Gjest mariama Skrevet 19. august 2022 #1 Del Skrevet 19. august 2022 Jeg er mer eller mindre bundet til sofaen for en stund etter en skade, og trenger tips til hva jeg kan gjøre som ikke er TV og kvinneguiden (😅). Leser en del bøker, sitter litt ute minst én gang for dagen når været er ok, og legger litt puslespill. Men begynner å gå temmelig lei! Strikking er ikke for meg, men har dere noen andre forslag til å få tiden til å gå? Helst noe som ikke innebærer skjerm, men det er innafor med mobil/TV-tips også. Hodet og armer fungerer som normalt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #2 Del Skrevet 19. august 2022 Brodering er gøy og lett. Jeg liker korssting men ser andre liker sånn vanlig brodering også Jeg liker det mye bedre enn strikking. Dataspill på laptop eller TV-spill, da er det jo ekstremt mye å ta av og det er mange timers underholdning. Tegne, på ipad eller på papir Anonymkode: 0c252...c42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aragon Skrevet 19. august 2022 #3 Del Skrevet 19. august 2022 Har selv vært sofadyr i 12 uker i vår pga operasjon , og da fikk jeg helt dilla på fargelegging for voksne . Typ tynne tusjer og fargeleggingsbøker. Fikk tak i ei sånn pc pute til å ha på fanget og farget i vei 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Popc0rn Skrevet 19. august 2022 #4 Del Skrevet 19. august 2022 Hvis du liker puslespill, hva med diamantmaleri? Kryssord eller sudoku eller lignende? Hvis du liker hobbyting, så er det jo ganske mange prosjekter man kan gjøre sittende som ikke er strikking. Velg deg noe pirkearbeid som tar lang tid. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillejeg Skrevet 19. august 2022 #5 Del Skrevet 19. august 2022 Akvarellmaling! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 20. august 2022 #6 Del Skrevet 20. august 2022 Selv elsker jeg bullet journaling❤ og her kan du være så kreativ som du ønsker eller ikke ønsker alt ettersom, litt washi tape, noen penner, en bok, litt maling, noen klistremerker og en kan gjøre veldig mye, dagbok, scrapbook, mal og lim, tegning, dikt, sitater, osv ... Alt i ett.. Ellers er jo sånn 'diamant perler' blitt veldig populært, dette er litt putlearbeid som tar sin tid, finnes mange ulike motiver på nett, så her er bare et eks.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2022 #7 Del Skrevet 20. august 2022 Male, tegne, pusslespill, håndarbeid. Anonymkode: 0b4b0...583 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2022 #8 Del Skrevet 20. august 2022 Jeg gjør strikking, diamond art, print by numbers, fargelegging, lager armbånd/smykker Anonymkode: 3c709...c0e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2022 #9 Del Skrevet 20. august 2022 hekle, sy i lær, sy i stoff, brodere, lage figurer av typ fimo-leire, spille gitar, tegne, male, fargelegge, bilderedigering (det er jo skjerm da), flette tau eller knyte sånn macrame eller hva det heter, male små figurer… Anonymkode: 0fe30...5fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2022 #10 Del Skrevet 20. august 2022 Det er må du har tid til å ordne med alle de fotoalbumene du burde laget. FotoKnudsen.no eller lignende Anonymkode: 0ce8f...9a6 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2022 #11 Del Skrevet 20. august 2022 Telle-trådene her på Kvinneguiden? Anonymkode: 6050a...be8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 24. august 2022 #12 Del Skrevet 24. august 2022 Brodering, hekling, kryssord. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #13 Del Skrevet 24. august 2022 Gaming! 😄 Anonymkode: 8afe5...0a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #14 Del Skrevet 24. august 2022 Kryssord, sudoku, kakuro Gaming Programmering (kan du ikke? Finnes ørten veldig greie gratis kurs og tutorials på nett ) Anonymkode: 861eb...4c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #15 Del Skrevet 24. august 2022 Lære å spille tangenter ...? Et tungt piano kan man forståelig nok ikke ta med seg i sofaen, men det er problemfritt med en synthesizer; så man kan bare begynne å leke seg med tangentene, og ha en fin hobby som man kan ha stor glede av. Eventuelt kan man prøve med et virtuelt piano, men det anbefales å bruke et instrument der man kan spille med vanlige, analoge tangenter: Anonymkode: b6473...34c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #16 Del Skrevet 24. august 2022 Har du symaskin, eller kan låne en? Når jeg er tom for ideer går jeg på pinterest*, og vips har siden håndfora meg med ideer på små syprosjekter som jeg før eller siden "må" prøve meg på, bare for å se om jeg fikk det til. Ser strikking er ut, regner med hekling stiller lavt også da, men det er mye kreativt man kan finne på innenfor begge kategoriene. *Pinterest er jo i seg selv ok tidtrøyte innimellom, så kan man gå seg vil i alle slags kategorier og plutselig snuble over noe man ikke ante man var interessert i. Anonymkode: 7c089...9d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå