Gjest GreenSky Skrevet 25. november 2005 #21 Del Skrevet 25. november 2005 Hva med å få deg en kanin? ← En kanin hadde vært fint, men jeg er allergisk. Hvis det var det du mente. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 25. november 2005 #22 Del Skrevet 25. november 2005 Til de som synes det er rart at jeg vil ha en vegetarianer; Det er da ikke rarere enn at en kristen ønsker en kristen partner. Forøvrig er det ikke noe krav, men et sterkt ønske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 25. november 2005 #23 Del Skrevet 25. november 2005 Brun er jo en meeeeget vanlig øyenfarge da.... Og har tross alt meget lite å si for om ahn er en god kjæreste/partner eller ei? ← Jeg liker blå/grå/grønne øyne. Slik er det bare. Om det er sært, javel. Men slik er det. Har aldri falt for noen med brune øyne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 25. november 2005 #24 Del Skrevet 25. november 2005 Det høres ut som om du begynner i litt feil ende. Man bør vel ha noe mer enn et kjøttfritt liv til felles? ← Nei. Det eneste vi bør ha til felles er at vi er vegetarianere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 25. november 2005 #25 Del Skrevet 25. november 2005 Jeg vet om en som passer inn i alt det du krever faktisk ← Oooh. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 25. november 2005 #26 Del Skrevet 25. november 2005 (endret) Mulig jeg er helt idiot, men hvordan får dere vegatarianere i dere nok protein? Og hva med B12? ← Jeg har perisiøs anemi, og må få b12-sprøyter hos legen uansett. Syntetisk, ikke animalsk. Proteiner er helt uproblematisk med kostholdsplanlegging - men jeg vil ikke kalle det planlegging, for jeg vet jo hva jeg mås spise. Endret 25. november 2005 av GrønnSky Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomKrus Skrevet 25. november 2005 #27 Del Skrevet 25. november 2005 Jeg tror du gjør det unødvendig vanskelig for deg selv... ← Tja, hvorvidt noen er veggis kan si noe om deres verdisyn. Og er man veggis selv så har man kanskje et felles verdisyn, noe som er en ganske så bra plattform for et forhold. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 25. november 2005 #28 Del Skrevet 25. november 2005 Ja. Takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 25. november 2005 #29 Del Skrevet 25. november 2005 Tja, hvorvidt noen er veggis kan si noe om deres verdisyn. Og er man veggis selv så har man kanskje et felles verdisyn, noe som er en ganske så bra plattform for et forhold. ← Det var da også øyenfargen jeg reagerte på da, ikke om de er vegetarianer eller ei. Og så vidt jeg vet avgjøre ikke øyenfargen så veldig mye om verdisyn. Jeg skjønner litt ønsket om en vegetarianer (selv om det også begresner utvalget) men å utelate alle som har brune øyne gjør det hele litt mer... komplisert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 25. november 2005 #30 Del Skrevet 25. november 2005 Men jeg tenner ikke på fyrer med brune øyne. Kan gjerne ha han som venn som venn, såklart, men noen romantiske intensjoner ville blitt bortkastet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 25. november 2005 #31 Del Skrevet 25. november 2005 Greit nok det. Litt merkelig (for meg), men for all del. Du om det Håper du finner en da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 25. november 2005 #32 Del Skrevet 25. november 2005 Takk. Jeg er ikke på utkikk etter noen, tar ting som det kommer. En kjæreste hadde vært fint, men det er fint å være singel også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Snart medlem* Skrevet 25. november 2005 #33 Del Skrevet 25. november 2005 Kanskje det er enda bedre å få en kjøttetende kjæreste, så du kan "reformere" ham? Jeg mener, hvis han aksepterer vegetarmat i hverdagen og du dermed får ham til å spise mindre kjøtt, så redder du jo et par dyr i året..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 25. november 2005 #34 Del Skrevet 25. november 2005 Men jeg ønsker ikke å "reformere" noen. Vil ikke tvinge min filosofi på noen, om du skjønner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 25. november 2005 #35 Del Skrevet 25. november 2005 Til de som synes det er rart at jeg vil ha en vegetarianer; Det er da ikke rarere enn at en kristen ønsker en kristen partner. Forøvrig er det ikke noe krav, men et sterkt ønske. ← Jeg skjønner deg, jeg. Som Tom sier så har det noe med å ha felles ståsted på noe som betyr mye for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hippopotamus Skrevet 25. november 2005 #36 Del Skrevet 25. november 2005 Jeg fant meg en kjøttetende kjæreste, jeg, som jeg serverte skikkelig god veggismat til hver dag. Etter to måneder syntes hun kjøtt var ekkelt, og at veggismat var mye bedre! Etter et år klarte hun ikke å spise kjøtt i det hele tatt. Dette var ingen bevisst reformasjon fra min side, men jammen funka det bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 25. november 2005 #37 Del Skrevet 25. november 2005 Ja. Dyre - og miljøvern er svært viktig for meg. Faktisk så gjennomsyrer det en stor del av hverdagen min, derfor er det viktig med en med lik filosofi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gitte Skrevet 25. november 2005 #38 Del Skrevet 25. november 2005 "Jeg er ikke vegetarianer fordi jeg er så glad i dyr. Jeg er vegetarianer fordi jeg hater planter" Den syns jeg er så fin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 25. november 2005 #39 Del Skrevet 25. november 2005 Men uten planter hadde vi ikke vært til. Tenk på det, du. Derfor er det umulig å hate planter. Lenge leve det grønne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gitte Skrevet 25. november 2005 #40 Del Skrevet 25. november 2005 ikke jeg som har uttalt det så ikke se på meg Ja liker det grønne jeg også, skulle ønske det hvite kunne holdt seg unna litt til.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå