AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #1 Skrevet 19. august 2022 Jeg har prøvd 2-3 steder og jeg må si at jeg er litt skuffet...da det som det 90% av tiden et i posen er crossiont smultringer og boller. Dette er da meny og circkel C. Jeg er alt for å redde mat..men akkurat nå har jeg 10 boller i fryseren som ikke blir spise opp. Jeg savner mer frukt, kjøtt, ting man kan fryse, pålegg etc.. Slik som på meny idag, det var 30 minutter til de stengte og hadde mye kylling, kylling vinger, lapskaus etc igjen.. regner med at dette blir kastet idag. Hvem steder er dere fornøyd med og hvem steder er dårlig? Anonymkode: 9853d...4d1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #2 Skrevet 19. august 2022 Det er stort sett boller og sånne ting ja som egentlig ikke er mat ja. Fikk også en pose kaffebønner og -kapsler på Bunnpris en gang, ubrukelige greier for meg, så jeg gidder ikke å kjøpe mer. Har fått ok påsmurte baguetter også, men synes det er unntaksvis det er bra innhold. Anonymkode: 3978d...728
AnonymBruker Skrevet 20. august 2022 #3 Skrevet 20. august 2022 HVILKE steder, ikke hvem, hvilke. Her er Meny delt på Too good to go, enten kjøper man fra varmdisken eller fra bakedisken. Hender det er pålegg o.l. i posen, men som regel legges dette ut i nedsattdisken i butikken og forsvinner derfra rimelig raskt. Narvensen nærmest meg gir ut baguetter, rundstykker, salater, supper, pølser, pizza, wraps og smoothies. Bakeriene her gir også brød og rundstykker i tillegg til søt bakst. Anonymkode: 29d12...127 2
andy capp Skrevet 20. august 2022 #4 Skrevet 20. august 2022 Esso nær meg har ofte baguetter, wraps, cookies, vafler o.l. veldig god valuta for pengene. Ofte nok til fire personer til frokost/lunsj pluss cookies/vafler
AnonymBruker Skrevet 21. august 2022 #5 Skrevet 21. august 2022 Jeg har fått greie poser på circle K. Det har vært påsmurte baguetter og rundstykker, div boller, vafler, juice, og slikt. Narvesen er min dårligste erfaring, der fikk jeg noen boller, en pastilleske og en liten juice utgått på dato for flere dager siden. Anonymkode: 725a4...6f7
Gjest ti10 Skrevet 21. august 2022 #6 Skrevet 21. august 2022 Jeg tror nok det varierer veldig fra sted til sted, men det er klart at menyen på stedet gir en pekepinn på hva du kan få. Så har jeg også inntrykk av at det kan ha med de ansatte å gjøre også. Noen har det bare som enda et punkt på listen og legger "hva som helst" i posen, mens andre faktisk tenker gjennom om dette er noe de selv ville hatt. Det er jo for det meste bakervarer og brødmat de har på bensinstasjoner, så da er det jo det de har, og meningen er jo å ikke kaste ting uten grunn, så om du får frukt, vil jeg tro at kvaliteten kanskje er så dårlig at normalt kresne folk ikke vil ha det. De kan jo ikke drive og smøre opp eller forberede ferske varer bare for disse posene, da blir jo poenget borte, så at ting ikke er heelt ferskt, det er en del av gamet. Ting som har gått ut på dato (innen rimelighetens grenser) også.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå