AnonymBruker Skrevet 18. august 2022 #1 Del Skrevet 18. august 2022 Jeg har kjøpt et Mesh nettverk modus altså 3 bokser som skal forsterke wifin min. Når jeg kobler til funker wifi fint, men jeg får ikke koblet til kabel fra modus til TV for å streame raskere. Jeg har prøvd alt mulig. Men ingenting fungerer. Jeg får opp at DNS ikke støttes. Prøvd å slå av TV-en, restarte både TV og modem, bytte på kabler. Ingenting fungerer. Anonymkode: a1d3f...555 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ekkoet Skrevet 19. august 2022 #2 Del Skrevet 19. august 2022 Usikker på hva du mener med modus, men kan du forklare hvilket produkt du har kjøpt og hvordan det er koblet? For meg ser det ut som TV ikke får tildelt ip-adresse, at den da er koblet på et nett hvor det ikke er en DHCP-server som gir dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Try2 Skrevet 19. august 2022 #3 Del Skrevet 19. august 2022 "ingen tilgang via ethernet" betyr vel at den ikke får signal via kabel - har du ethernet kabel som går inn i TVǹ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2022 #4 Del Skrevet 21. august 2022 Jeg har hatt store problemer med min LG tv og! Den finner ikke det trådløse nettverket, eller kabel. Prøvd både rett i, og via en koblingsboks. Tror nettverkskortet er ødelagt, eller så er det en oppdatering som har tullet det til. Prøvde fabrikkinnstille det, men det hjalp ikke. Anonymkode: 3c879...154 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå