AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #41 Skrevet 6. september 2022 Har aldri gjort noe med en mann jeg ikke også kan gjøre med en kvinne. Driver dere bare med fingring så er jo det dønn kjedelig. Bare kjedelige folk har kjedelig sex. Og da har de det uansett hvem de er med. Anonymkode: 231bf...af0
Gjest Warrior Skrevet 6. september 2022 #42 Skrevet 6. september 2022 (endret) Strap on hvis det kan hjelpe. Hvis det kun er ekte du savner så snakk med kjæresten din om det. Kanskje hun blir med på trekant? Kanskje hun synes det er greit at du får ha sex med en mann også? Det kan bare hun svare på. Snakk sammen om det og si hva du savner. Så håper jeg dere finner ut av det. Enten det blir strap on eller ekte. Endret 6. september 2022 av Warrior
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #43 Skrevet 6. september 2022 Seff. Kuk er best. Anonymkode: a566e...5a8 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #44 Skrevet 6. september 2022 36 minutter siden, AnonymBruker said: Har aldri gjort noe med en mann jeg ikke også kan gjøre med en kvinne. Anonymkode: 231bf...af0 https://sml.snl.no/anatomi Anonymkode: 9273b...cd3
Jentegutt Skrevet 6. september 2022 #45 Skrevet 6. september 2022 (endret) AnonymBruker skrev (3 timer siden): Er det ingen som har tatt kontakt med deg her? Som virkelig har lyst til å treffe deg? Anonymkode: 72de8...e47 Jo veldig mange, men jeg er ikke int, ikke derfor jeg er på kvinneguiden, felles for dem alle er at de starter fint og høflig, og så endrer ting seg ganske fort, de værste tilfellene er menn som utgir seg for å være kvinner, er sikkelig lei, blitt såret og veldig lei meg mange ganger. Endret 6. september 2022 av Jentegutt 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #46 Skrevet 6. september 2022 Jentegutt skrev (9 minutter siden): Jo veldig mange, men jeg er ikke int, ikke derfor jeg er på kvinneguiden, felles for dem alle er at de starter fint og høflig, og så endrer ting seg ganske fort, de værste tilfellene er menn som utgir seg for å være kvinner, er sikkelig lei, blitt såret og veldig lei meg mange ganger. Hvordan vet du at de er menn?? Er det ikke menn du vil ha da? Kuk? Anonymkode: 72de8...e47
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #47 Skrevet 6. september 2022 Skjønner deg godt. Bi selv og kuk er digg! Kona skulle bare visst Anonymkode: 99cfb...46e
Jentegutt Skrevet 6. september 2022 #48 Skrevet 6. september 2022 (endret) AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Hvordan vet du at de er menn?? Er det ikke menn du vil ha da? Kuk? Anonymkode: 72de8...e47 Fordi de avslører seg, lang historie, joda jeg vil ha kuk, ingen tvil om det, men jeg vil ha menn som behandler meg godt og er ærlig med meg. Endret 6. september 2022 av Jentegutt
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #49 Skrevet 6. september 2022 Jentegutt skrev (5 minutter siden): Fordi de avslører seg, lang historie, joda jeg vil ha kuk, ingen tvil om det, men jeg vil ha menn som behandler meg godt og er ærlig med meg. Skjønner. En dag finner du sikkert en som vil ha deg for den du er. Anonymkode: 72de8...e47
Jentegutt Skrevet 6. september 2022 #50 Skrevet 6. september 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Skjønner. En dag finner du sikkert en som vil ha deg for den du er. Anonymkode: 72de8...e47 Jeg håper det, men jeg har ingen hastverk 😁koser meg som singel også
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #51 Skrevet 6. september 2022 Noe av det beste som finnes er en dame (feminin eller maskulin) som knuller deg hensynsløst med strap on ❤️ Om hun er virkelig ivrig på å gjøre det,vel å merke. Fordeler med at det ikke er en pikk,er at man kan ta den av og slikke fitte etterpå. Man kan også holde på som man vil, det blir ingen søl med sæd eller redsel for å bli gravid. Dessuten slipper man å suge. Anonymkode: e2659...a21
Snok1 Skrevet 7. september 2022 #52 Skrevet 7. september 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Seff. Kuk er best. Anonymkode: a566e...5a8 Kuk er så bra at også jeg savner kuk.
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #53 Skrevet 7. september 2022 Jeg er også bifil og har det på samme måte. Det blir mer styrete å ha sex med en kvinne, litt sånn din tur først og så min tur. Og det er ikke det samme å ha en dildo eller fingre inni seg som en penis, siden fingring og strapon ikke gir noen nytelse for henne. Jeg har en veldig sterk vibrator pluss en sånn fjernstyrt parvibrator som festes på klitoris og inni skjeden. Det har hjulpet veldig. Sex med en kvinne blir mye gøyere hvis man bruker litt leketøy og erter hverandre med det. Parvibratoren kan brukes ute på byen også, fordi den blir usynlig under klærne. Med en strapon + en sterk vibrator, som Hitachi Magic Wand feks, kan man enkelt ta en kjappis. Anonymkode: 22a85...c5f 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #54 Skrevet 7. september 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg er også bifil og har det på samme måte. Det blir mer styrete å ha sex med en kvinne, litt sånn din tur først og så min tur. Og det er ikke det samme å ha en dildo eller fingre inni seg som en penis, siden fingring og strapon ikke gir noen nytelse for henne. Jeg har en veldig sterk vibrator pluss en sånn fjernstyrt parvibrator som festes på klitoris og inni skjeden. Det har hjulpet veldig. Sex med en kvinne blir mye gøyere hvis man bruker litt leketøy og erter hverandre med det. Parvibratoren kan brukes ute på byen også, fordi den blir usynlig under klærne. Med en strapon + en sterk vibrator, som Hitachi Magic Wand feks, kan man enkelt ta en kjappis. Anonymkode: 22a85...c5f Men er det ikke flaut og styrete å dra frem og sette på seg alle disse greiene da?hvordan setter du på deg en vibrator?og hvordan legger man frem for kjæresten at dette er noe man vil begynne med? Anonymkode: 72865...8d8
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #55 Skrevet 7. september 2022 Kjedelig å aldri komme samtidig,slik man gjør under sex med en mann Anonymkode: 72865...8d8
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #56 Skrevet 7. september 2022 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Noe av det beste som finnes er en dame (feminin eller maskulin) som knuller deg hensynsløst med strap on ❤️ Om hun er virkelig ivrig på å gjøre det,vel å merke. Fordeler med at det ikke er en pikk,er at man kan ta den av og slikke fitte etterpå. Man kan også holde på som man vil, det blir ingen søl med sæd eller redsel for å bli gravid. Dessuten slipper man å suge. Anonymkode: e2659...a21 Føler du deg ikke dum når du tar den på??og hvordan unngår man å skade hverandre med dildoen ?man kjenner den jo ikke selv Anonymkode: 72865...8d8
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #57 Skrevet 7. september 2022 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Har aldri gjort noe med en mann jeg ikke også kan gjøre med en kvinne. Driver dere bare med fingring så er jo det dønn kjedelig. Bare kjedelige folk har kjedelig sex. Og da har de det uansett hvem de er med. Anonymkode: 231bf...af0 Jeg er egentlig ikke kjedelig. Men blir det nå. Er egentlig livlig,initiativrik og aktiv under sex med mann. Har mye drive og lyst. Anonymkode: 72865...8d8
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #58 Skrevet 7. september 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg er egentlig ikke kjedelig. Men blir det nå. Er egentlig livlig,initiativrik og aktiv under sex med mann. Har mye drive og lyst. Anonymkode: 72865...8d8 Tenker det handler mer om den fysiske dimensjonen, at mannen er maskulin og tar for seg. Når alt kommer til alt så tenker jeg du ender opp med en mann, som så mange andre unge bifile gjør. Når den biologiske klokka nærmer seg reproduksjon så står den bifile kvinnen igjen med et lass av utfordringer knyttet til reproduksjon hvis hun er med en kvinne. Med en mann så kan hun i prinsippet legge seg på rygg mens mannen lager barn med henne. Det hele tar 10 minutter... Dette er ikke uvanlig problemstilling blant unge bifile kvinner så du vet det. Anonymkode: 67fb5...2a1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #59 Skrevet 7. september 2022 Å ha sex med en mann er jo mye lettere på mange måter. Menn tar gjerne initiativ, og er som regel den aktive parten. Mens med en kvinne må du være aktiv, og du må "jobbe". Det er kanskje deilig en gang i blant, men i lengden er det jo ikke like fristende kanskje. Ofte ebber sexlivet ut, og det blir sjeldnere og sjeldnere Anonymkode: 9273b...cd3
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #60 Skrevet 7. september 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Å ha sex med en mann er jo mye lettere på mange måter. Menn tar gjerne initiativ, og er som regel den aktive parten. Mens med en kvinne må du være aktiv, og du må "jobbe". Det er kanskje deilig en gang i blant, men i lengden er det jo ikke like fristende kanskje. Ofte ebber sexlivet ut, og det blir sjeldnere og sjeldnere Anonymkode: 9273b...cd3 Som sexpartner er jeg ikke mindre aktiv med en mann. Digger å være aktiv. Men det blir allikevel noe helt annet. Anonymkode: 72865...8d8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå