Hakkespett Skrevet 16. september 2022 #301 Del Skrevet 16. september 2022 Slenger meg på her etter å ha lest alle 15 sidene her fra A til Å🙆🏼♀️ Jeg blir helt klin kokos både av å teste etter EL og å telle dpo etter EL. Vi som skulle tenke «skjer det så skjer det» og ikke stresse da jeg tok ut spiralen i april… lite visste jeg at man blir besatt. jeg er nå på pp6, og i dag er jeg 8dpo. Testet i dag morges, og den var selvfølgelig helt blank. Blir pessimistisk selv om jeg vet det er tidlig😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #302 Del Skrevet 16. september 2022 Hakkespett skrev (3 timer siden): Slenger meg på her etter å ha lest alle 15 sidene her fra A til Å🙆🏼♀️ Jeg blir helt klin kokos både av å teste etter EL og å telle dpo etter EL. Vi som skulle tenke «skjer det så skjer det» og ikke stresse da jeg tok ut spiralen i april… lite visste jeg at man blir besatt. jeg er nå på pp6, og i dag er jeg 8dpo. Testet i dag morges, og den var selvfølgelig helt blank. Blir pessimistisk selv om jeg vet det er tidlig😅 Haha velkommen i klubben. Jeg hadde også tenkt å bare slutte på pillene og ta det som det kommer. Ikke stresse så fælt med det. Men man blir jo så bevisst på det og følger med 🙈 Mille Anonymkode: 1148a...40e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #303 Del Skrevet 16. september 2022 Jeg må ærlig innrømme at jeg blir litt glad for å lese at det ikke bare er jeg som blir helt besatt, stresset og tullete av alt dette🙈 Men det er jo noe man ønsker seg veldig sterkt, og de fleste har nok tenkt mye på det før man starter å prøve. Folk rundt får barn, så det blir enda en faktor for at man tenker mye på det. Også for egen del så var jeg mest klar for å vente på babyen i 9 måneder, ikke for å vente på å bli gravid. Hvis det gir mening. *Ruskemor Anonymkode: 529d9...c8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silisium Skrevet 16. september 2022 Forfatter #304 Del Skrevet 16. september 2022 (endret) Hakkespett skrev (10 timer siden): Slenger meg på her etter å ha lest alle 15 sidene her fra A til Å🙆🏼♀️ Jeg blir helt klin kokos både av å teste etter EL og å telle dpo etter EL. Vi som skulle tenke «skjer det så skjer det» og ikke stresse da jeg tok ut spiralen i april… lite visste jeg at man blir besatt. jeg er nå på pp6, og i dag er jeg 8dpo. Testet i dag morges, og den var selvfølgelig helt blank. Blir pessimistisk selv om jeg vet det er tidlig😅 Velkommen skal du være 🥰❤️ Jeg er visst «bare» 3 dpo. Trodde jeg var 4, men fertility friend ønsket noe annet. Jeg temper nå, og det er jo interessant! Jeg har lyst til å klare å vente med test til 11 dpo, men tror jo ikke jeg klarer det. Føler liksom jeg «gjør noe» hvis jeg tester. Nå er det helg, og jeg får prøve å holde meg opptatt med mye planer 😅 Koselig om du vil oppdatere etterhvert da 🤞🏻😄 Slenger med charten min fra FF: Endret 16. september 2022 av Silisium Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hakkespett Skrevet 16. september 2022 #305 Del Skrevet 16. september 2022 Silisium skrev (4 timer siden): Velkommen skal du være 🥰❤️ Jeg er visst «bare» 3 dpo. Trodde jeg var 4, men fertility friend ønsket noe annet. Jeg temper nå, og det er jo interessant! Jeg har lyst til å klare å vente med test til 11 dpo, men tror jo ikke jeg klarer det. Føler liksom jeg «gjør noe» hvis jeg tester. Nå er det helg, og jeg får prøve å holde meg opptatt med mye planer 😅 Koselig om du vil oppdatere etterhvert da 🤞🏻😄 Slenger med charten min fra FF: Takk😍 Så spennende med temping! Vil du forklare hvordan det fungerer? Har skjønt man må ha temperaturmåler med desimaler. Hvordan forstår man når EL er basert på temperatur? 😊 Jeg tok en tidligtest fra Makesure i stad. Brukte lommelykt i håp om at jeg skulle se noen strek, men fortsatt blendahvit! Litt tidlig selvfølgelig, bare 8 (eller 7) dpo, men har ikke noen god følelse. Føler ikke det har gått denne gangen heller🫠 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #306 Del Skrevet 16. september 2022 Feilberegnet å trodde jeg skulle ha EL på søndag, men tror den har vært i dag. Lave tester, men med vanvittig mye slim. Skulle teste i kveld også (tester alltid på morgenen) for å se om jeg kan ha hatt el senere på dagen, men klarte å glemme testen før etter at jeg hadde tisset 🤦 frustrerende, men vi får se hva som skjer. Foreløpig velger jeg å tro el har vært i kveld. Vi har uansett fått langt inn aksjer, og planlegger flere aksjer i løpet av helgen🤞 Skulle jo teste wild yam, men den har ikke rukket å komme i posten. Så det får da bli til neste syklus hvis det ikke går nå. Veldig irriterende at enkelte ting tar så lang tid å få. *Ruskemor Anonymkode: 529d9...c8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #307 Del Skrevet 17. september 2022 Jeg hadde EL igår. Testen var positiv på torsdag. Testet igjen igår kveld og da var den negativ igjen. Det betyr at jeg hadde EL igår sant? Føler det var skikkelig dumt å ikke ha sex på torsdag - men jeg sovnet tidlig fordi jeg var så sliten hadde sex igår da så får jo bare håpe. Men betyr det at sex idag ikke vil gi noe innvirkning på prøve å bli gravid? Anonymkode: 1148a...40e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hakkespett Skrevet 17. september 2022 #308 Del Skrevet 17. september 2022 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Jeg hadde EL igår. Testen var positiv på torsdag. Testet igjen igår kveld og da var den negativ igjen. Det betyr at jeg hadde EL igår sant? Føler det var skikkelig dumt å ikke ha sex på torsdag - men jeg sovnet tidlig fordi jeg var så sliten hadde sex igår da så får jo bare håpe. Men betyr det at sex idag ikke vil gi noe innvirkning på prøve å bli gravid? Anonymkode: 1148a...40e Høres ut som EL fredag. Husk at egget lever 24 timer etter eggløsningen på fredag! Jeg tror jeg ville hatt sex i dag så tidlig som mulig på dagen, bare for å føle at man har gjort det man kan☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hakkespett Skrevet 17. september 2022 #309 Del Skrevet 17. september 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Feilberegnet å trodde jeg skulle ha EL på søndag, men tror den har vært i dag. Lave tester, men med vanvittig mye slim. Skulle teste i kveld også (tester alltid på morgenen) for å se om jeg kan ha hatt el senere på dagen, men klarte å glemme testen før etter at jeg hadde tisset 🤦 frustrerende, men vi får se hva som skjer. Foreløpig velger jeg å tro el har vært i kveld. Vi har uansett fått langt inn aksjer, og planlegger flere aksjer i løpet av helgen🤞 Skulle jo teste wild yam, men den har ikke rukket å komme i posten. Så det får da bli til neste syklus hvis det ikke går nå. Veldig irriterende at enkelte ting tar så lang tid å få. *Ruskemor Anonymkode: 529d9...c8b Bra dere fikk lagt inn aksjer uansett da🤩 wild yam, er det noe som skal bidra til med el-slim? Krysser fingrene for at du ikke får bruk for wild yam pga positiv test denne pp<3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #310 Del Skrevet 17. september 2022 Hakkespett skrev (1 time siden): Høres ut som EL fredag. Husk at egget lever 24 timer etter eggløsningen på fredag! Jeg tror jeg ville hatt sex i dag så tidlig som mulig på dagen, bare for å føle at man har gjort det man kan☺️ Hadde åå morningen idag også så da er det håp 😁😁 Mille Anonymkode: 1148a...40e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hakkespett Skrevet 17. september 2022 #311 Del Skrevet 17. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hadde åå morningen idag også så da er det håp 😁😁 Mille Anonymkode: 1148a...40e Absolutt! Veldig bra 🤩🤞🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #312 Del Skrevet 17. september 2022 Frøken_lurepave skrev (På 1.9.2022 den 15.28): Jeg er så lei meg og sint.. Hvorfor klaffer det ikke etter over 2.5 år med prøving.. Med clomifen og Ovitrelle, pluss metformin. Mnd etter mnd kommer skuffelsen sammen med heksa, som jeg inderlig hater. Ikke nok med det, har vi fått brev om at vi i løpet av uke 2 I januar 2023 skal få time til utredning for IVF Riksen. Seriøst, må jeg vente enda lengere!! Er det mulig.. Jeg er ikke ung lengere heller og klokka tikker høyere og høyere for hver dag. Føler med dere alle langtidsprøvere, hardt dette. Uff, skjønner så veldig godt. Er litt i samme båt. Er 33, ingen barn fra før, mannen har dårlige svømmere så da ble det ivf søknad sendt forrige uke...Hvor lenge ventet dere fra sendt søknad til dere fikk vite når første timen blir? Blir da enda lengre for oss enn januar...jøjje meg. Anonymkode: 47a55...056 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #313 Del Skrevet 18. september 2022 Hvor tidlig er det vits i å begynne å teste? 7dpo i morgen og det klør i fingrene 😆 Anonymkode: dc012...6cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silisium Skrevet 18. september 2022 Forfatter #314 Del Skrevet 18. september 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvor tidlig er det vits i å begynne å teste? 7dpo i morgen og det klør i fingrene 😆 Anonymkode: dc012...6cf Kan jo bli svak positiv 8-9 dpo, men ingen garanti. Jeg fikk først positiv 11 dpo sist.. jeg og klør noe sykt etter at dagene skal gå nå, så jeg kan teste 😄 er 5 dpo bare Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #315 Del Skrevet 18. september 2022 Silisium skrev (35 minutter siden): Kan jo bli svak positiv 8-9 dpo, men ingen garanti. Jeg fikk først positiv 11 dpo sist.. jeg og klør noe sykt etter at dagene skal gå nå, så jeg kan teste 😄 er 5 dpo bare Får prøve å holde meg til fredag🥴 Anonymkode: dc012...6cf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erosrose Skrevet 18. september 2022 #316 Del Skrevet 18. september 2022 Bare 2 dpo, jeg skulle ønske jeg kunne sove i 8 dager i strekk å våkne opp 10 dpo🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silisium Skrevet 18. september 2022 Forfatter #317 Del Skrevet 18. september 2022 Hakkespett skrev (På 16.9.2022 den 23.34): Takk😍 Så spennende med temping! Vil du forklare hvordan det fungerer? Har skjønt man må ha temperaturmåler med desimaler. Hvordan forstår man når EL er basert på temperatur? 😊 Jeg tok en tidligtest fra Makesure i stad. Brukte lommelykt i håp om at jeg skulle se noen strek, men fortsatt blendahvit! Litt tidlig selvfølgelig, bare 8 (eller 7) dpo, men har ikke noen god følelse. Føler ikke det har gått denne gangen heller🫠 Jeg er helt ny på temping selv, men det er ofte slik at temperaturen stiger etter eggløsning og appen jeg bruker setter ett rødt kryss på eggløsnings-dag. Etter tre høye temperaturer setter FF et kryss, i tillegg til annen data som eggehvite-aktiv utflod etc.. Et tips er å sjekke ut den O’ store tempetråden. Der står det masse info 😊 man temper basaltemperatur, altså etter minst 4 timer søvn før du går ut av senga, samme tidspunkt hver dag +- moms. Har du testet ennå? Erosrose skrev (28 minutter siden): Bare 2 dpo, jeg skulle ønske jeg kunne sove i 8 dager i strekk å våkne opp 10 dpo🙈 Jeg og! Jeg er 5 dpo og ennå ei uke og en dag til IKM. Tiden går sakte… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silisium Skrevet 18. september 2022 Forfatter #318 Del Skrevet 18. september 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Får prøve å holde meg til fredag🥴 Anonymkode: dc012...6cf Da er du god! Jeg ryker sikkert på noen tidligtester på onsdag 🤪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #319 Del Skrevet 19. september 2022 Appen og jeg er uenig, jeg mener EL var på lørdag når jeg fikk knall positiv test. Appen mener søndag. Teite app! Men da går jeg bare ut i fra hva jeg mener, og er nå i DPO 2. Wild yamen kom ikke da, så får ikke testet den. Det var ganske kjipt. Men men. Det blir lange 12 dager fremover... *Ruskemor Anonymkode: 529d9...c8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #320 Del Skrevet 19. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Appen og jeg er uenig, jeg mener EL var på lørdag når jeg fikk knall positiv test. Appen mener søndag. Teite app! Men da går jeg bare ut i fra hva jeg mener, og er nå i DPO 2. Wild yamen kom ikke da, så får ikke testet den. Det var ganske kjipt. Men men. Det blir lange 12 dager fremover... *Ruskemor Anonymkode: 529d9...c8b Er det ikke sånn at når du har positiv test så er det 24 t ca til EL? Anonymkode: 1148a...40e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå