Gå til innhold

Bifil men savner kuk

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Som det står i overskriften. Er sammen med ei av samme kjønn som jeg elsker. Og tenner vilt på. 

Men jeg savner kuk. 

Jeg savner å våkne om morgenen til et morgenbrød og bare bli pult. Savner at sex er mer lett tilgjengelig. Kan ta en kjappis overalt i huset. I skogen. Det er jo ingen vits med fingring. 

Savner at det er mer lettvindt å ha sex. Savner å ha sex med hele meg, ri, legge meg over og bare ta kuken inn i meg. Alt det der går man jo glipp av 😭. Savner misjonær og doggy. Hva skal jeg gjøre? 

Anonymkode: 72865...8d8

Høres ikke ut som at du er så bifil som du selv ønsker 😂

Anonymkode: 490dd...fbf

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får deg vel kanskje en kuk sammen med kjæresten din i trekant? eller er ikke kjæresten din bifil, men lesbisk? Skulle tro en mann gjerne stiller opp for både deg og dere som sexobjekt....... om ikke jeg hadde vært gift kunne det vært meg.....

Anonymkode: 89ece...b7b

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja, jeg er ikke interessert i noe åpent forhold. Elsker som sagt dette mennesket og vil egentlig ikke ha noen andre. Bare synes sex har blitt litt kjedelig, og lite nytt. Da jeg føler at det er begrenset hva en kan gjøre. Sitter jo ikke og rir en finger liksom.. Blir automatisk mindre nærhet enn hva det ville vært med en mann. 

Det spørsmålet du burde stille deg er kanskje om du ville savnet en kvinnekropp like mye hvis du var sammen med en mann.

Hvis det er 50 - 50 kan du bli der du er.

Hvis du egentlig tenner mest på menn så er det kanskje mest realt for alle parter at du går.

Skrevet
Isambard skrev (1 minutt siden):

Det spørsmålet du burde stille deg er kanskje om du ville savnet en kvinnekropp like mye hvis du var sammen med en mann.

Hvis det er 50 - 50 kan du bli der du er.

Hvis du egentlig tenner mest på menn så er det kanskje mest realt for alle parter at du går.

Jeg ville savnet en en kvinnekropp. Og jeg ville mest av alt savnet kroppen til min kjære og den personen hun er❤️Det er jo ikke mannekropp i seg selv jeg savner. Savner heller kanskje det sex med en mann gir av nærhet og muligheter og variasjon. I mine øyne er kvinnekroppen vakrere og deiligere enn noen mannekropp, spesielt kroppen til min kvinne ❤️ kjenner aldri på tiltrekning til noen andre, verken menn eller kvinner. 

• Hjerte 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Med belte. Kjøpte belte utenom, den kom med masse forskjellige ringer å feste dildoene i. Den har holdt i mange år med ganske røff bruk, så å kjøpe en litt dyrere en i ordentlig lær var god investering. Har også ett belte som kan festes på låret, det funker litt bedre i noen posisjoner feks sittende

Anonymkode: 8c15f...494

Men sånn rent praktisk, hvordan fungerer det å skulle ha spontan sex med dette utstyret? 

Skrevet

Jeg er ikke bifil, men kan jo kjenne meg igjen i å lengte etter noe annet når jeg er i et fast forhold. Det betyr ikke at jeg ikke tenner på mannen min, eller at jeg burde slå opp.

Det er vel heller det at jeg er nysgjerrig, jeg lurer på hvordan det hadde vært med den eller den. Spesielt en kanskje, som jeg tror jeg hadde endt til sengs med hvis jeg ikke hadde truffet mannen min rundt samme tid. Jeg møter han daglig enda, og en del av meg skulle så veldig gjerne visst hvordan det var å ligge med han. Aldri om jeg hadde vært utro mot mannen min, og det hadde ikke falt meg inn å ha et åpent forhold, jeg bare fantaserer om det som aldri ble noe av.

Når du tiltrekkes av det beste fra to verdener så er det nok ikke så rart at du lengter etter det du ikke har. Tener at tipsene om strap-on er verdt å prøve, så kanskje lysten på en penis dempes litt?

Anonymkode: 5fadb...4c0

Skrevet

Hva er problemet her egentlig? Å skaffe en villig penis til ditt bruk er jo lettere enn å koke havregrøt

Anonymkode: 88d20...a45

Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Mange fordeler med strap on framfor kuk. Ikke er det noe stress med sæd og frykten for å bli gravid heller 🙂

Anonymkode: e2659...a21

Men er strapon noe som brukes annet enn for å teste da? Blir det brukt jevnlig liksom? Det gir jo ikke så mye for den aktive parten, og de færreste kvinner gidder vel pule som en mann i lengden. Det er mye jobb

Anonymkode: 9273b...cd3

Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker said:

Men er strapon noe som brukes annet enn for å teste da? Blir det brukt jevnlig liksom? Det gir jo ikke så mye for den aktive parten, og de færreste kvinner gidder vel pule som en mann i lengden. Det er mye jobb

Anonymkode: 9273b...cd3

Kanskje en dobbeldildo så begge blir stimulert samtidig?

Det finnes en variant som heter 'feeldoe' hvor den ene enden er penisformet mens den andre enden er en 'klump' som den aktive skal ha inne i seg. Med riktig bruk av muskler er den strapless men siden det er fort gjort at den faller ut når man er ivrig kan det være greit å bruke sele allikevel..

Har ikke prøvd en selv, bare lest om den.

Skrevet (endret)

Ryddet for brudd på seksualforumet, samt fjerning av sitater på moderert innlegg. 

Christina82, mod

Endret av Christina82
Skrevet

Skaff deg en dildo det dekker behovet når trangen for å bli fylt opp og knullet blir sterkt.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.8.2022 den 19.44):

Men sånn rent praktisk, hvordan fungerer det å skulle ha spontan sex med dette utstyret? 

Eksen min overrasket meg ofte 😊 men hun likte å bruke strap on på meg da.

Anonymkode: e2659...a21

Skrevet

Kan hende det du lengter etter egentlig er litt villere og bedre og mer variert sex med hun du er sammen med, også har du kanskje hatt slik sex med menn før og derfor hekter savnet på at du savner en mann? Det er jo egentlig ikke så mye en mann kan gjøre som ikke en kvinne kan, med litt hjelpemidler? 

Anonymkode: 37a7c...44f

• 3 uker senere...
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.8.2022 den 0.35):

Kan hende det du lengter etter egentlig er litt villere og bedre og mer variert sex med hun du er sammen med, også har du kanskje hatt slik sex med menn før og derfor hekter savnet på at du savner en mann? Det er jo egentlig ikke så mye en mann kan gjøre som ikke en kvinne kan, med litt hjelpemidler? 

Anonymkode: 37a7c...44f

Der traff du spikeren på hodet. Er akkurat sånn jeg opplever det.

Skrevet

Hei

Jeg er også bi og savner kuk, savner å bli pult godt og lenge, ri kuken til den spruter inni meg, tenker oftere og oftere på dette, det er et fysisk behov som jeg kjenner veldig på, jeg bruker ofte dildo som erstatter dette på en grei måte, men det blir aldri helt det samme.Vi er nok litt i samme båt, føler med deg❤️

Skrevet
Jentegutt skrev (1 time siden):

Hei

Jeg er også bi og savner kuk, savner å bli pult godt og lenge, ri kuken til den spruter inni meg, tenker oftere og oftere på dette, det er et fysisk behov som jeg kjenner veldig på, jeg bruker ofte dildo som erstatter dette på en grei måte, men det blir aldri helt det samme.Vi er nok litt i samme båt, føler med deg❤️

Det står vel ikke akkurat på tilbud... I det siste er det flere her som har hatt lyst på deg... 

Anonymkode: 72de8...e47

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Det står vel ikke akkurat på tilbud... I det siste er det flere her som har hatt lyst på deg... 

Nei det står ikke på tilbud, men jeg er blitt utsatt for ting som har gjort meg veldig skeptisk, tørr ikke gå ut lengre, så selv om jeg aldri har så lyst på en mann, så tørr jeg ikke, blir også seksuelt trakassert så det holder visst jeg går på byen, de fleste menn er bra, men alt for mange blir ufine mot meg.

• Hjerte 1
Skrevet
Jentegutt skrev (3 minutter siden):

Nei det står ikke på tilbud, men jeg er blitt utsatt for ting som har gjort meg veldig skeptisk, tørr ikke gå ut lengre, så selv om jeg aldri har så lyst på en mann, så tørr jeg ikke, blir også seksuelt trakassert så det holder visst jeg går på byen, de fleste menn er bra, men alt for mange blir ufine mot meg.

Er det ingen som har tatt kontakt med deg her? Som virkelig har lyst til å treffe deg?

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.8.2022 den 19.42):

Jeg ville savnet en en kvinnekropp. Og jeg ville mest av alt savnet kroppen til min kjære og den personen hun er❤️Det er jo ikke mannekropp i seg selv jeg savner. Savner heller kanskje det sex med en mann gir av nærhet og muligheter og variasjon. I mine øyne er kvinnekroppen vakrere og deiligere enn noen mannekropp, spesielt kroppen til min kvinne ❤️ kjenner aldri på tiltrekning til noen andre, verken menn eller kvinner. 

Du nevner variasjon og nærhet flere ganger. Får meg til å stusse litt, for jeg har et mye mer variert og følelsesmessig påkoblet sexliv nå når jeg er i et forhold med en dame. Høres ut som dere kanskje bør teste ut litt nye ting. Eller i alle fall ta en prat om at du savner noe. 

Anonymkode: 78516...0bf

Skrevet

Dere kan jo prøve dere frem med strapless strapon? Det er lurt å se på litt forskjellige typer,siden de er litt forskjellige, spesielt på innsiden.det er viktig at den sitter både behagelig og godt. Tenk litt over hvordan dere er på innsiden/skjeden slik at dere slipper å prøve så mange forskjellige.  Kan hende dere må ha hver sin. Muligheten for å bli spontant pult er større med en strapless synes jeg,den smettes liksom rett på plass😉 Lykke til med utprøving uansett hva dere prøver.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...