...0a1

Uten tvil gravid, gratulerer🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Hei. Jeg er 28 år, har to barn fra før av og har et ønske om barn nr 3. I januar tok jeg ut spiralen på grunn av graviditet men graviditeten forsvant med blødningene etter uttak. Har siden da, prøvd på barn nr 3. 

hadde IKM 19/9, er nå tre dager forsinket men har veldig svake tester som jeg ikke klarer å ta sikkelig bilde av… 

tok denne i kveld. Jeg er usikker på dpo for å være ærlig men dette er da kveldens test3B87C91B-B439-40CD-A3F7-5068BC53DCC3.thumb.jpeg.00038c65d0cac4b9b97d39d0688530c9.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKM i dag og heksa meldte selvfølgelig sin ankomst😤 Gud så lang en syklus på 29 dager er. Akkurat nå misunner jeg dere som har kommet dere over i dpo-land (selv om jeg vet hvor sykt sakte de dagene går). Her er det hele 16 dager til EL ca, så jeg må vel bare å smøre meg med tålmodighet. 

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aww. Det er kjipt. Lykke til neste gang 🥰 jeg er i DPO land nå - men jeg tror heksa nærmer seg :(

Mille

Anonymkode: 1148a...40e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver å unngå å tenke for mye på at jeg er i dpo land for å være ærlig. 

Hater å ikke vite, hater å bli skuffet og hater å kjenne på alle de vonde følelsene som kommer når heksa dukker opp. 

*Ruskemor 

Anonymkode: 529d9...c8b

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

siljur skrev (2 minutter siden):

10 dpo, kveldsurin

Kan det seriøst være sant??? 😭 pp1🥺

20220922_193108.jpg

🥹🥺❤️ååå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

siljur skrev (46 minutter siden):

10 dpo, kveldsurin

Kan det seriøst være sant??? 😭 pp1🥺

20220922_193108.jpg

Åååå, gratulerer!! Oppdater med ny test i morgen da, @siljur ! Dette er kjekt. Ser testen rosa ut i virkeligheten?

Jeg testet på jobb i dag (ja, jeg vet...), blenda hvit. Men det merkelige er at jeg kjenner på kroppen at jeg må være gravid (sykt kleint om det ikke går nå..). Også har jeg vært "bortskjemt" med at det satt på første forsøk sist. Hatt murringer, vært ekstremt sliten, lagt meg samtidig som 2-åringen og følt meg rar i kroppen. Disse dagene er jo helt ekstremt nervepirrende. Fått i hus nye tidlig-tester fra make sure, aldri prøvd de før. Noen med erfaring?  Nå som du fikk positiv test (10 dpo idag?) @siljur kommer jeg vel til å teste som en gal gjennom helga. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hakkespett skrev (21 timer siden):

IKM i dag og heksa meldte selvfølgelig sin ankomst😤 Gud så lang en syklus på 29 dager er. Akkurat nå misunner jeg dere som har kommet dere over i dpo-land (selv om jeg vet hvor sykt sakte de dagene går). Her er det hele 16 dager til EL ca, så jeg må vel bare å smøre meg med tålmodighet. 

Stor klem til deg Hakkespett ❤️ Ja, det er helt sykt nervepirrende i DPO-land, og jeg gleder meg til å enten ha to streker eller starte på ny med en litt roligere hjerne. Blir jo helt sykt tullete av dette her. 9 dpo, så er igang med testing. Selv om jeg vet jeg burde vente..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Silisium skrev (16 minutter siden):

Åååå, gratulerer!! Oppdater med ny test i morgen da, @siljur ! Dette er kjekt. Ser testen rosa ut i virkeligheten?

Jeg testet på jobb i dag (ja, jeg vet...), blenda hvit. Men det merkelige er at jeg kjenner på kroppen at jeg må være gravid (sykt kleint om det ikke går nå..). Også har jeg vært "bortskjemt" med at det satt på første forsøk sist. Hatt murringer, vært ekstremt sliten, lagt meg samtidig som 2-åringen og følt meg rar i kroppen. Disse dagene er jo helt ekstremt nervepirrende. Fått i hus nye tidlig-tester fra make sure, aldri prøvd de før. Noen med erfaring?  Nå som du fikk positiv test (10 dpo idag?) @siljur kommer jeg vel til å teste som en gal gjennom helga. 

Tror ikke helt på det🙉 første brukte vi 2 år på og med nr2 brukte vi 8mnd, så om det sitter på første forsøk denne gangen så blir jeg overraska 😅ja den er rosa i virkeligheten 🤩litt vanskelig å frem på bilde. Jeg har også kjent det litt de siste dagene. Murringer, følsom og sliten☺ 10 dpo i dag ja, jeg har troa på at du får en positiv test snart 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

siljur skrev (28 minutter siden):

Tror ikke helt på det🙉 første brukte vi 2 år på og med nr2 brukte vi 8mnd, så om det sitter på første forsøk denne gangen så blir jeg overraska 😅ja den er rosa i virkeligheten 🤩litt vanskelig å frem på bilde. Jeg har også kjent det litt de siste dagene. Murringer, følsom og sliten☺ 10 dpo i dag ja, jeg har troa på at du får en positiv test snart 😄

Håper du har rett i det! Åh, da var det jo virkelig godt at du fikk en positiv nå så fort. Krysser alt for at den sitter hele veien ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi brukte tid på å bli gravid sist så jeg kjøpte inn masse eggløsningstester, det viste seg at vi ble gravide før vi rakk å tenke en gang så nå har jeg en haug med tester liggende.

Er det slemt å gi dem bort til ei venninne som mest sannsynlig prøver/kommer til å prøve i nærmeste fremtid?

Isåfall kommer jeg til å gi dem uten noe spørsmål om hun trenger dem, tilfelle de prøver og ikke ønsker å fortelle.

Eller burde jeg kaste dem? 

Anonymkode: ce9f7...5fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...